قديم 30-05-2015, 11:15 AM   المشاركة رقم: 8797
الكاتب
م.محمد عبد القوى
مشرف سابق
الصورة الرمزية م.محمد عبد القوى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.محمد عبد القوى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmalt نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كنت بحاول اودع ببطاقة انترنت العربي الافريقي ومكنش بيقبل فا كلمت خدمة العملاfxdd قالولي انك كنت كاتب بيانات تاريخ انتهاء البطاقة غلط فصلحوا معايا الموضوع وقالولي اكتب في خانة اسم يطاقتك اسمك في الشركة عادي وبعد كدة بعت قالولي بطاقتك سليمة بس مفيهاش تقريبا فلوس ودخلت اتصلت بالبنك قالولي انتا لسا مشتري 150 قولتلهم طب لو كدة كان هيتبقي رصيد قالولي فعلا معاك حق هنشوف مشكلتك ونحلها انا عايز افهم معلش يمكن عشان كنت بدخل تاريخ انتهاء البطاقة غلط في الاول هنجت مثلا ولا اية الي حصل؟
المشكلة لما كتبت بطاقة4u فوركس في جوجل تلاقي الاف المواضيع بتشكر فيها وبتقول انهم اودعوا منها من غير مشاكل في fxdd ميش عارف اية الي حصل معايا
السلام عليكم ورحمه الله
فعلا كارت 4U انا اودعت به اكثر من مرة سابقا وهو جيد جدا
تابع المشكلة بخصوص الكارت مع البنك
واذا لم تصل لحل عليك بالبنوك الالكترونية
تحياتى.

عرض البوم صور م.محمد عبد القوى  
قديم 30-05-2015, 11:15 AM
م.محمد عبد القوى م.محمد عبد القوى غير متواجد حالياً
مشرف سابق
افتراضي رد: أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس

انا كنت بحاول اودع ببطاقة انترنت العربي الافريقي ومكنش بيقبل فا كلمت خدمة العملاfxdd قالولي انك كنت كاتب بيانات تاريخ انتهاء البطاقة غلط فصلحوا معايا الموضوع وقالولي اكتب في خانة اسم يطاقتك اسمك في الشركة عادي وبعد كدة بعت قالولي بطاقتك سليمة بس مفيهاش تقريبا فلوس ودخلت اتصلت بالبنك قالولي انتا لسا مشتري 150 قولتلهم طب لو كدة كان هيتبقي رصيد قالولي فعلا معاك حق هنشوف مشكلتك ونحلها انا عايز افهم معلش يمكن عشان كنت بدخل تاريخ انتهاء البطاقة غلط في الاول هنجت مثلا ولا اية الي حصل؟
المشكلة لما كتبت بطاقة4u فوركس في جوجل تلاقي الاف المواضيع بتشكر فيها وبتقول انهم اودعوا منها من غير مشاكل في fxdd ميش عارف اية الي حصل معايا
السلام عليكم ورحمه الله
فعلا كارت 4U انا اودعت به اكثر من مرة سابقا وهو جيد جدا
تابع المشكلة بخصوص الكارت مع البنك
واذا لم تصل لحل عليك بالبنوك الالكترونية
تحياتى.