قديم 11-10-2011, 11:26 PM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
husseney
عضو فضى
الصورة الرمزية husseney

البيانات

الإتصالات
الحالة:
husseney غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : husseney المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: ابتكار اسهل طريقة لاختبار الاستراتيجات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nani26 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بص يا مستر حسينى هو واضح جدااا ان المعلومه حلوه وكويسه جداااا
بس مع الاسف انا مش فاهماها لسه .. طيب ما بدل الدوخه دى ما انا كده كده بعمل التمبلت وبجربه على الحساب الديمو
ده السؤال بقى ايه الفرق بين الطريقة دى والديمو
عشان انا عى قد ما فهمت ان الغرض من الحكايه كلها انى اجرب اى استراتيجية .. طيب ما انا ممكن اجربها على الديمو على طول
ولا انا شكلى فاهمه غلط ؟؟
معلش استحملنى بس بجد عايزه افهم اكتر

لا انتى فهمتى غلط يا نونا الموضوع ده انى بتخلى السعر يتحرك قدامك بسرعه اللى انت عايزها على فريمات قديمه
يعنى مثلا نقول عايزين نجرب استراتيجه تقاطع الموفينجات لمده شهر
بدل ما اعقد استنى اشارات لمده شهر قدام واتابع انا ممكن اشوف نتيجه المؤشر لمده شهر فات فى مده مش هتعدى الربع ساعه لانك لما تعملى الطريقه دى هتلقى الاسعار بتمشى قدامك على الشارت بسرعه اكبر وكانى ده السوق الحقيقى وتتابعى التقاطع مثلا لايف والشموع واغلاقتها
يعنى الخلاصه ده بيسجلك السوق زى شريط فيديو بتتفرجى عليه تسرعى براحتك وتبطى براحتك وتعيدى لقطه عجبتك اتمنى اكون قدرت اوصلك المعلومة

عرض البوم صور husseney  
قديم 11-10-2011, 11:26 PM
husseney husseney غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ابتكار اسهل طريقة لاختبار الاستراتيجات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nani26 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بص يا مستر حسينى هو واضح جدااا ان المعلومه حلوه وكويسه جداااا
بس مع الاسف انا مش فاهماها لسه .. طيب ما بدل الدوخه دى ما انا كده كده بعمل التمبلت وبجربه على الحساب الديمو
ده السؤال بقى ايه الفرق بين الطريقة دى والديمو
عشان انا عى قد ما فهمت ان الغرض من الحكايه كلها انى اجرب اى استراتيجية .. طيب ما انا ممكن اجربها على الديمو على طول
ولا انا شكلى فاهمه غلط ؟؟
معلش استحملنى بس بجد عايزه افهم اكتر

لا انتى فهمتى غلط يا نونا الموضوع ده انى بتخلى السعر يتحرك قدامك بسرعه اللى انت عايزها على فريمات قديمه
يعنى مثلا نقول عايزين نجرب استراتيجه تقاطع الموفينجات لمده شهر
بدل ما اعقد استنى اشارات لمده شهر قدام واتابع انا ممكن اشوف نتيجه المؤشر لمده شهر فات فى مده مش هتعدى الربع ساعه لانك لما تعملى الطريقه دى هتلقى الاسعار بتمشى قدامك على الشارت بسرعه اكبر وكانى ده السوق الحقيقى وتتابعى التقاطع مثلا لايف والشموع واغلاقتها
يعنى الخلاصه ده بيسجلك السوق زى شريط فيديو بتتفرجى عليه تسرعى براحتك وتبطى براحتك وتعيدى لقطه عجبتك اتمنى اكون قدرت اوصلك المعلومة