قديم 12-03-2012, 04:56 AM   المشاركة رقم: 24
الكاتب
mohamed2009
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mohamed2009 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mohamed2009 المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: اكسبيرت الحريه أقوى وأفضل نظام تداول آلي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midosafwat نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياباشا طب دى نتايج الاكسبرت اوك ونتايجها جميلة مقولناش حاجة بس احنا كدة ايه ال هيفيدنا واحنا منعرفش الاكسبيرت احنا محتاجين نعرفه عشان نستفيد لكن ايه استفادنا من مجرد متابعة النتايج لو مكنش فى اكسبيرت وشكرا ياغالى وارجو التوضيح
اهلا بيك اخى الكريم
صاحب الاكسبيرت رد على هذا السوال وقال
انه مش هينزل الاكسبيرت الا لما يتاكد تمام ان الاكسبيرت ناجح وعلى اكتر من شركه وعلى اكتر من حساب حقيقى وليس على الديمو فقط وخصوصا ان هناك اكسبيرتات كتيره بتنجح على الديمو وعند التطبيق على الحقيقى بتخسر
وكمان لازم يحدد افضل الشركات اللى ممكن يشغل عليها الاكسبيرت من حيث قله الاسبريد وامور اخرى

لانه مش عايز يكون سبب فى خساره اى احد
وانا زيكم بالظبط مازلت فى انتظار الاكسبيرت ولكن ده مش معناه اننا مش نتابعه ونتاكد بانفسنا من نتائجه

عرض البوم صور mohamed2009  
قديم 12-03-2012, 04:56 AM
mohamed2009 mohamed2009 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: اكسبيرت الحريه أقوى وأفضل نظام تداول آلي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midosafwat نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياباشا طب دى نتايج الاكسبرت اوك ونتايجها جميلة مقولناش حاجة بس احنا كدة ايه ال هيفيدنا واحنا منعرفش الاكسبيرت احنا محتاجين نعرفه عشان نستفيد لكن ايه استفادنا من مجرد متابعة النتايج لو مكنش فى اكسبيرت وشكرا ياغالى وارجو التوضيح
اهلا بيك اخى الكريم
صاحب الاكسبيرت رد على هذا السوال وقال
انه مش هينزل الاكسبيرت الا لما يتاكد تمام ان الاكسبيرت ناجح وعلى اكتر من شركه وعلى اكتر من حساب حقيقى وليس على الديمو فقط وخصوصا ان هناك اكسبيرتات كتيره بتنجح على الديمو وعند التطبيق على الحقيقى بتخسر
وكمان لازم يحدد افضل الشركات اللى ممكن يشغل عليها الاكسبيرت من حيث قله الاسبريد وامور اخرى

لانه مش عايز يكون سبب فى خساره اى احد
وانا زيكم بالظبط مازلت فى انتظار الاكسبيرت ولكن ده مش معناه اننا مش نتابعه ونتاكد بانفسنا من نتائجه