قديم 02-01-2016, 12:38 AM   المشاركة رقم: 28
الكاتب
خدمة العملاء
الدعم الفنى للموقع
الصورة الرمزية خدمة العملاء

البيانات

الإتصالات
الحالة:
خدمة العملاء غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : خدمة العملاء المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: عروض بونص جديدة من FXDD لعملاء اف اكس ارابيا الكرام لعام 2016 ... شارك وادخل علي سحب يومي لجائزة 250 دولار أمريكي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa_22 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى اولا البونص لا يدعم الهامش و مجرد خساره راس المال البونص حيتشال من حسابك
ثانيا موضوع عدد اللوتات التى يجب تنفيذها مثلا لو تم ايداع 500 دولار انا مطلوب منى اعمل 250 لوت علشان احول البونص لاموال فى حسابى
ثالثا المده المطلوب تنفيذ عدد اللوتات 120 يوم كيف لى اعمل 250 لوت فى 120 يوم منهم 30 يوم اجازه يعنى 90 يوم تداول

اسف لو قولت ان ده مش عرض كويس و فيه شركات ياما تانيه عامله عروض احسن
اخي الفاضل اهلا بك

بالتأكيد نحترم رأيك سواء كان بالسلب او الإيجاب بل هذا يدل علي حب التغير والمشاركة واظهار اوجه القصور

حتي لو كانت من وجه نظرك الشخصية ، افضل من يشاهد الموضوع دون ان يعلق عليه ويبدي رأيه

نشكرك وكل هذه الاراء ستعرض علي الشركة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةلا تتردد في مراسلتنا في اي وقت نحن دائما في خدمتكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
support@fx-arabia.com

تحذير مخاطرة : التداول في سوق العملات يحتوي علي مخاطرة عالية . يجب ان تكون متأكد انك مهيأ علميا ونفسيا للتداول فيه وان يكون المال فائض عن احتياجاتك الاساسية.

عرض البوم صور خدمة العملاء  
قديم 02-01-2016, 12:38 AM
خدمة العملاء خدمة العملاء غير متواجد حالياً
الدعم الفنى للموقع
افتراضي رد: عروض بونص جديدة من FXDD لعملاء اف اكس ارابيا الكرام لعام 2016 ... شارك وادخل علي سحب يومي لجائزة 250 دولار أمريكي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa_22 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى اولا البونص لا يدعم الهامش و مجرد خساره راس المال البونص حيتشال من حسابك
ثانيا موضوع عدد اللوتات التى يجب تنفيذها مثلا لو تم ايداع 500 دولار انا مطلوب منى اعمل 250 لوت علشان احول البونص لاموال فى حسابى
ثالثا المده المطلوب تنفيذ عدد اللوتات 120 يوم كيف لى اعمل 250 لوت فى 120 يوم منهم 30 يوم اجازه يعنى 90 يوم تداول

اسف لو قولت ان ده مش عرض كويس و فيه شركات ياما تانيه عامله عروض احسن
اخي الفاضل اهلا بك

بالتأكيد نحترم رأيك سواء كان بالسلب او الإيجاب بل هذا يدل علي حب التغير والمشاركة واظهار اوجه القصور

حتي لو كانت من وجه نظرك الشخصية ، افضل من يشاهد الموضوع دون ان يعلق عليه ويبدي رأيه

نشكرك وكل هذه الاراء ستعرض علي الشركة