قديم 23-04-2012, 09:13 PM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
mokhtar26
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mokhtar26 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم تقييم شركات الفوركس Forex Brokers Review
افتراضي رد: تقييم شركة انستا فوركس INSTAFOREX

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اااااااااااااااااه انت منهم بقا؟!!!!!
بتقول ايه ياغالى
أنا عن نفسى لا يمكن أتعامل تانى مع العالم دى
فى ياغالى شركات بتتجاوز عن أى خطأ تكون انت السبب فيه علشان يساعدوك تكسب وتسحب أرباحك
وفى شركات بتغلطك بالعافية وبتتلكك علشان تخسرك وماتعرفش تسحب
انستا بقا عدت كمان المرحلة دى ومقننة الاستهبال يعنى عبط قانونى
كيفاش انا منهمنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة’’’’’’’’’’’’’’’’’’ فهم روحك واش راك تهدرنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا اخي هناك ناس تعملنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و تجدنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و ناس تصرخنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و تصرخنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و لا يعجبهم العجب، نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةو يملؤون المنتديات بالصراخنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و البكاءنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بعض المروؤةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و الاعتراف بالخطانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لا ادافع عن الشركةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة لكن لنكن موضوعيون في كلامنانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة، انا اقول شركةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بـ500.000 حساب ربما اكبر شركة في العالم
لك ان تفسر الرقم كما تشاء و عملائها منتشرون في كل مكان
تحياتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور mokhtar26  
قديم 23-04-2012, 09:13 PM
mokhtar26 mokhtar26 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: تقييم شركة انستا فوركس INSTAFOREX

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اااااااااااااااااه انت منهم بقا؟!!!!!
بتقول ايه ياغالى
أنا عن نفسى لا يمكن أتعامل تانى مع العالم دى
فى ياغالى شركات بتتجاوز عن أى خطأ تكون انت السبب فيه علشان يساعدوك تكسب وتسحب أرباحك
وفى شركات بتغلطك بالعافية وبتتلكك علشان تخسرك وماتعرفش تسحب
انستا بقا عدت كمان المرحلة دى ومقننة الاستهبال يعنى عبط قانونى
كيفاش انا منهمنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة’’’’’’’’’’’’’’’’’’ فهم روحك واش راك تهدرنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا اخي هناك ناس تعملنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و تجدنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و ناس تصرخنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و تصرخنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و لا يعجبهم العجب، نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةو يملؤون المنتديات بالصراخنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و البكاءنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بعض المروؤةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و الاعتراف بالخطانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لا ادافع عن الشركةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة لكن لنكن موضوعيون في كلامنانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة، انا اقول شركةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بـ500.000 حساب ربما اكبر شركة في العالم
لك ان تفسر الرقم كما تشاء و عملائها منتشرون في كل مكان
تحياتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة