قديم 06-11-2011, 07:42 AM   المشاركة رقم: 156
الكاتب
sayedfarag
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
sayedfarag غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: اعلان:الغاء التعاقد مع شركة بوسطن ميرشنت فايننشيال

السلام عليكم أرجو أن تقول يا دكتور اسامه ايه الشركات الي سهله في الايداع والسحب في التحويلات البنوك المصريه والتي تقبل العمل بألاسكالبنج

لأني بصراحه اسمع ناس تقول ان بوسطن كويسه وناس تقول بوسطن وحشه وناس تقول اف أكس سوليشن حلوه وناس تقول وحشه الواحد مبقاش عارف يقرر يعمل ايه بالظبط انا بقالي 3 شهور بتدرب علي الديمو والحمد لله بقيت تمام وكل الي شايل همه فتح الحساب في اي شركه بالظبط ارجو منك الافاده لاني أعرف ناس كتيره عايزه تشتغل بالفوركس وانا عايز ابقي ليهم الدليل بالتعامل مع شركه كويسه في الايداع وتكون بتقبل الاسكالبنج لاني انا شغلي 50% منه اسكالبنج وصفقات بعيده المدي ارجو منك الافاده وانا سمعت ان البنك الاهلي المصري ينفع أشتغل من خلاله علي شركه أف اكس سوليشن في الايداع والسحب لان البنك شغال مع بنك جي بي مرجان الامريكي وايه الفروع الي افتح حساب فيها فرع استراليا ولا امريكا ولا بريطانيا وهل فعلا سوليشن بتقبل الاسكالبنج في الشغل ولالا ؟؟؟؟؟

انا عايز اختار من الشركات دي شركه كويسه ومضمونه واهم شي فيها الاسكالبنج والسحب والايداع سهل
1 شركه fxsoluions
2 شركه fxcm
3 شركه hotforex
4 شركه fxdd
5 شركه بوسطن
6 شركه أمانه كابيتال
7 شركه أنستافوركس

أرجو الشرح لي المبسط في اختيار شركه من الشركات دي

علي حسب الاسكالبنج
وسهوله السحب والايداع
وشكرا لك دكتور أسامه

التعديل الأخير تم بواسطة sayedfarag ; 06-11-2011 الساعة 07:59 AM
عرض البوم صور sayedfarag  
قديم 06-11-2011, 07:42 AM
sayedfarag sayedfarag غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: اعلان:الغاء التعاقد مع شركة بوسطن ميرشنت فايننشيال

السلام عليكم أرجو أن تقول يا دكتور اسامه ايه الشركات الي سهله في الايداع والسحب في التحويلات البنوك المصريه والتي تقبل العمل بألاسكالبنج

لأني بصراحه اسمع ناس تقول ان بوسطن كويسه وناس تقول بوسطن وحشه وناس تقول اف أكس سوليشن حلوه وناس تقول وحشه الواحد مبقاش عارف يقرر يعمل ايه بالظبط انا بقالي 3 شهور بتدرب علي الديمو والحمد لله بقيت تمام وكل الي شايل همه فتح الحساب في اي شركه بالظبط ارجو منك الافاده لاني أعرف ناس كتيره عايزه تشتغل بالفوركس وانا عايز ابقي ليهم الدليل بالتعامل مع شركه كويسه في الايداع وتكون بتقبل الاسكالبنج لاني انا شغلي 50% منه اسكالبنج وصفقات بعيده المدي ارجو منك الافاده وانا سمعت ان البنك الاهلي المصري ينفع أشتغل من خلاله علي شركه أف اكس سوليشن في الايداع والسحب لان البنك شغال مع بنك جي بي مرجان الامريكي وايه الفروع الي افتح حساب فيها فرع استراليا ولا امريكا ولا بريطانيا وهل فعلا سوليشن بتقبل الاسكالبنج في الشغل ولالا ؟؟؟؟؟

انا عايز اختار من الشركات دي شركه كويسه ومضمونه واهم شي فيها الاسكالبنج والسحب والايداع سهل
1 شركه fxsoluions
2 شركه fxcm
3 شركه hotforex
4 شركه fxdd
5 شركه بوسطن
6 شركه أمانه كابيتال
7 شركه أنستافوركس

أرجو الشرح لي المبسط في اختيار شركه من الشركات دي

علي حسب الاسكالبنج
وسهوله السحب والايداع
وشكرا لك دكتور أسامه

التعديل الأخير تم بواسطة sayedfarag ; 06-11-2011 الساعة 07:59 AM.