قديم 01-11-2013, 05:35 PM   المشاركة رقم: 83
الكاتب
bogy_king
عضو متميز
الصورة الرمزية bogy_king

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bogy_king غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bogy_king المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: إستراتيجية البوجي كينج - - هاتفجر المنتدي وهاتكتسح السوق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rtkwar نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو الله واعلم اذا كان هيبقى فى ردود على تساؤلتنا او على الطريقة عموما لو حد هيجربها ونجحت معاه يبقى يقولنا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مممممممممم ؟!!
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
قد اوقف العضو بوجي كينج
والله اعلم
لتجاوزه قوانين المنتدي من منع الدعايه لاي مواقع فقد استخدم الرسائل الخاصه لأرسال دعايه لمواقع وانا شخصيا وصلتني رساله بهذا المعني وهذا قد يوضح الامر للكثيرين
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أ.نادر غيث نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مساء الخير لجيمع

للاسف الاخ احمد صاحب الموضوع ارتكب خطأ قاتل وقام باختراق قوانين المنتدى ومراسلة العديد من
الاعضاء برسائل تسويقية لمواقع اخرى ، حيث اتتنا كثير من الشكاوي حول قيامه بذلك الذي اضطر
الادارة أسفه لايقافه ، وكنا نتمنى ان يستمر بنشاطة الرائع لكن القانون فوق الجميع ..

تحيتي
يعنى الموضوع لا طلع قنبلة ولا حاجة مجرد تمهيد لحملة الدعاية
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hosni Safwat نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو فعلا بعتلى امبارح مرتين رسائل دعايه لمنتدى مش هقول اسمه..حتى اللنك مرضيش يفتح فى المرتين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو من الواضح انها كانت عمليه ارهابيه لتفجير المنتدي كما في عنوان الموضوع كان عايز يسرق الاعضاء ههههههههه

ولكن طبعا علم النوايا عند الله

هذا التعليق لان عنوان الموضوع انا من الاول مش مصدقه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ردا علي كل التساؤلات والانتقادات التي تدور حول عضويتي والمشكلة اللي حصلت

اولا انا بشكر ادارة اف اكس ارابيا كلها علي تقبل مشكلتي وحلها

ثانيا : انا مش بهرب وان شاء الله انا مكلمل الموضوعات الخاصة بي ولن تقف ابدا الا اذا انتقلت الي رحمة الله

ثالثا : والي برجوا من الاعضاء انهم مايظلموش حد بسرعة كدا الا لما يشوفو الحقيقية

والاستاذ اسامة عادل والادارة الله يباركلهم عرفو المشكلة واتقفنا علي عدم تكرار هذه الامر والا سأكون مطرود خارج المنتدي وده قانوني جدا

نيجي بقي للمشكلة اللي حصلت وهي انه قام صديق ليا من اعز اصدقائي بإستخدام عضويتي وارسال راسائل خاصة لبعض الاعضاء لكي يجلبهم للتسجيل من خلالي في بعض المنتديات

وقد تم كل ذلك دون علمي ودون ان اعرف ودون ان يستأذنني ولو كان اسأذنني كنت سأقوم بالرد بلا تفعل ذلك

ولاكنه وبكل سزاجة قام بإرسال رسالة خاصة لي علي الفيس بوك يقول لي انه سيستخدم عضويتي في بعض الدعاية وانا لم اري هذه الراسلة غير بعد فوات الاوان نظرا لعدم تواجد بوقت كفاية امام الجهاز الشخصي الخاص بي عشان زي ما شرحت لحضارتكم اني بشتغل في الشبكات والصيانة والدش وهكذا

وده جزء من نص الرسالة اللي صديقي سبهالي اوف لاين علي الفيس بوك

بس وبعدها حصل كل اللي حصل ده

كل اللي عايز اقوله اني متأسف لأف اكس ارابيا عن هذا الخطاء الغير مقصود بالمرة ولن يتكرر مرة اخرة وانه فعلا ماحلص بمزاجي وده كان غصب عني

وكمان انا زي ما انتم ملاحظين عضويتي رقم 360 ياعني ليا اكثر من 3 سنوات هنا وعشرة عمر واكلنا مع بعض عيش وملح وقاعة الساقية تشهد بكدا

فمن غير الممكن ان لا اصون العيش والملح

اف اكس ارابيا فعلا بيتيي وماتتصوروش الحالة اللي كنت فيها وانا واخد حظر

ودلوقتي حالي بعد فك الحظر ورفع الظلم وبجد بجد حاسس اني كان ضايع مني شئ غالي والحمد لله تفقدته

