قديم 28-11-2012, 03:27 PM   المشاركة رقم: 28
الكاتب
Misho Elmasri
عضو جديد
الصورة الرمزية Misho Elmasri

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Misho Elmasri غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bogy_king المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ۩۞۩ حصرياَ Binary Options شرح + بونص ترحيبي بدون ايداع لفترة محددة ۩۞۩

أحلى حاجه صاحب الموضوع لما ضرب مثال في الاول قالك انا هخاطر بعشره سنت علشان اكسب خمسه دولار !

واصلا كل الشركات (اللى اغلبها عليها علامات استفهام لا متناهيه) أقصى ربح بتعطيه بيكون في حدود 75-80 في الميه من أصل راس مال الصفقة

يعني لو هتدخل الصفقة ب 100 دولار .. يا تخسر 100 دولار يا تكسب 75 دولار !

طب يا سيدي يا اللي مهتم بالبيناري اوبشنز .. انا هوفر عليك 20% في الميه من ال 25 الفرق اللى ممكن تخسره مع كل صفقة

ادخل صفقات سبوت عادية على اليورو وحط ستوب 50 بيب و هدف 50 بيب .. وبدل ما تشرب 25 في الميه زياده اشرب بس السبريد D: .. او اشرب بيبسي لو بتشتغل مع ماركت ميكر ( عليه برده علامات استفهام) و سبريد اليورو ZERO

بيناري اوبشنز .. لا تعليق

التوقيع

..

عرض البوم صور Misho Elmasri  
قديم 28-11-2012, 03:27 PM
Misho Elmasri Misho Elmasri غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ۩۞۩ حصرياَ Binary Options شرح + بونص ترحيبي بدون ايداع لفترة محددة ۩۞۩

أحلى حاجه صاحب الموضوع لما ضرب مثال في الاول قالك انا هخاطر بعشره سنت علشان اكسب خمسه دولار !

واصلا كل الشركات (اللى اغلبها عليها علامات استفهام لا متناهيه) أقصى ربح بتعطيه بيكون في حدود 75-80 في الميه من أصل راس مال الصفقة

يعني لو هتدخل الصفقة ب 100 دولار .. يا تخسر 100 دولار يا تكسب 75 دولار !

طب يا سيدي يا اللي مهتم بالبيناري اوبشنز .. انا هوفر عليك 20% في الميه من ال 25 الفرق اللى ممكن تخسره مع كل صفقة

ادخل صفقات سبوت عادية على اليورو وحط ستوب 50 بيب و هدف 50 بيب .. وبدل ما تشرب 25 في الميه زياده اشرب بس السبريد D: .. او اشرب بيبسي لو بتشتغل مع ماركت ميكر ( عليه برده علامات استفهام) و سبريد اليورو ZERO

بيناري اوبشنز .. لا تعليق