قديم 21-04-2012, 06:45 PM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
archiwork
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
archiwork غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم تقييم شركات الفوركس Forex Brokers Review
افتراضي رد: تقييم شركة انستا فوركس INSTAFOREX

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تقيييمى للشركة 0.7 دة بالكتير بصراحة ولو مفيش كسور يبقى تقييمى 1
طبعا بسبب موضوع ان غير مسموح بعمل صفقات فى وقت اقل من دقيقتين ولا تكون معتمدة على اخبار
ولو عملنا صفقات كدة فالموضوع يحتمل امرين الاول ان الخبر ييجى عكسى والصفقة تضرب استوب فى اقل من دقيقة وساعتها الشركة تفرح وتقولك هارد لك ولكن لو كسبت وعرفت تتعامل مع ىالخبر او الاسكالبينج ساعتها الشركة هتقولك لا ومش هينفع تسحب المكسب حتى لو سبت المكسب فى الحساب ومسحبتوش الشركة هتدخل لوحدها اتوماتك وتخصم الفلوس من حسابك زى ما حصل معايا وحسابى بعد ما كان 126 اصبح سالب 36 دولار

انا اعتقد ان الشركة كدة اهم حاجة عندها انها تخسر الاعضاء مش عارف لى لذلك انا لا انصح بالتعامل معها وسأوقف كل تعاملاتى معاها من هذه اللحظة

دة طبعا غير موضوع السحب الى بيتأخر اوى عن باقى الشركات

تحياتى
برده لازم ترجع لهم ال 36 دولار بتوعهم
واحمد ربنا انهم 36 دولار بس بدل ماكانوا طلعوك عليك 1000 دولار ليهم

عرض البوم صور archiwork  
قديم 21-04-2012, 06:45 PM
archiwork archiwork غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: تقييم شركة انستا فوركس INSTAFOREX

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تقيييمى للشركة 0.7 دة بالكتير بصراحة ولو مفيش كسور يبقى تقييمى 1
طبعا بسبب موضوع ان غير مسموح بعمل صفقات فى وقت اقل من دقيقتين ولا تكون معتمدة على اخبار
ولو عملنا صفقات كدة فالموضوع يحتمل امرين الاول ان الخبر ييجى عكسى والصفقة تضرب استوب فى اقل من دقيقة وساعتها الشركة تفرح وتقولك هارد لك ولكن لو كسبت وعرفت تتعامل مع ىالخبر او الاسكالبينج ساعتها الشركة هتقولك لا ومش هينفع تسحب المكسب حتى لو سبت المكسب فى الحساب ومسحبتوش الشركة هتدخل لوحدها اتوماتك وتخصم الفلوس من حسابك زى ما حصل معايا وحسابى بعد ما كان 126 اصبح سالب 36 دولار

انا اعتقد ان الشركة كدة اهم حاجة عندها انها تخسر الاعضاء مش عارف لى لذلك انا لا انصح بالتعامل معها وسأوقف كل تعاملاتى معاها من هذه اللحظة

دة طبعا غير موضوع السحب الى بيتأخر اوى عن باقى الشركات

تحياتى
برده لازم ترجع لهم ال 36 دولار بتوعهم
واحمد ربنا انهم 36 دولار بس بدل ماكانوا طلعوك عليك 1000 دولار ليهم