قديم 26-08-2010, 05:00 AM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
محمد شلبى
عضو متميز
الصورة الرمزية محمد شلبى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
محمد شلبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : محمد شلبى المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: نظره كلاسيكيه على المدى البعيد للساحر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
[
والله يا غالى انا مش بعرف اى حاجه فى المؤشرات خالص... لكن حتى لو كان هابط فهناك دعم تاريخى عند اللون البنفسجى ومعتقدش انه راح يعديه

لحظه وارفق النظره الموجيه
المؤشر ده يا غالى مالهوش علاقه كان محطوط كده على الشارت انا حاطط التحليل بدون استخدام مؤشرات و الدعم التاريخى مؤلتش انه هايعديه بس وضحت وجه نظرى على المدى المتويط و ليس البعيد تحياتى يا غالي[/QUOTE]
اها فهمتك يا عثل انت قصدك انه ماشى فى قناه سعريه هابطه صح طيب مهو احنا لم نختلف لان احنا مش حندخل غير لما يخترق الترند الهابط على الشهرى وبالتاكد لما يكون اخترقو على الشهرى حيكون على اليومى اخترق القناه السعريه دا كلاسيكى لكن الموجى وضع تانى وانا حطيت الموجى لتاكيد التحليل مش اكترنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ارجو لو فيه اى حاجه موصلتش قول ليا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور محمد شلبى  
قديم 26-08-2010, 05:00 AM
محمد شلبى محمد شلبى غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: نظره كلاسيكيه على المدى البعيد للساحر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
[
والله يا غالى انا مش بعرف اى حاجه فى المؤشرات خالص... لكن حتى لو كان هابط فهناك دعم تاريخى عند اللون البنفسجى ومعتقدش انه راح يعديه

لحظه وارفق النظره الموجيه
المؤشر ده يا غالى مالهوش علاقه كان محطوط كده على الشارت انا حاطط التحليل بدون استخدام مؤشرات و الدعم التاريخى مؤلتش انه هايعديه بس وضحت وجه نظرى على المدى المتويط و ليس البعيد تحياتى يا غالي[/QUOTE]
اها فهمتك يا عثل انت قصدك انه ماشى فى قناه سعريه هابطه صح طيب مهو احنا لم نختلف لان احنا مش حندخل غير لما يخترق الترند الهابط على الشهرى وبالتاكد لما يكون اخترقو على الشهرى حيكون على اليومى اخترق القناه السعريه دا كلاسيكى لكن الموجى وضع تانى وانا حطيت الموجى لتاكيد التحليل مش اكترنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ارجو لو فيه اى حاجه موصلتش قول ليا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة