قديم 12-03-2019, 10:35 PM   المشاركة رقم: 33
الكاتب
التحليل الأساسي
فريق إف إكس ارابيا

البيانات

الإتصالات
الحالة:
التحليل الأساسي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : التحليل الأساسي المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: أقوى عروض العام الجديد من شركة FXDD لعملاء اف اكس ارابيا الكرام ... بونص حقيقي25% علي الإيداع قابل للسحب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السيد الجبالي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب انا دلوقتي محتاج اغمل ايداع لمبلغ صغير. تقريبا 250 دولار و ومش عندي حساب ف بنك الكتروني وعشان اعرف افعله هما محتاجين جواز سفر وده مش معايا وهياخد وقت عشان اعمله فهل ينفع اني مثلا اعمل الايدلاع ده من حساب لبنك الكتروني لحد تاني . وهل ده هيسبب ليا مشكله ف حاله السحب علي حسابي . لاني ف كل الاحوال هعمل حساب ف بنك الكتروني قريب ولا السحب لازم يكون علي نفس الحساب اللي عملت منه ايداع ؟؟؟
السلام عليكم الاخ الكريم

أكيد لما تعمل أيداع من حساب هيكون لازم أنك تسحب من نفس الحساب ، فبالتالى أنت هيكون عندك مشكلة

أنك دخلت طرف تالت ممكن ده يعرضك أنك متقدرش توصل لفلوسك .
فمن الافضل أنك تنهى الاجراءات المطلوبة لفتح حساب . وبكده تضمن أن فلوسك فى أمان ومتعرضش نفسك للمشاكل .
بالتوفيق

عرض البوم صور التحليل الأساسي  
قديم 12-03-2019, 10:35 PM
التحليل الأساسي التحليل الأساسي غير متواجد حالياً
فريق إف إكس ارابيا
افتراضي رد: أقوى عروض العام الجديد من شركة FXDD لعملاء اف اكس ارابيا الكرام ... بونص حقيقي25% علي الإيداع قابل للسحب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السيد الجبالي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب انا دلوقتي محتاج اغمل ايداع لمبلغ صغير. تقريبا 250 دولار و ومش عندي حساب ف بنك الكتروني وعشان اعرف افعله هما محتاجين جواز سفر وده مش معايا وهياخد وقت عشان اعمله فهل ينفع اني مثلا اعمل الايدلاع ده من حساب لبنك الكتروني لحد تاني . وهل ده هيسبب ليا مشكله ف حاله السحب علي حسابي . لاني ف كل الاحوال هعمل حساب ف بنك الكتروني قريب ولا السحب لازم يكون علي نفس الحساب اللي عملت منه ايداع ؟؟؟
السلام عليكم الاخ الكريم

أكيد لما تعمل أيداع من حساب هيكون لازم أنك تسحب من نفس الحساب ، فبالتالى أنت هيكون عندك مشكلة

أنك دخلت طرف تالت ممكن ده يعرضك أنك متقدرش توصل لفلوسك .
فمن الافضل أنك تنهى الاجراءات المطلوبة لفتح حساب . وبكده تضمن أن فلوسك فى أمان ومتعرضش نفسك للمشاكل .
بالتوفيق