قديم 16-04-2014, 04:05 AM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
Ehab Markets
عضو جديد
الصورة الرمزية Ehab Markets

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ehab Markets غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Ehab Markets المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: Market Profile (توصيات وتحليل العملات الرئيسية بنظام الماركت بروفايل )

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
النيوزيلندي دولار NZD/USD
نصيحه مني لوجه الله لاي حد بيشتغل عليه يخلي باله اوي اوي لان الميكر بتاعه عيل دماغه مش سهله ابداااااااا وبعدين فيه
Correlations بينه وبين GBP/NZD&EUR/NZD فبيخلوا الشغل عليه رخم رخم بمعني الكلمه
طيب نتصرف معاه ازاي - دلوقتي الي بايع سكينه في الحلاوه انما الي عاوز يبيع ممكن ينتظر الارقام
0.8640/0.8660
طيب الي بايع بقا يطلع فين يطلع اول طلوع وارتداد مع السعر من 0.8530 ونشوف الرقم ده حيعمل ايه مع السعر
لان انا برجح انه مش حيكسره بالسهل ابدا لان اتمني انه ياخد عزم نزول مره اخري ل 0.8440 ومنها ان شاء الله 0.8310
0.8320 واحفظوا الكلام ده عندكم كويس اوي اوي
لان 0.8320 بتعتبر POC February

التوقيع

عرض البوم صور Ehab Markets  
قديم 16-04-2014, 04:05 AM
Ehab Markets Ehab Markets غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: Market Profile (توصيات وتحليل العملات الرئيسية بنظام الماركت بروفايل )

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
النيوزيلندي دولار NZD/USD
نصيحه مني لوجه الله لاي حد بيشتغل عليه يخلي باله اوي اوي لان الميكر بتاعه عيل دماغه مش سهله ابداااااااا وبعدين فيه
Correlations بينه وبين GBP/NZD&EUR/NZD فبيخلوا الشغل عليه رخم رخم بمعني الكلمه
طيب نتصرف معاه ازاي - دلوقتي الي بايع سكينه في الحلاوه انما الي عاوز يبيع ممكن ينتظر الارقام
0.8640/0.8660
طيب الي بايع بقا يطلع فين يطلع اول طلوع وارتداد مع السعر من 0.8530 ونشوف الرقم ده حيعمل ايه مع السعر
لان انا برجح انه مش حيكسره بالسهل ابدا لان اتمني انه ياخد عزم نزول مره اخري ل 0.8440 ومنها ان شاء الله 0.8310
0.8320 واحفظوا الكلام ده عندكم كويس اوي اوي
لان 0.8320 بتعتبر POC February