قديم 01-12-2012, 11:17 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
حسن الهلالي
عضو فعال
الصورة الرمزية حسن الهلالي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
حسن الهلالي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bogy_king المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ۩۞۩ حصرياَ Binary Options شرح + بونص ترحيبي بدون ايداع لفترة محددة ۩۞۩

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Misho Elmasri نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أحلى حاجه صاحب الموضوع لما ضرب مثال في الاول قالك انا هخاطر بعشره سنت علشان اكسب خمسه دولار !

واصلا كل الشركات (اللى اغلبها عليها علامات استفهام لا متناهيه) أقصى ربح بتعطيه بيكون في حدود 75-80 في الميه من أصل راس مال الصفقة

يعني لو هتدخل الصفقة ب 100 دولار .. يا تخسر 100 دولار يا تكسب 75 دولار !

طب يا سيدي يا اللي مهتم بالبيناري اوبشنز .. انا هوفر عليك 20% في الميه من ال 25 الفرق اللى ممكن تخسره مع كل صفقة

ادخل صفقات سبوت عادية على اليورو وحط ستوب 50 بيب و هدف 50 بيب .. وبدل ما تشرب 25 في الميه زياده اشرب بس السبريد D: .. او اشرب بيبسي لو بتشتغل مع ماركت ميكر ( عليه برده علامات استفهام) و سبريد اليورو ZERO

بيناري اوبشنز .. لا تعليق
اخ ميشو
في حالة الخسارة الشركة بتردلك 10 الى 15 % من القيمة المستثمرة
يعني لو دخلت صفقة ب 100 دولار وخسرت بترجعلك 10 الى 15 دولار على حسب الشركة. وليس كما تعتقد ان المبلغ كله بيروح

التوقيع

وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ

لن نستسلم للفساد

عرض البوم صور حسن الهلالي  
قديم 01-12-2012, 11:17 PM
حسن الهلالي حسن الهلالي غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ۩۞۩ حصرياَ Binary Options شرح + بونص ترحيبي بدون ايداع لفترة محددة ۩۞۩

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Misho Elmasri نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أحلى حاجه صاحب الموضوع لما ضرب مثال في الاول قالك انا هخاطر بعشره سنت علشان اكسب خمسه دولار !

واصلا كل الشركات (اللى اغلبها عليها علامات استفهام لا متناهيه) أقصى ربح بتعطيه بيكون في حدود 75-80 في الميه من أصل راس مال الصفقة

يعني لو هتدخل الصفقة ب 100 دولار .. يا تخسر 100 دولار يا تكسب 75 دولار !

طب يا سيدي يا اللي مهتم بالبيناري اوبشنز .. انا هوفر عليك 20% في الميه من ال 25 الفرق اللى ممكن تخسره مع كل صفقة

ادخل صفقات سبوت عادية على اليورو وحط ستوب 50 بيب و هدف 50 بيب .. وبدل ما تشرب 25 في الميه زياده اشرب بس السبريد D: .. او اشرب بيبسي لو بتشتغل مع ماركت ميكر ( عليه برده علامات استفهام) و سبريد اليورو ZERO

بيناري اوبشنز .. لا تعليق
اخ ميشو
في حالة الخسارة الشركة بتردلك 10 الى 15 % من القيمة المستثمرة
يعني لو دخلت صفقة ب 100 دولار وخسرت بترجعلك 10 الى 15 دولار على حسب الشركة. وليس كما تعتقد ان المبلغ كله بيروح