قديم 22-03-2014, 10:52 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
george_eshak
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
george_eshak غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : george_eshak المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: شركة fxdd ننصح المبتدئين بعدم فتح حساب فيها

من الطبيعى انى كل شخص لية حرية اختيار الشركة المناسبة لية وانا قولت انصح بس ثانيا انا مش بوجة حد لشركة معينة ومليش مصلحة فى كدا وانا بعترف انى خبرتى مش كبيرة ومبتدى وبتعلم بس انا فتحت حساب ديمو فيها وشايف انى الشركة سيئة جدا ودة من حقى وبردو فتحت حساب فى شركة تانىة لقيت العكس فى كل شى وفرق النقاط وحققت ارباح اكبر بكتير على حساب ديمو بردو ولكن انا بنصح الناس تعيد تقيمها للشركة وخاصة موضوع السيلفرات لانى دى نفس المشكلة الى فى شركة بوستن ميريت فاينشيال

عرض البوم صور george_eshak  
قديم 22-03-2014, 10:52 PM
george_eshak george_eshak غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: شركة fxdd ننصح المبتدئين بعدم فتح حساب فيها

من الطبيعى انى كل شخص لية حرية اختيار الشركة المناسبة لية وانا قولت انصح بس ثانيا انا مش بوجة حد لشركة معينة ومليش مصلحة فى كدا وانا بعترف انى خبرتى مش كبيرة ومبتدى وبتعلم بس انا فتحت حساب ديمو فيها وشايف انى الشركة سيئة جدا ودة من حقى وبردو فتحت حساب فى شركة تانىة لقيت العكس فى كل شى وفرق النقاط وحققت ارباح اكبر بكتير على حساب ديمو بردو ولكن انا بنصح الناس تعيد تقيمها للشركة وخاصة موضوع السيلفرات لانى دى نفس المشكلة الى فى شركة بوستن ميريت فاينشيال