الموضوع: فيس بوك وتويتر
قديم 22-10-2011, 02:32 AM   المشاركة رقم: 30
الكاتب
امير محمد عيسي
عضو خبير
الصورة الرمزية امير محمد عيسي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
امير محمد عيسي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : امير محمد عيسي المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: فيس بوك وتويتر

تعليقات تويتر علي لقاء المجلس العسكري ...

* حمزة نمرة | احنا ممكن نسمي الحلقة دي: همسة عتاب

* محمود بكر | اللى كان بيدخن فى البلكونة و لسة داخل اقوله ولا يهمك اللى قاعد من اول الحلقة مطلعش بأى حاجة مفيدة !

...
* ملخص الحوار : انتم يا شعب مش مقدرين تضحياتنا الجسيمة , مش كفايه ان احنا راضيين نحكمكم في الظروف دي

* انا كمشاهد انبسطت وكثورة اتسرقت

*بعد حلقة انهارده دي,وبعد مستوي ابراهيم عيسي ومني في اللقاء,,اللي يقابل يسري او ريم في الشارع يضربلهم تعظيم سلام

* هما قالوا بدل ما ندهس الشعب واحد واحد نروحلهم البيت نشلهم كلهم مرة واحدة و نخلص! الأسرع والأصح!!

* يالله كله يصحى الصبح يدورلوا عجلة بدل ما انتوا قاعدين كده مالكومش لزمة

* جهاز الشرطة جهاز محترم بس اتعرض لضربة قاصمة، طيب اتعرض لضربة ليه لو كان محترم؟

* انا مسمعتش من اللواءات على مايقرب من ساعة . الا عندنا مشاكل فى الامن وعندنا مشاكل فى الاقتصاد.واحنا مش بنضرب.فيه حاجة مفيدة تانية

* فين الاجابة على أي سؤال؟ يعني كان فيه مثلا بتاع تصويت المصريين في الخارج؟

* انا متخيل شكل الاسواني رابط دماغه بفوطه صفرا وفانله حمالات وعمال يلف حوالين التلفزيون وبفرده شبشب واحده

* باسم يوسف | ملخص الحوار في كلمة واحدة التوهان. ولا كأنه حصل.الحوار ده فوتوشوب

* باسم يوسف | يمكن لو اكلوا ترو شيبس يقولوا الحق؟ !

* هذه البرنامج يأتيكم برعاية بنادول .

*السيد مخرج الحلقة: انزللى بالطبلة و الصاجات

*طيب هو لما تيجي ٢٠١٣ هيكون فاضل حد ينتخب، عندي إحساس ان كل اللي فل سن القانوني يا هيكونوا فل سجن يا استشهدوا !

*أنا هعمل ثورة علي نفسي بكرة الساعة 10 الصبح ان شاء الله .

* خلاصة القول:الشعب وثورته وإضراباته والظروف اجتماعية واقتصادية هما السبب والمشيرر والمجلس والحكومة والداخلية فله شمعة منورة .

* ضحايا البرنامج اكتر من ضحايا ماسبيرو

* حمزة نمرة | هيسلمّوا السلطة بعد الفاصل ..

*العصار جاب من الأخر فى موضوع القيادات الجامعية ائ واحد معين من سنتين ولا تلاته لازم يكمل فترته..يا سلام...من انتم من انتم !

حسام الدين

التوقيع

تابع احدث التوصيات عبر قناة التليجرام
بورصة فوركس
من هنا

Telegram: Contact @borsaforex

عرض البوم صور امير محمد عيسي  
قديم 22-10-2011, 02:32 AM
امير محمد عيسي امير محمد عيسي غير متواجد حالياً
عضو خبير
افتراضي رد: فيس بوك وتويتر

تعليقات تويتر علي لقاء المجلس العسكري ...

* حمزة نمرة | احنا ممكن نسمي الحلقة دي: همسة عتاب

* محمود بكر | اللى كان بيدخن فى البلكونة و لسة داخل اقوله ولا يهمك اللى قاعد من اول الحلقة مطلعش بأى حاجة مفيدة !

...
* ملخص الحوار : انتم يا شعب مش مقدرين تضحياتنا الجسيمة , مش كفايه ان احنا راضيين نحكمكم في الظروف دي

* انا كمشاهد انبسطت وكثورة اتسرقت

*بعد حلقة انهارده دي,وبعد مستوي ابراهيم عيسي ومني في اللقاء,,اللي يقابل يسري او ريم في الشارع يضربلهم تعظيم سلام

* هما قالوا بدل ما ندهس الشعب واحد واحد نروحلهم البيت نشلهم كلهم مرة واحدة و نخلص! الأسرع والأصح!!

* يالله كله يصحى الصبح يدورلوا عجلة بدل ما انتوا قاعدين كده مالكومش لزمة

* جهاز الشرطة جهاز محترم بس اتعرض لضربة قاصمة، طيب اتعرض لضربة ليه لو كان محترم؟

* انا مسمعتش من اللواءات على مايقرب من ساعة . الا عندنا مشاكل فى الامن وعندنا مشاكل فى الاقتصاد.واحنا مش بنضرب.فيه حاجة مفيدة تانية

* فين الاجابة على أي سؤال؟ يعني كان فيه مثلا بتاع تصويت المصريين في الخارج؟

* انا متخيل شكل الاسواني رابط دماغه بفوطه صفرا وفانله حمالات وعمال يلف حوالين التلفزيون وبفرده شبشب واحده

* باسم يوسف | ملخص الحوار في كلمة واحدة التوهان. ولا كأنه حصل.الحوار ده فوتوشوب

* باسم يوسف | يمكن لو اكلوا ترو شيبس يقولوا الحق؟ !

* هذه البرنامج يأتيكم برعاية بنادول .

*السيد مخرج الحلقة: انزللى بالطبلة و الصاجات

*طيب هو لما تيجي ٢٠١٣ هيكون فاضل حد ينتخب، عندي إحساس ان كل اللي فل سن القانوني يا هيكونوا فل سجن يا استشهدوا !

*أنا هعمل ثورة علي نفسي بكرة الساعة 10 الصبح ان شاء الله .

* خلاصة القول:الشعب وثورته وإضراباته والظروف اجتماعية واقتصادية هما السبب والمشيرر والمجلس والحكومة والداخلية فله شمعة منورة .

* ضحايا البرنامج اكتر من ضحايا ماسبيرو

* حمزة نمرة | هيسلمّوا السلطة بعد الفاصل ..

*العصار جاب من الأخر فى موضوع القيادات الجامعية ائ واحد معين من سنتين ولا تلاته لازم يكمل فترته..يا سلام...من انتم من انتم !

حسام الدين