شكرا إف إكس أرابيا

التوقيع

█▓▒░اللهم إنك أعطيتنا الإسلام من غير أن نسألك فلا تحرمنا الجنة ونحن نسألك░▒▓█
لا تقرأ وترحل لا للردود العشوائية كن متفاعلا معنا للرقي بمستوى المواضيع المطروحة

أ ب - تحليل اساسي - اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

عرض البوم صور bogy_king  
قديم 01-11-2013, 05:35 PM
bogy_king bogy_king غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: إستراتيجية البوجي كينج - - هاتفجر المنتدي وهاتكتسح السوق

هو الله واعلم اذا كان هيبقى فى ردود على تساؤلتنا او على الطريقة عموما لو حد هيجربها ونجحت معاه يبقى يقولنا
مممممممممم ؟!!
قد اوقف العضو بوجي كينج
والله اعلم
لتجاوزه قوانين المنتدي من منع الدعايه لاي مواقع فقد استخدم الرسائل الخاصه لأرسال دعايه لمواقع وانا شخصيا وصلتني رساله بهذا المعني وهذا قد يوضح الامر للكثيرين
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أ.نادر غيث نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مساء الخير لجيمع

للاسف الاخ احمد صاحب الموضوع ارتكب خطأ قاتل وقام باختراق قوانين المنتدى ومراسلة العديد من
الاعضاء برسائل تسويقية لمواقع اخرى ، حيث اتتنا كثير من الشكاوي حول قيامه بذلك الذي اضطر
الادارة أسفه لايقافه ، وكنا نتمنى ان يستمر بنشاطة الرائع لكن القانون فوق الجميع ..

تحيتي
يعنى الموضوع لا طلع قنبلة ولا حاجة مجرد تمهيد لحملة الدعاية
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hosni Safwat نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو فعلا بعتلى امبارح مرتين رسائل دعايه لمنتدى مش هقول اسمه..حتى اللنك مرضيش يفتح فى المرتين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو من الواضح انها كانت عمليه ارهابيه لتفجير المنتدي كما في عنوان الموضوع كان عايز يسرق الاعضاء ههههههههه

ولكن طبعا علم النوايا عند الله

هذا التعليق لان عنوان الموضوع انا من الاول مش مصدقه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ردا علي كل التساؤلات والانتقادات التي تدور حول عضويتي والمشكلة اللي حصلت

اولا انا بشكر ادارة اف اكس ارابيا كلها علي تقبل مشكلتي وحلها

ثانيا : انا مش بهرب وان شاء الله انا مكلمل الموضوعات الخاصة بي ولن تقف ابدا الا اذا انتقلت الي رحمة الله

ثالثا : والي برجوا من الاعضاء انهم مايظلموش حد بسرعة كدا الا لما يشوفو الحقيقية

والاستاذ اسامة عادل والادارة الله يباركلهم عرفو المشكلة واتقفنا علي عدم تكرار هذه الامر والا سأكون مطرود خارج المنتدي وده قانوني جدا

نيجي بقي للمشكلة اللي حصلت وهي انه قام صديق ليا من اعز اصدقائي بإستخدام عضويتي وارسال راسائل خاصة لبعض الاعضاء لكي يجلبهم للتسجيل من خلالي في بعض المنتديات

وقد تم كل ذلك دون علمي ودون ان اعرف ودون ان يستأذنني ولو كان اسأذنني كنت سأقوم بالرد بلا تفعل ذلك

ولاكنه وبكل سزاجة قام بإرسال رسالة خاصة لي علي الفيس بوك يقول لي انه سيستخدم عضويتي في بعض الدعاية وانا لم اري هذه الراسلة غير بعد فوات الاوان نظرا لعدم تواجد بوقت كفاية امام الجهاز الشخصي الخاص بي عشان زي ما شرحت لحضارتكم اني بشتغل في الشبكات والصيانة والدش وهكذا

وده جزء من نص الرسالة اللي صديقي سبهالي اوف لاين علي الفيس بوك

بس وبعدها حصل كل اللي حصل ده

كل اللي عايز اقوله اني متأسف لأف اكس ارابيا عن هذا الخطاء الغير مقصود بالمرة ولن يتكرر مرة اخرة وانه فعلا ماحلص بمزاجي وده كان غصب عني

وكمان انا زي ما انتم ملاحظين عضويتي رقم 360 ياعني ليا اكثر من 3 سنوات هنا وعشرة عمر واكلنا مع بعض عيش وملح وقاعة الساقية تشهد بكدا

فمن غير الممكن ان لا اصون العيش والملح

اف اكس ارابيا فعلا بيتيي وماتتصوروش الحالة اللي كنت فيها وانا واخد حظر

ودلوقتي حالي بعد فك الحظر ورفع الظلم وبجد بجد حاسس اني كان ضايع مني شئ غالي والحمد لله تفقدته

شكرا إف إكس أرابيا