قديم 10-12-2011, 05:22 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
farok
عضو متميز
الصورة الرمزية farok

البيانات

الإتصالات
الحالة:
farok غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : farok المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: اخى واختى .. لما الخوف من الشريعة ؟!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarito نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله يافاروق باشا اولا كلامك جميل جدا وانا متفق معاك فيه بس نتمني من الله ان اللي يجي يحكم وان كان له مرجعية اسلامية انه عشان يطبق حد لازم يوفر للناس السبل اللي متخليهمش يقعوا في الاثم يعني واحد مش لاقي ياكول وسرق تقدر تقلي ده ذنبه ايه ان المجتمع موفرلوش حياه كريمة وطبعا هو اثم عشان الناس متفهمش غلط تخيل واحد متخرج من كلية ومش لاقي وظيفة؟؟؟؟؟ عشان منقلش بلطجي!!! وفقير ومحتاج وارتكب اثم ده وضعه ايه؟؟؟؟

من الاخر انا عايز واحد يمسك البلد يكون صايع سياسيا ومحنك اقتصاديا ويكون ملتزم بالشريعة الاسلامية لو في كده حدوووووووووس
لو فى حد طبق الشريعة الاسلامية صح اذن اتوماتيك هيكون صايع سياسة واقتصاد وكل مجالات الحياة

التوقيع

قيل لأحد السلف ....

ألم تصدك المحن عن الطريق ؟!!!!

قال ...

والله لولا المحن لشككت فى الطريق

عرض البوم صور farok  
قديم 10-12-2011, 05:22 PM
farok farok غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: اخى واختى .. لما الخوف من الشريعة ؟!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarito نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله يافاروق باشا اولا كلامك جميل جدا وانا متفق معاك فيه بس نتمني من الله ان اللي يجي يحكم وان كان له مرجعية اسلامية انه عشان يطبق حد لازم يوفر للناس السبل اللي متخليهمش يقعوا في الاثم يعني واحد مش لاقي ياكول وسرق تقدر تقلي ده ذنبه ايه ان المجتمع موفرلوش حياه كريمة وطبعا هو اثم عشان الناس متفهمش غلط تخيل واحد متخرج من كلية ومش لاقي وظيفة؟؟؟؟؟ عشان منقلش بلطجي!!! وفقير ومحتاج وارتكب اثم ده وضعه ايه؟؟؟؟

من الاخر انا عايز واحد يمسك البلد يكون صايع سياسيا ومحنك اقتصاديا ويكون ملتزم بالشريعة الاسلامية لو في كده حدوووووووووس
لو فى حد طبق الشريعة الاسلامية صح اذن اتوماتيك هيكون صايع سياسة واقتصاد وكل مجالات الحياة