قديم 18-10-2010, 02:26 PM   المشاركة رقم: 48
الكاتب
Karim_FXCM
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Karim_FXCM غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Karim_FXCM المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: موضوع للإجابة عن استفساراتكم حول شركة اف اكس سي ام FXCM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة un-fx نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نعم عندى ادله وهذا الكلام من داخل الشركه وانت تعلم انى وكيل ليهم يا دكتور وانت تعلم انها ماركت ميكر وايضا تعلم ماذا حدث فى حساباتى واعتقد انك كنت موجود معايا مره وانا كسبان 180 دولار فى صفقه وجالى تليفون امامك من الشركه ان الصفقه ليس لها اى وجود مع انها مسجله عندى على الحساب وموجوده فى الريبورت
واعتقد ان معاك نسخه من الحسابات التى تم التلاعب فيها من قبل الشركه
اذا تريد ان تاخذ الوكاله انا لا امنعك بس انا حبيت اوضح
ربنا يوفقك معاهم واحذف مشاركتى

وليه مش تطلب منهم ورقه تبين من رئيس مجلس الاداره واسمه ايه وجنسيته ايه بدلا ما تطلبها منى
* رئيس الشركة أمريكي
* سألت قسم الوسطاء و united FX ليس وسيطاً لنا. إذا كان كلامك صحيح ضع كشف الحساب الذي تتكلم عنه!

عرض البوم صور Karim_FXCM  
قديم 18-10-2010, 02:26 PM
Karim_FXCM Karim_FXCM غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: موضوع للإجابة عن استفساراتكم حول شركة اف اكس سي ام FXCM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة un-fx نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نعم عندى ادله وهذا الكلام من داخل الشركه وانت تعلم انى وكيل ليهم يا دكتور وانت تعلم انها ماركت ميكر وايضا تعلم ماذا حدث فى حساباتى واعتقد انك كنت موجود معايا مره وانا كسبان 180 دولار فى صفقه وجالى تليفون امامك من الشركه ان الصفقه ليس لها اى وجود مع انها مسجله عندى على الحساب وموجوده فى الريبورت
واعتقد ان معاك نسخه من الحسابات التى تم التلاعب فيها من قبل الشركه
اذا تريد ان تاخذ الوكاله انا لا امنعك بس انا حبيت اوضح
ربنا يوفقك معاهم واحذف مشاركتى

وليه مش تطلب منهم ورقه تبين من رئيس مجلس الاداره واسمه ايه وجنسيته ايه بدلا ما تطلبها منى
* رئيس الشركة أمريكي
* سألت قسم الوسطاء و united FX ليس وسيطاً لنا. إذا كان كلامك صحيح ضع كشف الحساب الذي تتكلم عنه!