FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 04-01-2012, 07:39 PM   المشاركة رقم: 2491
الكاتب
husseney
عضو فضى
الصورة الرمزية husseney

البيانات

الإتصالات
الحالة:
husseney غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

لم تتضح الروية بعد للهبوط او الصعود لذالك نفضل الانتظار
وانى ارجع الصعود لليورو اكثر من الهبوط

عرض البوم صور husseney  
قديم 04-01-2012, 07:39 PM
husseney husseney غير متواجد حالياً
عضو فضى

قديم 04-01-2012, 07:42 PM   المشاركة رقم: 2492
الكاتب
ابو اسكندر
عضو جديد
الصورة الرمزية ابو اسكندر

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ابو اسكندر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة falcon1 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هلا بالغالى والله ذوقك يأسر اى انسان فعلا محترم
حضرتك تامرنى ياحبيبى خلال اسبوعين ان شاء الله لانى مسافر ومحتاج ارتاح فعلا جو الورشه هنا رغم ان الاغلبيه افاضل لكن كتير بعتوا ليا ان الافضل صفحه خاصه اللى يشارك فيها يشارك وفق ضوابط اضعها انا اول صفحه فيها ضوابط للمشاركه معايا حافاظا على الموضوع من السفهاء والهذليين وحفظا للاحترام والتقدير لكل من يشارك واذا لم يساعدنى دكتور اسامه فى التخلص من السفهاء ممكن اكتب فى منتدى اخر لان بالفعل فى منتديات ليس بها اطفال الكى بوردات الموجودين هنا مع امساك اللفظ عن الساده المحترمين الافاضل هنا ايضا لهم منى التحيه والتقدير وتحت امر صغيرهم وكبيرهم
لانى عصبى مع قله الذوق اعتقد انسان بمثل اخلاقك الرفيعه العاليه وعزه نفسك فاهمنى واكيد مثلى تعانى من الهذليين سورى من الانفعال خرجت من الموضوع المهم
انا تحت امرك ياغالى بالله
سفر موفق ان شاء الله
وارجو الا يطول غيابك
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور ابو اسكندر  
قديم 04-01-2012, 07:42 PM
ابو اسكندر ابو اسكندر غير متواجد حالياً
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة falcon1 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هلا بالغالى والله ذوقك يأسر اى انسان فعلا محترم
حضرتك تامرنى ياحبيبى خلال اسبوعين ان شاء الله لانى مسافر ومحتاج ارتاح فعلا جو الورشه هنا رغم ان الاغلبيه افاضل لكن كتير بعتوا ليا ان الافضل صفحه خاصه اللى يشارك فيها يشارك وفق ضوابط اضعها انا اول صفحه فيها ضوابط للمشاركه معايا حافاظا على الموضوع من السفهاء والهذليين وحفظا للاحترام والتقدير لكل من يشارك واذا لم يساعدنى دكتور اسامه فى التخلص من السفهاء ممكن اكتب فى منتدى اخر لان بالفعل فى منتديات ليس بها اطفال الكى بوردات الموجودين هنا مع امساك اللفظ عن الساده المحترمين الافاضل هنا ايضا لهم منى التحيه والتقدير وتحت امر صغيرهم وكبيرهم
لانى عصبى مع قله الذوق اعتقد انسان بمثل اخلاقك الرفيعه العاليه وعزه نفسك فاهمنى واكيد مثلى تعانى من الهذليين سورى من الانفعال خرجت من الموضوع المهم
انا تحت امرك ياغالى بالله
سفر موفق ان شاء الله
وارجو الا يطول غيابك
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 04-01-2012, 07:44 PM   المشاركة رقم: 2493
الكاتب
ghlhv
عضو فعال
الصورة الرمزية ghlhv

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ghlhv غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

انت يافالكون عامل مشاكل ليه الحكاية ايه 0000000 انا بهرج معاك والله انت زى العسل بس ارجوك ابوس راسك اقول كلام سهل شوية وتحياتى لك ولكل الاعضاء وهيه الحياة كده لازم فرفشة شوية لحسن الواحد يطق

