قديم 08-12-2010, 08:25 PM   المشاركة رقم: 11
الكاتب
امير محمد عيسي
عضو خبير
الصورة الرمزية امير محمد عيسي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
امير محمد عيسي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: شارك فى تطوير ارابيا..دعوة للجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

1- ما رأيك فى طريقة ادارة اف اكس ارابيا من الادارة او المشرفين او طريقة التعامل مع الاعضاء و المواضيع و افكارك للتطوير؟
التطوير من بعد المسابقه كان بخطواط كبيره ومنتظرين الاكبر

2- ما رأيك فى الشكل العام للمنتدى و تقسيم الاقسام به و هل لديك اى اقتراحات باضافة اى اقسام اخرى (نحن منتدى متخصص فوركس و فقط).
لا تمام اوى كده

3- ما رأيك فى محتوى المنتدى من مواضيع وورش و دورات و فيديو و اكسبيرتات و هل تود ان تطرح اى مواضيع معينة؟
فى قله فى الورش المتميزه وقله للمتابعه من اصحاب الورش
وكنت منتظر جزء تانى من ورشه عروس المتوسط ف ورشه اف اكس اربيا العالميه بس محصلش
ويوم ما اتعملت قررت الاداره خصخصتها!!!!!!!!!!!!!!!!!
بالنسبه للفيديوهات بصراحه شىء رائع بس محتاجه الرفع والاهتمام بيها باستمرار علشان متختفيش
الاكسبيرتات للاسف مش بتمشى على طول على نفس المستوى( عيون النسر)
وبالامس باركنا للاستاذ النجف الهدف الرائع فى وقت قياسى بس اخر صفقه وانا بكتب دلوقتى خسرانه كتير اوى
تقريبا نص المكسب او اقل ده بيخلى الاكسبيرت بيلف فى مكانه الاسبوع اللى فات كسب نسبه كويسه ورجع مكانه تقريبا تانى علشان كده اقترحت السحب كل 10% مكسب (ده ممكن يخلى الواحد يفكر ان الاكسبيرت ده معمول علشان الاى بى هو اللى يكسب منه ) بس فكره التامين دى ممتازه

4- ما رأيك فى الخدمات التى يقدمها اف اكس ارابيا لاعضائه و عملائه و هل هناك خدمة معينة تود ان تحصل عليه؟
جزاكم الله خير

5-ما الذى تراه فى المنتديات الصديقة و تتمنى ان تراه فى ارابيا؟
قسم عام للتوصيات خاص بفكره (الزولو تريد) ويقتصر على عدد معين من الاعضاء المتميزين فقط علشان البروفت يبقى اكبر من الاستوب ده هيخلى القسم افضل من اللى موجود فى اى منتدى اخر

6- ما الذى تراه فى المنتديات الاخرى و تتمنى ان لا تراه فى ارابيا؟
لا تعليق

7- ما رأيك فى مسابقات ارابيا و هل لديك افكار بمسابقات تود اقامتها؟
فى رساله على الخاص قلت اللى انا عايزه وبكرره المسابقات اللى 50 $ بصراحه مش ملفته اوى ومش بتحفز
المسابقه الاخيره افضل بكتير

8- سياسة ارابيا العامة هو العودة بالنفع على كل الاعضاء و المنتدى مفتوح لمن يريد ان يعرض سلعة جيدة يفيد بها الجميع و يستفيد منها الجميع هل لديك افكار تود تنفيذها مع ارابيا نحن نحتضن كل الافكار العملاقة.
افكارى العملاقه بعتها قبل كده على الخاصنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

9- كيف تعرفت على اف اكس ارابيا و هل ترى بعض الافكار الجيدة لنسعى للمزيد من الانتشار؟
عن طريق الباشمهندس نادر كنت معاه وهو رايح الشغل وكان متأخرنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وقالى عليه

10-هل و بكل امانة نصحت واحد او بعض من اصدقائك للحضور الى اف اكس ارابيا و كم عددهم؟
كتير بس الرسمى واحد بس

11- هل وضعتنا فى المفضلة ام ليس بعد؟
من اول يوم

12- هل حملت تولبار اليكسا ام ليس بعد؟
من زمااااااااااااااااااااان

اشكر كل من سيقوم بالرد و كل من سيرد له 10 مشاركات فعالة تقديرا من ادارة ارابيا لكل من يساهم فى اعلاء المنتدى.
انا مستنى

