قديم 17-04-2014, 05:11 PM   المشاركة رقم: 64
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mostafa22 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: حكم الرافعة المالية فى الإسلام ( اقتراحات وحلول )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kareem19 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم....بعد اذنك د/اسامة انا هتواصل مع حضرتك علي الايميل لاني اريد الملف الكامل المعد من فريق ارابيا لان كل من سألته من الشيوخ معتمد علي الفتاوي القديمة ولا يوجد رد وافي لاي سؤال جديد اساله لاي منهم حتي ان احدهم عندما قلت له بورصة او فوركس بالبلدي كده "لوا وشه"و ارجو ان يكون الملف شامل لشرح العمل و الرافعة المالية والاسبريد اللي الشركة بتاخده سواء يوجد رافعة مالية او بدون لان في شركات اسبردها ثابت مهما كانت الرافعة وياريت يتضمن ايضا البونص
فور اعداد الملف ساذهب به الي دار الافتاء ان شاء الله لان وضح لي ان التعمق في هذا الموضوع اكبر من مجرد شيخ واحد...في النهاية اعتذر لاخواني لعدم الرد لاني لم اصل لاي جديد
الملف جاهز يمكنك التواصل معى عبر الايميل فى اى وقت عزيزى كريم..

تحياتى

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 17-04-2014, 05:11 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: حكم الرافعة المالية فى الإسلام ( اقتراحات وحلول )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kareem19 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم....بعد اذنك د/اسامة انا هتواصل مع حضرتك علي الايميل لاني اريد الملف الكامل المعد من فريق ارابيا لان كل من سألته من الشيوخ معتمد علي الفتاوي القديمة ولا يوجد رد وافي لاي سؤال جديد اساله لاي منهم حتي ان احدهم عندما قلت له بورصة او فوركس بالبلدي كده "لوا وشه"و ارجو ان يكون الملف شامل لشرح العمل و الرافعة المالية والاسبريد اللي الشركة بتاخده سواء يوجد رافعة مالية او بدون لان في شركات اسبردها ثابت مهما كانت الرافعة وياريت يتضمن ايضا البونص
فور اعداد الملف ساذهب به الي دار الافتاء ان شاء الله لان وضح لي ان التعمق في هذا الموضوع اكبر من مجرد شيخ واحد...في النهاية اعتذر لاخواني لعدم الرد لاني لم اصل لاي جديد
الملف جاهز يمكنك التواصل معى عبر الايميل فى اى وقت عزيزى كريم..

تحياتى