قديم 31-01-2013, 06:02 PM   المشاركة رقم: 46
الكاتب
SNIPER_4EVER
عضو نشيط
الصورة الرمزية SNIPER_4EVER

البيانات

الإتصالات
الحالة:
SNIPER_4EVER غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م.جمانه المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: ◊◊ᴥ،،،ورشه المبتدئين،،،ᴥ◊◊

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحت امرك يا صديقى لا تعب ولا حاجة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. بالنسبة لفكرك انك مصر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة على رأيك .. انا بس عايز تبقى فاهم ان السوق غير منتظم وصعب دائما تجد النماذج بشكل نموذجى .. ولكن انت تاخذ من الشارت .. ما يلائم افكارك .. كتف اكبر من كتف .. مش مهم المهم تكون فاهم الفكرة .. وممكن تطبق نظرية بسيطة جدا لو كتف اكبر من كتف اعتبر الفرصة ضعيفة شوية .. لو الكتف مظبوط اعتبر الفرصة قوية .. دة لو انت حابب موضوع الكتاف يعنى
اهم حاجة عندى تكون فاهم الفكرة وخلاص .. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فاهم قصدك والله انا بس بنكش فيكم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وفعلا اللى انا فاهمو ان اللى المفروض
استنتجه ان في فرصة وان صعب انى الاقى نموذج مثالى ( خصوصا النموذج ده )
وانا سعيد جداااااا بالتواصل اللى احنا فيه ده وبشكر اختنا جومانه على اتاحة الفرصة لينا ف موضوعها اننا نتواصل مع اخواتنا اللى اقدم مننا ف المجال

ف النهاية برضه معرفة الرجال كنووووووز يا حاج COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

SNIPER_4EVER

عرض البوم صور SNIPER_4EVER  
قديم 31-01-2013, 06:02 PM
SNIPER_4EVER SNIPER_4EVER غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ◊◊ᴥ،،،ورشه المبتدئين،،،ᴥ◊◊

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحت امرك يا صديقى لا تعب ولا حاجة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. بالنسبة لفكرك انك مصر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة على رأيك .. انا بس عايز تبقى فاهم ان السوق غير منتظم وصعب دائما تجد النماذج بشكل نموذجى .. ولكن انت تاخذ من الشارت .. ما يلائم افكارك .. كتف اكبر من كتف .. مش مهم المهم تكون فاهم الفكرة .. وممكن تطبق نظرية بسيطة جدا لو كتف اكبر من كتف اعتبر الفرصة ضعيفة شوية .. لو الكتف مظبوط اعتبر الفرصة قوية .. دة لو انت حابب موضوع الكتاف يعنى
اهم حاجة عندى تكون فاهم الفكرة وخلاص .. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فاهم قصدك والله انا بس بنكش فيكم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وفعلا اللى انا فاهمو ان اللى المفروض
استنتجه ان في فرصة وان صعب انى الاقى نموذج مثالى ( خصوصا النموذج ده )
وانا سعيد جداااااا بالتواصل اللى احنا فيه ده وبشكر اختنا جومانه على اتاحة الفرصة لينا ف موضوعها اننا نتواصل مع اخواتنا اللى اقدم مننا ف المجال

ف النهاية برضه معرفة الرجال كنووووووز يا حاج COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة