الموضوع: محتار كمبتدئ
قديم 10-11-2016, 02:26 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
الحوت
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الحوت غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : الحوت المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: محتار كمبتدئ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا فيك اخي الكريم ،،

كلامك غريب شوي ـ ما في سعر بيبقى ثابت مكانه طول الوقت ـ ربما يمر على السعر مرحلة ذبذبه يعني يبقى يتحرك في نطاق ضيق ، ولكن بعدها تكون حركته طبيعيه

ممكن تصور لنا كيف تسير الامور معك ؟

اشرحلنا على الشارت اكثر
سلامي لحضرتك أستاذ معاذ
حضرتك وضحتلي الصورة شوية إني لو السعر في اتجاه هابط وقابل دعم ممكن يتذبذب عنده شوية ولكن بعد كده هيكمل نزول ( صححلي لوفهمت غلط)
بس أتى في ذهني سؤال تاني طب لو السعر نازل وقابل دعم أعرف منين انه هيكسره وهيكمل نزول ومش هيعكس صعود
وأنا أسف لو بطول على حضراتكم بكثرة الأسئلة لأني عندي حافز كبير وطموح إني بدخول هذا السوق سوف أصل لمكانة عالية إن شاء الله في التحليل والمتاجرة فلدي شغف كبير لهذا النوع من التحدي والمتاجرة وإعمال العقل فيه

عرض البوم صور الحوت  
قديم 10-11-2016, 02:26 PM
الحوت الحوت غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: محتار كمبتدئ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا فيك اخي الكريم ،،

كلامك غريب شوي ـ ما في سعر بيبقى ثابت مكانه طول الوقت ـ ربما يمر على السعر مرحلة ذبذبه يعني يبقى يتحرك في نطاق ضيق ، ولكن بعدها تكون حركته طبيعيه

ممكن تصور لنا كيف تسير الامور معك ؟

اشرحلنا على الشارت اكثر
سلامي لحضرتك أستاذ معاذ
حضرتك وضحتلي الصورة شوية إني لو السعر في اتجاه هابط وقابل دعم ممكن يتذبذب عنده شوية ولكن بعد كده هيكمل نزول ( صححلي لوفهمت غلط)
بس أتى في ذهني سؤال تاني طب لو السعر نازل وقابل دعم أعرف منين انه هيكسره وهيكمل نزول ومش هيعكس صعود
وأنا أسف لو بطول على حضراتكم بكثرة الأسئلة لأني عندي حافز كبير وطموح إني بدخول هذا السوق سوف أصل لمكانة عالية إن شاء الله في التحليل والمتاجرة فلدي شغف كبير لهذا النوع من التحدي والمتاجرة وإعمال العقل فيه