عرض البوم صور ghlhv  
قديم 04-01-2012, 07:44 PM
ghlhv ghlhv غير متواجد حالياً
عضو فعال

انت يافالكون عامل مشاكل ليه الحكاية ايه 0000000 انا بهرج معاك والله انت زى العسل بس ارجوك ابوس راسك اقول كلام سهل شوية وتحياتى لك ولكل الاعضاء وهيه الحياة كده لازم فرفشة شوية لحسن الواحد يطق

قديم 04-01-2012, 07:45 PM   المشاركة رقم: 2494
الكاتب
اوراق الخريف
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اوراق الخريف غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو اسكندر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وفي حالة تماسك 2906 حتى غدا
ما الوضع حينها؟؟
النظرية يا صاحبي يومية وهي فقط لليوم وللاسف نقطة 2906 لم تتماسك وانما ذهب السوق الى 2897 يعني من نظري ان السوق سيواصل الهبوط وهي مسالت نصف ساعة ويعود للهبوط

عرض البوم صور اوراق الخريف  
قديم 04-01-2012, 07:45 PM
اوراق الخريف اوراق الخريف غير متواجد حالياً
موقوف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو اسكندر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وفي حالة تماسك 2906 حتى غدا
ما الوضع حينها؟؟
النظرية يا صاحبي يومية وهي فقط لليوم وللاسف نقطة 2906 لم تتماسك وانما ذهب السوق الى 2897 يعني من نظري ان السوق سيواصل الهبوط وهي مسالت نصف ساعة ويعود للهبوط

قديم 04-01-2012, 07:54 PM   المشاركة رقم: 2495
الكاتب
iam2serve
عضو جديد
الصورة الرمزية iam2serve

البيانات

الإتصالات
الحالة:
iam2serve غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

شباب ... معتقدش ان حد ممكن يتكلم في اليورو دلوقتي .. علشان لو حد فتح الشارت على فريم الاربع ساعات .. هي شمعه حائرة مثالية ... بعد ما تقفل نقدر نشوف اللي هيحصل بعدها ايه .. لكن مرجع الصعود للمستوى 1.2970 ... وستوب لوز 100 نقطة .. ومتخفوش هو مستحيل يوصل للستوب ده .. إلا أذا حصلت كارثه يعني انا شايف بعد قفل شمعة الاربع ساعات ... لو قفلت في المستوى 1.2931 يبقى هيصعد للمستوى 1.2970 هدف أولى ... 1.3000 هدف ثانوي .. ولا يفضل الشراء من هدف 1.3000 لأنه متذبذب عند عذه النقطة ... فيفضل اللعب على اهداف صغيرة .. لحين استكمال صورة اليورو .... لي تعليق اخر هكتبه بعد ده
موفقين يا شباب

التوقيع

صدقني يا
iam2serve

أنا بحترمك وبقدرك وبعزك
حاول تخاف عليا وتحترمني
ولو سألتك على حاجة ده مش أستعباط
ده بس مجرد أحتياط

واللي اتعلمته من الفوركس

Just One click Take you Up or send you deeeeeeeeeep

عرض البوم صور iam2serve  
قديم 04-01-2012, 07:54 PM
iam2serve iam2serve غير متواجد حالياً
عضو جديد

شباب ... معتقدش ان حد ممكن يتكلم في اليورو دلوقتي .. علشان لو حد فتح الشارت على فريم الاربع ساعات .. هي شمعه حائرة مثالية ... بعد ما تقفل نقدر نشوف اللي هيحصل بعدها ايه .. لكن مرجع الصعود للمستوى 1.2970 ... وستوب لوز 100 نقطة .. ومتخفوش هو مستحيل يوصل للستوب ده .. إلا أذا حصلت كارثه يعني انا شايف بعد قفل شمعة الاربع ساعات ... لو قفلت في المستوى 1.2931 يبقى هيصعد للمستوى 1.2970 هدف أولى ... 1.3000 هدف ثانوي .. ولا يفضل الشراء من هدف 1.3000 لأنه متذبذب عند عذه النقطة ... فيفضل اللعب على اهداف صغيرة .. لحين استكمال صورة اليورو .... لي تعليق اخر هكتبه بعد ده
موفقين يا شباب