دمتم بكل خير.
الله كريم.,

انا قولت راى بصراحه ومن غير زعل يا دكتور اسامه

التوقيع

تابع احدث التوصيات عبر قناة التليجرام
بورصة فوركس
من هنا

Telegram: Contact @borsaforex

عرض البوم صور امير محمد عيسي  
قديم 08-12-2010, 08:25 PM
امير محمد عيسي امير محمد عيسي غير متواجد حالياً
عضو خبير
افتراضي رد: شارك فى تطوير ارابيا..دعوة للجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

1- ما رأيك فى طريقة ادارة اف اكس ارابيا من الادارة او المشرفين او طريقة التعامل مع الاعضاء و المواضيع و افكارك للتطوير؟
التطوير من بعد المسابقه كان بخطواط كبيره ومنتظرين الاكبر

2- ما رأيك فى الشكل العام للمنتدى و تقسيم الاقسام به و هل لديك اى اقتراحات باضافة اى اقسام اخرى (نحن منتدى متخصص فوركس و فقط).
لا تمام اوى كده

3- ما رأيك فى محتوى المنتدى من مواضيع وورش و دورات و فيديو و اكسبيرتات و هل تود ان تطرح اى مواضيع معينة؟
فى قله فى الورش المتميزه وقله للمتابعه من اصحاب الورش
وكنت منتظر جزء تانى من ورشه عروس المتوسط ف ورشه اف اكس اربيا العالميه بس محصلش
ويوم ما اتعملت قررت الاداره خصخصتها!!!!!!!!!!!!!!!!!
بالنسبه للفيديوهات بصراحه شىء رائع بس محتاجه الرفع والاهتمام بيها باستمرار علشان متختفيش
الاكسبيرتات للاسف مش بتمشى على طول على نفس المستوى( عيون النسر)
وبالامس باركنا للاستاذ النجف الهدف الرائع فى وقت قياسى بس اخر صفقه وانا بكتب دلوقتى خسرانه كتير اوى
تقريبا نص المكسب او اقل ده بيخلى الاكسبيرت بيلف فى مكانه الاسبوع اللى فات كسب نسبه كويسه ورجع مكانه تقريبا تانى علشان كده اقترحت السحب كل 10% مكسب (ده ممكن يخلى الواحد يفكر ان الاكسبيرت ده معمول علشان الاى بى هو اللى يكسب منه ) بس فكره التامين دى ممتازه

4- ما رأيك فى الخدمات التى يقدمها اف اكس ارابيا لاعضائه و عملائه و هل هناك خدمة معينة تود ان تحصل عليه؟
جزاكم الله خير

5-ما الذى تراه فى المنتديات الصديقة و تتمنى ان تراه فى ارابيا؟
قسم عام للتوصيات خاص بفكره (الزولو تريد) ويقتصر على عدد معين من الاعضاء المتميزين فقط علشان البروفت يبقى اكبر من الاستوب ده هيخلى القسم افضل من اللى موجود فى اى منتدى اخر

6- ما الذى تراه فى المنتديات الاخرى و تتمنى ان لا تراه فى ارابيا؟
لا تعليق

7- ما رأيك فى مسابقات ارابيا و هل لديك افكار بمسابقات تود اقامتها؟
فى رساله على الخاص قلت اللى انا عايزه وبكرره المسابقات اللى 50 $ بصراحه مش ملفته اوى ومش بتحفز
المسابقه الاخيره افضل بكتير

8- سياسة ارابيا العامة هو العودة بالنفع على كل الاعضاء و المنتدى مفتوح لمن يريد ان يعرض سلعة جيدة يفيد بها الجميع و يستفيد منها الجميع هل لديك افكار تود تنفيذها مع ارابيا نحن نحتضن كل الافكار العملاقة.
افكارى العملاقه بعتها قبل كده على الخاصنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

9- كيف تعرفت على اف اكس ارابيا و هل ترى بعض الافكار الجيدة لنسعى للمزيد من الانتشار؟
عن طريق الباشمهندس نادر كنت معاه وهو رايح الشغل وكان متأخرنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وقالى عليه

10-هل و بكل امانة نصحت واحد او بعض من اصدقائك للحضور الى اف اكس ارابيا و كم عددهم؟
كتير بس الرسمى واحد بس

11- هل وضعتنا فى المفضلة ام ليس بعد؟
من اول يوم

12- هل حملت تولبار اليكسا ام ليس بعد؟
من زمااااااااااااااااااااان

اشكر كل من سيقوم بالرد و كل من سيرد له 10 مشاركات فعالة تقديرا من ادارة ارابيا لكل من يساهم فى اعلاء المنتدى.
انا مستنى

دمتم بكل خير.
الله كريم.,

انا قولت راى بصراحه ومن غير زعل يا دكتور اسامه