قديم 10-04-2015, 12:04 AM   المشاركة رقم: 77
الكاتب
fxlover35
عضو نشيط
الصورة الرمزية fxlover35

البيانات

الإتصالات
الحالة:
fxlover35 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Leonardo Da Vinci المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: هدية اف اكس دى دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_gamal0001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اسمحلى اختلف معك انا شايف انها فرصة قوية جدا لتحقيق ربح كويس وسحب مبلغ كويس ايضا معظم المتاجرين يردون ان يدبلو حسابهم فى اسبوع ويردون ان يسحبو مبلغ كبير فى اقل فترة ممكنة اما مع هذا الشرط ف المتداول يعرف انة لن يستطيع سحب اى ارباح الا بعد ثلاثة اشهر فسيكون عقلانى الى حد ما فى تداولة با النسبة لى انا عملت خطة وان شاء الله تنجح وهى الوصول بعد 3 اشهر الى 10000 دولار اول شهر الوصول ل 1000 تانى شهر 5000 تالت شهر 10000 واظن انها خطة سهلة التحقيق با ادارة راس مال صارمة من يفكر صح وفعلا يريد جنى ارباح سيستغل هذا الشرط فى صالحة : تحياتى

بالتوفيق ياغالي في خطتك القادمة

وان شاء الله توصل لهدفك او على الافل المرحلة الثانية حلوة برده
بس مش ملاحظ ان موضوع ادارة راس المال وتحقيق 10000 الاف دولار في 3 اشهر موضوع محتاج شوية مراجعة !!!

حضرتك عارف يعني من 200 دولار توصل الى 10000 دولار ؟؟

فين بقى ادارة راس المال الصارمة ؟؟؟

الموضوع هيحتاج مخاطرة وفتح الاوردارات بلوتات كبيرة نوعا ما

تحياتي

التوقيع

Forex is not gambling ,Forex is real business

عرض البوم صور fxlover35  
قديم 10-04-2015, 12:04 AM
fxlover35 fxlover35 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: هدية اف اكس دى دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_gamal0001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اسمحلى اختلف معك انا شايف انها فرصة قوية جدا لتحقيق ربح كويس وسحب مبلغ كويس ايضا معظم المتاجرين يردون ان يدبلو حسابهم فى اسبوع ويردون ان يسحبو مبلغ كبير فى اقل فترة ممكنة اما مع هذا الشرط ف المتداول يعرف انة لن يستطيع سحب اى ارباح الا بعد ثلاثة اشهر فسيكون عقلانى الى حد ما فى تداولة با النسبة لى انا عملت خطة وان شاء الله تنجح وهى الوصول بعد 3 اشهر الى 10000 دولار اول شهر الوصول ل 1000 تانى شهر 5000 تالت شهر 10000 واظن انها خطة سهلة التحقيق با ادارة راس مال صارمة من يفكر صح وفعلا يريد جنى ارباح سيستغل هذا الشرط فى صالحة : تحياتى

بالتوفيق ياغالي في خطتك القادمة

وان شاء الله توصل لهدفك او على الافل المرحلة الثانية حلوة برده
بس مش ملاحظ ان موضوع ادارة راس المال وتحقيق 10000 الاف دولار في 3 اشهر موضوع محتاج شوية مراجعة !!!

حضرتك عارف يعني من 200 دولار توصل الى 10000 دولار ؟؟

فين بقى ادارة راس المال الصارمة ؟؟؟

الموضوع هيحتاج مخاطرة وفتح الاوردارات بلوتات كبيرة نوعا ما

تحياتي