قديم 04-01-2012, 08:02 PM   المشاركة رقم: 2496
الكاتب
محمد العضيان
عضو جديد
الصورة الرمزية محمد العضيان

البيانات

الإتصالات
الحالة:
محمد العضيان غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله لازم احد يشرح اسئلة الموجه لفالكون عشان احنا ان شاء الله نفهم بعدين الاجابة ههههههههههههههههههههه
ونصيحة احنا لازم نفهم فالكون بعدين لازم نفهم الفوركس وهذا افضل حل انا اشوفة للتداول والله انا هالاسبوعين كرهت الفوركس بسبب خساراتي المستمرة وضعف التوجية لاني فقط الان لقيييييييت فالكون لانة ماقصر معاي بس كان الديمو شئ مختلف كانت الرؤية واضحة وجميع اللى درسته استطعت ان اطبقة مع فروقات بسيطة ولكن للاسف الحساب الحقيقي شئ محبط للغاية رغم تحديد حسابي في الديمو بنفس الحساب الحقيقي الان وربحت بطريقة خيالية الا بالحساب الحقيقي للاسف صارلي حاطة نفس المبلغ مرتين هل هذا الشئ بس معاي وقصور مني ام يحدث مع الاخرين ياليت احد يخفف عني لكن بصراحتة قي الاجابةكي اتعلم واستمر على نور والله يجزي كل من يجبيني

اهلين اخت ليان .. انا كمان زيك لما بدأت على الديمو كل صفقه بتزبط معاي وارباح وخير كتير .. ولكن لما بدات بالجد اااااااااااه حصلت خساير وبهدله بس مع الوقت الواحد يتعلم من الممارسه والإطلاع ومن الأساتذه الكبار وتجاربهم

عرض البوم صور محمد العضيان  
قديم 04-01-2012, 08:02 PM
محمد العضيان محمد العضيان غير متواجد حالياً
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله لازم احد يشرح اسئلة الموجه لفالكون عشان احنا ان شاء الله نفهم بعدين الاجابة ههههههههههههههههههههه
ونصيحة احنا لازم نفهم فالكون بعدين لازم نفهم الفوركس وهذا افضل حل انا اشوفة للتداول والله انا هالاسبوعين كرهت الفوركس بسبب خساراتي المستمرة وضعف التوجية لاني فقط الان لقيييييييت فالكون لانة ماقصر معاي بس كان الديمو شئ مختلف كانت الرؤية واضحة وجميع اللى درسته استطعت ان اطبقة مع فروقات بسيطة ولكن للاسف الحساب الحقيقي شئ محبط للغاية رغم تحديد حسابي في الديمو بنفس الحساب الحقيقي الان وربحت بطريقة خيالية الا بالحساب الحقيقي للاسف صارلي حاطة نفس المبلغ مرتين هل هذا الشئ بس معاي وقصور مني ام يحدث مع الاخرين ياليت احد يخفف عني لكن بصراحتة قي الاجابةكي اتعلم واستمر على نور والله يجزي كل من يجبيني

اهلين اخت ليان .. انا كمان زيك لما بدأت على الديمو كل صفقه بتزبط معاي وارباح وخير كتير .. ولكن لما بدات بالجد اااااااااااه حصلت خساير وبهدله بس مع الوقت الواحد يتعلم من الممارسه والإطلاع ومن الأساتذه الكبار وتجاربهم

قديم 04-01-2012, 08:08 PM   المشاركة رقم: 2497
الكاتب
Elmasry
عضو متميز
الصورة الرمزية Elmasry

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Elmasry غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة husseney نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اليورو كسر الترند اليومي وهو ترند مهم جدا ومرتكز 5 ارتكازات

