قديم 30-01-2013, 05:17 PM   المشاركة رقم: 27
الكاتب
م.جمانه
عضو ماسي
الصورة الرمزية م.جمانه

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.جمانه غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م.جمانه المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: ◊◊ᴥ،،،ورشه المبتدئين،،،ᴥ◊◊

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyption نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
استاذة جومانة والله العظيم النهاردة الصبح كنت بفكر اكتب اقتراح هنا فى المنتدى عن فتح ورشة المبتدأين

كتير مننا بنتعلم بس مبنعرفش تحليلنا صح ولا غلط ولو فيه غلط مش بنلاقى اللى بيصححه لنا الا لما نسأل وقليل اللى بيسأل على تحليله صح او خطا

اللى انا فهمته ان الموضوع دا نفس الفكرة اللى فى دماغى احنا كمبتدأين هننزل تحليلنا هنا بالشارت ونتناقش فيه والمحترفين يصححوا لنا لو فى خطأ او يأكدوا تحليلنا

بالطريقة دى هنتقدم بسرعة اوى وهيوفروا علينا حااجات كنا ممكن نخسر كتير عشان نتعلمها

هى دى فكرة موضوع حضرتك ولا انا فهمت غلط ؟ لو هى الفكرة انا اول واحد معاكم احجزوا لى كرسى

هناخذ محاضرات الدكتور الدعوم والمقاومات والترند والشموع والمؤشرا والنماذج والفيبو وهنشوفهم تاني وهنسال وننجاوب
تكتمل الصوره صح وهنفذهم على الشارت الحي وخطوه بخطوه مع بعض للاحتراف
ولو اي سؤال ضعه هنا وستجد الاجابات من الجميع

عرض البوم صور م.جمانه  
قديم 30-01-2013, 05:17 PM
م.جمانه م.جمانه غير متواجد حالياً
عضو ماسي
افتراضي رد: ◊◊ᴥ،،،ورشه المبتدئين،،،ᴥ◊◊

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyption نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
استاذة جومانة والله العظيم النهاردة الصبح كنت بفكر اكتب اقتراح هنا فى المنتدى عن فتح ورشة المبتدأين

كتير مننا بنتعلم بس مبنعرفش تحليلنا صح ولا غلط ولو فيه غلط مش بنلاقى اللى بيصححه لنا الا لما نسأل وقليل اللى بيسأل على تحليله صح او خطا

اللى انا فهمته ان الموضوع دا نفس الفكرة اللى فى دماغى احنا كمبتدأين هننزل تحليلنا هنا بالشارت ونتناقش فيه والمحترفين يصححوا لنا لو فى خطأ او يأكدوا تحليلنا

بالطريقة دى هنتقدم بسرعة اوى وهيوفروا علينا حااجات كنا ممكن نخسر كتير عشان نتعلمها

هى دى فكرة موضوع حضرتك ولا انا فهمت غلط ؟ لو هى الفكرة انا اول واحد معاكم احجزوا لى كرسى

هناخذ محاضرات الدكتور الدعوم والمقاومات والترند والشموع والمؤشرا والنماذج والفيبو وهنشوفهم تاني وهنسال وننجاوب
تكتمل الصوره صح وهنفذهم على الشارت الحي وخطوه بخطوه مع بعض للاحتراف
ولو اي سؤال ضعه هنا وستجد الاجابات من الجميع