قديم 26-03-2012, 12:40 PM   المشاركة رقم: 75
الكاتب
shobra
عضو ذهبى
الصورة الرمزية shobra

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shobra غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FXCommission.com المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: مسابقة المشاركات الفعالة من انستا فوركس بجوائز 2000 دولار برعاية اف اكس كوميشن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
انا كنت باكتب المشاركة دي والمنتدي تم اغلاقه قبل ما اخلصها

انا مش عارف ايه اللي بيحصل في المشاركات والمشاركات الفعالة بصراحة ولا اعلم اذا كنتم تخصوني بالكلام اللي في المشاركات السابقة. بس انا شايف ان في ناس كتير هي اللي تستاهل الجوائز وفعلا في ناس مش بتشارك خالص ومشاركاتها الفعالة بتزيد بسرعة.
عموما خلاصة الكلام انا مش عايز حد يكون زعلان مني شخصيا وكلكوا عارفين اننا اخوة واني احترم كل عضو فيكو اد ايه و انا بتعلم كتير من مواضيعكم. شبرا- وولف- هيما- bary- oshee-خالد
مش عايز انسي حد. وانا شايف ان في ناس كتير تستاهل الجوائز دي
انا ليس عندي مانع ان انسحب من المسابقة. والله صداقتكم اهم واغلي عندي من اي جايزة
تقبلوا خالص تحياتي
يا باشا اهم شىء معرفه الرجال وانت اخ عزيز ولك مجهود ملحوظ ما شاء الله وبعدين دى ارزاق والمساباقات هنا مفيش اكتر منها ما شاء الله
تحياتى لك اخى

التوقيع

عرض البوم صور shobra  
قديم 26-03-2012, 12:40 PM
shobra shobra غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: مسابقة المشاركات الفعالة من انستا فوركس بجوائز 2000 دولار برعاية اف اكس كوميشن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
انا كنت باكتب المشاركة دي والمنتدي تم اغلاقه قبل ما اخلصها

انا مش عارف ايه اللي بيحصل في المشاركات والمشاركات الفعالة بصراحة ولا اعلم اذا كنتم تخصوني بالكلام اللي في المشاركات السابقة. بس انا شايف ان في ناس كتير هي اللي تستاهل الجوائز وفعلا في ناس مش بتشارك خالص ومشاركاتها الفعالة بتزيد بسرعة.
عموما خلاصة الكلام انا مش عايز حد يكون زعلان مني شخصيا وكلكوا عارفين اننا اخوة واني احترم كل عضو فيكو اد ايه و انا بتعلم كتير من مواضيعكم. شبرا- وولف- هيما- bary- oshee-خالد
مش عايز انسي حد. وانا شايف ان في ناس كتير تستاهل الجوائز دي
انا ليس عندي مانع ان انسحب من المسابقة. والله صداقتكم اهم واغلي عندي من اي جايزة
تقبلوا خالص تحياتي
يا باشا اهم شىء معرفه الرجال وانت اخ عزيز ولك مجهود ملحوظ ما شاء الله وبعدين دى ارزاق والمساباقات هنا مفيش اكتر منها ما شاء الله
تحياتى لك اخى