والان يعمل علي اعاده اختبار

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

[CENTER][SIZE=4][B]مواعيد التوصيات (بتوقيت مصر ) +2

4.00 8.00 12.00 16.00 20.00 24.00

عرض البوم صور Elmasry  
قديم 04-01-2012, 08:08 PM
Elmasry Elmasry غير متواجد حالياً
عضو متميز

قديم 04-01-2012, 08:10 PM   المشاركة رقم: 2498
الكاتب
iam2serve
عضو جديد
الصورة الرمزية iam2serve

البيانات

الإتصالات
الحالة:
iam2serve غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم يا شباب ... أنا بصراحه حزين جداً من اللي بيحصل في الورشه!؟ مش عارف السبب ايه .. هل هو الضغط النفسي اللي موجود عندنا كلنا بيخلينا مش مستحملين بعض ولا ايه؟ ولو حد قال تحليل خلال لحظات تدخل علشان تشوف التحليل تفوجء انك لازم ترجع 4 صفحات ورا علشان تشوف التحليل!!!
يا محبوبين .. احنا لازم ناخد بالنا ان الورشة مش شات روم .. يعني صعب قوي نكتب فيها كلام مقطع .... يعني اللي يكتب تحليل ... يفضل انه يرفقه بصورة من الشارت تتدعم التحليل ونظريته ولو ليه توصيه يبقى مشكور بجد ... والكل لازم يحترم وجهة النظر والتحليل ... وطبعاً في الاخر لازم الكل يتحمل مسؤلية دخوله الصفقات ... ولو كنا مركزين مع ويبينار دكتور اسامة .. اكتر حاجة اكد عليها انه قال ... يفضل اننا ندرس الشارت ونقعد قدامة وقت طويل علشان نعرف نحلله ونطلع من عليه توصيتنا بنفسنا .. ومناخدتش توصيات حد من بره وخلاص.
طبعاً في اساتذه في التوصيات وطبعاً ليهم جزيل الشكر حقا
لكن اللي انا عايز اقوله , ان اللي يدخل الورشه محتاج يشوف كلام بناء وكلام يساعده في فهم الوضع الحالي لليورو .. لكن للاسف احنا أسلوبنا مع بعض حاد جداً وفي ناس كتير بتشد على بعضها وفي الاخر يعتذروا لبعضهم .. طيب هو اللي هيدخل الورشة لو شاف تعليق عباره عن اعتذار هيتابع تحليل اليورو ولا هيتابع اصل المشكلة كان فين ويشوف مين اللي غلططان ومين اللي بيعتذر؟؟؟
يا شباب احنا عارفين كويس قوي ان الفوركس ليه تأثير نفسي سلبي قوي جداً .. لو مستحملناش بعض .. الورشه هتفقد قيمتها
وبعدين انا متمرمط في الفوركس ... انا كنت شغال على حساب ديموا زي الصاروخ .. فتحت حساب حقيقي بـ 100 دولار اخدت بونص 30 دولار ... الحمدلله ضاع منهم 96 دولار مش باقي غير 4 دولار والبونص ... وكل التحليل والتوصيات بحاول افهمها من الورشة ومن نفسي .... وبالرغم من كده ... بحاول احافظ على هدوئي في الحوار .. وفي تعاملي مع الناس اللي في البيت عندي .. بالرغم من اني هطق .. بس بحاول بقدر الامكان اكون هادي ... وبعدين الحمدلله ان انا بتاجر بفلوسي .. يعني مافيش حد حاطت فلوس معايا علشان اقلق عليها لو ضاعت ..
خلاصة الكلام
احنا لازم نبقى مدركين ومايكونش فيه اي شك اننا فعلاً بنحترم بعض جداً جداً جداً وبنحب بعض جداً جداً جداً ... وان هدفنا الاول والاخير هنا اننا نساعد بعض على تحقيق الربح او مساعدة الخسران انه يهون من خسارته .. وياريت نساعد بعض على كده .. ونقلل من حساسيتنا شوية تجاه الأمور .. ونوسع صدرنا شوية للأسئلة البسيطة ...
يعني ابسط حاجة .. انا كنت بسأل ازاي اعمل صفقة مؤجلة ... سؤال اهبل بس مكنتش عارف ازاي ... بس في ناس محبوبين وشكرا ليهم بجد فتحوا صدورهم لأنهم يردوا على سؤالي ... وفعلاً استفدت كتير منه وعملت صفقة مؤجلية ونجحت وحققت ارباح ... وكنت فرحان .. لأن من سؤال اهبل عوضت وهونت شوية من الخسارة .. ايه يعني عوضت سنتات بس سنت على سنت هيعمل الدولار

