قديم 08-02-2014, 08:19 PM   المشاركة رقم: 47
الكاتب
كيمو قشطة
عضو نشيط
الصورة الرمزية كيمو قشطة

البيانات

الإتصالات
الحالة:
كيمو قشطة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: الورشة التعليمية الرسمية لتعليم رسم واستخراج الترند من الشارت والمتاجره عليه Trend Line

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafabook نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ابو بشار صباح الفل شايف الترند ده انا استنيت الاغلاق تحته و طلع كسر كاذب انا عارف ان فيه اخبار و دعوم و مقومات و كلو بس انا بتكلم في حدود الترند نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بس كنت اعرف ازاي انو كسر كاذب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و هل ممكن اعلمد عليه مره اخري ولا خلاص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طبعا يا باشا فلترة الفرصة بتكون انك بتدخل اولا في وقت مفهوش اخبار لان وقت الخبر بيكون عامل زي ماتش كورة وكله عايز يجري حسب الخبر وبيكون ساعات عكس التحليل
ثانيا بتكون مجمع اكبر قدر من شروط الاستراتيجية اللي بتكون شغال بيها في تحليلك
ولو تقصد الترند بوجه خاص ادخل علي التوقيع بتاعي وان شاء الله تستفيد بفلترة الفرص وتقدر تفرق بين الكسر الصحيح والكاذب
بالتوفيق للكل

التوقيع

شروط الترند المكسور المطورة2013 لكيمو قشطة

الفوركس مدرسة بس اللي يعرف يبقي مديرها

عرض البوم صور كيمو قشطة  
قديم 08-02-2014, 08:19 PM
كيمو قشطة كيمو قشطة غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الورشة التعليمية الرسمية لتعليم رسم واستخراج الترند من الشارت والمتاجره عليه Trend Line

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafabook نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ابو بشار صباح الفل شايف الترند ده انا استنيت الاغلاق تحته و طلع كسر كاذب انا عارف ان فيه اخبار و دعوم و مقومات و كلو بس انا بتكلم في حدود الترند نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بس كنت اعرف ازاي انو كسر كاذب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و هل ممكن اعلمد عليه مره اخري ولا خلاص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طبعا يا باشا فلترة الفرصة بتكون انك بتدخل اولا في وقت مفهوش اخبار لان وقت الخبر بيكون عامل زي ماتش كورة وكله عايز يجري حسب الخبر وبيكون ساعات عكس التحليل
ثانيا بتكون مجمع اكبر قدر من شروط الاستراتيجية اللي بتكون شغال بيها في تحليلك
ولو تقصد الترند بوجه خاص ادخل علي التوقيع بتاعي وان شاء الله تستفيد بفلترة الفرص وتقدر تفرق بين الكسر الصحيح والكاذب
بالتوفيق للكل