قديم 17-01-2018, 08:24 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
Mexican Forex
عضو نشيط
الصورة الرمزية Mexican Forex

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Mexican Forex غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الصراخ يملئ مواقع التواصل الاجتماعي لخسائر بالمليارات ، و بطل القصة العملات الرقمية ..!

فعلا العملات الرقمية اصبحت شئ مرعب

طيب مثلا انا اشتريت ب 7000$ بيتكوين مثلا وهو كان ب 18 الف وبعدين نزل ل 12 الف ده معناه اني خسرت تقريبا ثلث مالي وممكن مايرجعش تاني للاسعار دي يعني انا حبقي خسرت تلت مالي وكمان مش حقدر اشتري

تاني عملات ... غير الفوركس مع خطورته الا لو انا دخلت صفقة وضربت استوب وطيرت علي سبيل المثال تلت رصيدي اقدر ادخل صفقات تاني واعوض حسابي مش حفضل متعلق ممكن شهور لغاية ما البيتكوين يصعد

تاني ده لو صعد

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Mexican Forex  
قديم 17-01-2018, 08:24 PM
Mexican Forex Mexican Forex غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الصراخ يملئ مواقع التواصل الاجتماعي لخسائر بالمليارات ، و بطل القصة العملات الرقمية ..!

فعلا العملات الرقمية اصبحت شئ مرعب

طيب مثلا انا اشتريت ب 7000$ بيتكوين مثلا وهو كان ب 18 الف وبعدين نزل ل 12 الف ده معناه اني خسرت تقريبا ثلث مالي وممكن مايرجعش تاني للاسعار دي يعني انا حبقي خسرت تلت مالي وكمان مش حقدر اشتري

تاني عملات ... غير الفوركس مع خطورته الا لو انا دخلت صفقة وضربت استوب وطيرت علي سبيل المثال تلت رصيدي اقدر ادخل صفقات تاني واعوض حسابي مش حفضل متعلق ممكن شهور لغاية ما البيتكوين يصعد

تاني ده لو صعد