انا بحترم كل اللي المنتدي بجد ... وفعلاً جهودكم جباره ... وعقلياتكم فعلاً ممتازة ... وانا انسان بسيط جداً ولسه بادئ في الفوركس .. ياريت تستحملوني شوية وتستحملوا قله فهمي .. وتعاملوني كأني طفل صغير .. ونفسي اتعلم منكم التحليل.

يارب يكون كلامي مش مزعل حد ... لكن انا حبيت اطلع اللي في قلبي

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةتحياتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

صدقني يا
iam2serve

أنا بحترمك وبقدرك وبعزك
حاول تخاف عليا وتحترمني
ولو سألتك على حاجة ده مش أستعباط
ده بس مجرد أحتياط

واللي اتعلمته من الفوركس

Just One click Take you Up or send you deeeeeeeeeep

عرض البوم صور iam2serve  
قديم 04-01-2012, 08:10 PM
iam2serve iam2serve غير متواجد حالياً
عضو جديد

السلام عليكم يا شباب ... أنا بصراحه حزين جداً من اللي بيحصل في الورشه!؟ مش عارف السبب ايه .. هل هو الضغط النفسي اللي موجود عندنا كلنا بيخلينا مش مستحملين بعض ولا ايه؟ ولو حد قال تحليل خلال لحظات تدخل علشان تشوف التحليل تفوجء انك لازم ترجع 4 صفحات ورا علشان تشوف التحليل!!!
يا محبوبين .. احنا لازم ناخد بالنا ان الورشة مش شات روم .. يعني صعب قوي نكتب فيها كلام مقطع .... يعني اللي يكتب تحليل ... يفضل انه يرفقه بصورة من الشارت تتدعم التحليل ونظريته ولو ليه توصيه يبقى مشكور بجد ... والكل لازم يحترم وجهة النظر والتحليل ... وطبعاً في الاخر لازم الكل يتحمل مسؤلية دخوله الصفقات ... ولو كنا مركزين مع ويبينار دكتور اسامة .. اكتر حاجة اكد عليها انه قال ... يفضل اننا ندرس الشارت ونقعد قدامة وقت طويل علشان نعرف نحلله ونطلع من عليه توصيتنا بنفسنا .. ومناخدتش توصيات حد من بره وخلاص.
طبعاً في اساتذه في التوصيات وطبعاً ليهم جزيل الشكر حقا
لكن اللي انا عايز اقوله , ان اللي يدخل الورشه محتاج يشوف كلام بناء وكلام يساعده في فهم الوضع الحالي لليورو .. لكن للاسف احنا أسلوبنا مع بعض حاد جداً وفي ناس كتير بتشد على بعضها وفي الاخر يعتذروا لبعضهم .. طيب هو اللي هيدخل الورشة لو شاف تعليق عباره عن اعتذار هيتابع تحليل اليورو ولا هيتابع اصل المشكلة كان فين ويشوف مين اللي غلططان ومين اللي بيعتذر؟؟؟
يا شباب احنا عارفين كويس قوي ان الفوركس ليه تأثير نفسي سلبي قوي جداً .. لو مستحملناش بعض .. الورشه هتفقد قيمتها
وبعدين انا متمرمط في الفوركس ... انا كنت شغال على حساب ديموا زي الصاروخ .. فتحت حساب حقيقي بـ 100 دولار اخدت بونص 30 دولار ... الحمدلله ضاع منهم 96 دولار مش باقي غير 4 دولار والبونص ... وكل التحليل والتوصيات بحاول افهمها من الورشة ومن نفسي .... وبالرغم من كده ... بحاول احافظ على هدوئي في الحوار .. وفي تعاملي مع الناس اللي في البيت عندي .. بالرغم من اني هطق .. بس بحاول بقدر الامكان اكون هادي ... وبعدين الحمدلله ان انا بتاجر بفلوسي .. يعني مافيش حد حاطت فلوس معايا علشان اقلق عليها لو ضاعت ..
خلاصة الكلام
احنا لازم نبقى مدركين ومايكونش فيه اي شك اننا فعلاً بنحترم بعض جداً جداً جداً وبنحب بعض جداً جداً جداً ... وان هدفنا الاول والاخير هنا اننا نساعد بعض على تحقيق الربح او مساعدة الخسران انه يهون من خسارته .. وياريت نساعد بعض على كده .. ونقلل من حساسيتنا شوية تجاه الأمور .. ونوسع صدرنا شوية للأسئلة البسيطة ...
يعني ابسط حاجة .. انا كنت بسأل ازاي اعمل صفقة مؤجلة ... سؤال اهبل بس مكنتش عارف ازاي ... بس في ناس محبوبين وشكرا ليهم بجد فتحوا صدورهم لأنهم يردوا على سؤالي ... وفعلاً استفدت كتير منه وعملت صفقة مؤجلية ونجحت وحققت ارباح ... وكنت فرحان .. لأن من سؤال اهبل عوضت وهونت شوية من الخسارة .. ايه يعني عوضت سنتات بس سنت على سنت هيعمل الدولار

