قديم 22-12-2014, 04:10 AM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
rtkwar
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rtkwar غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ايمون المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: دراسة التحليل الفني في امريكا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمون نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
امريكا مقارنة بمصر فهي افضل بمراحل وانا معاك من ساعه 11 سبتمبر الوضع اختلف هناك بس ممكن نعتبرها محطه للوصول لدول افضل
عموما الموضوع محض دراسه وغالبا سيتم التنازل عن الفكرة لاني وجدت ان الدراسه ايضا بتترفض
والموضوع معقد شيئا ما
thx for ur reply
ولا محطة لدول تانية ولا حاجة اعتقد ان الاسعار متقاربة سواء فى امريكا او استراليا او كندا
انا برضه فكرت فى موضوع الدراسة بس دى دول ربنا لا يسامحهم بيذلونا ومقرفين عشان كده قررت اوفر القرشين اللى هصرفهم فى التعليم واروح اعملى بزنس فى اى دولة احسن
عموما لو ناوى على التعليم اهم حاجة تختار مجال تعرف تلاقى شغل فيه بعد ماتخلص عشان تعبك مايروحش اونطة

عرض البوم صور rtkwar  
قديم 22-12-2014, 04:10 AM
rtkwar rtkwar غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: دراسة التحليل الفني في امريكا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمون نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
امريكا مقارنة بمصر فهي افضل بمراحل وانا معاك من ساعه 11 سبتمبر الوضع اختلف هناك بس ممكن نعتبرها محطه للوصول لدول افضل
عموما الموضوع محض دراسه وغالبا سيتم التنازل عن الفكرة لاني وجدت ان الدراسه ايضا بتترفض
والموضوع معقد شيئا ما
thx for ur reply
ولا محطة لدول تانية ولا حاجة اعتقد ان الاسعار متقاربة سواء فى امريكا او استراليا او كندا
انا برضه فكرت فى موضوع الدراسة بس دى دول ربنا لا يسامحهم بيذلونا ومقرفين عشان كده قررت اوفر القرشين اللى هصرفهم فى التعليم واروح اعملى بزنس فى اى دولة احسن
عموما لو ناوى على التعليم اهم حاجة تختار مجال تعرف تلاقى شغل فيه بعد ماتخلص عشان تعبك مايروحش اونطة