انا بحترم كل اللي المنتدي بجد ... وفعلاً جهودكم جباره ... وعقلياتكم فعلاً ممتازة ... وانا انسان بسيط جداً ولسه بادئ في الفوركس .. ياريت تستحملوني شوية وتستحملوا قله فهمي .. وتعاملوني كأني طفل صغير .. ونفسي اتعلم منكم التحليل.

يارب يكون كلامي مش مزعل حد ... لكن انا حبيت اطلع اللي في قلبي

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةتحياتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 04-01-2012, 08:20 PM   المشاركة رقم: 2499
الكاتب
احمد صلاح
عضو ذهبى
الصورة الرمزية احمد صلاح

البيانات

الإتصالات
الحالة:
احمد صلاح غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled reda نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أعتقد ان البيع حاليا أفضل و أضمن
و الله أعلم
اهلا بكم أعضائنا الاحباء ,,

اليورو دولار حتى الان فقد مكاسب أمس بالكامل بعد كسر القناه السعريه الصاعده على فريم الساعه والاغلاق اسفلها ,
افضل البيع من المناطق 1.2970 وماحولها ,
او بكسر 1.2880

متابعين ,,

التوقيع

عرض البوم صور احمد صلاح  
قديم 04-01-2012, 08:20 PM
احمد صلاح احمد صلاح غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled reda نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أعتقد ان البيع حاليا أفضل و أضمن
و الله أعلم
اهلا بكم أعضائنا الاحباء ,,

اليورو دولار حتى الان فقد مكاسب أمس بالكامل بعد كسر القناه السعريه الصاعده على فريم الساعه والاغلاق اسفلها ,
افضل البيع من المناطق 1.2970 وماحولها ,
او بكسر 1.2880

متابعين ,,

قديم 04-01-2012, 08:22 PM   المشاركة رقم: 2500
الكاتب
husseney
عضو فضى
الصورة الرمزية husseney

البيانات

الإتصالات
الحالة:
husseney غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iam2serve نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
موفقين يا شباب
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elmasry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تمام كده لقيت حد رايوا زى وكمان انا شارى باوند وبايع دولار كندى علشان كل دول بيدعموا صعود اليورو والانخفاض حصل على اليورو فقط وما حدث الا وهو ذيل على شارت الاربع ساعات واختراق كاذب على الساعه

عرض البوم صور husseney  
قديم 04-01-2012, 08:22 PM
husseney husseney غير متواجد حالياً
عضو فضى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iam2serve نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
موفقين يا شباب
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elmasry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تمام كده لقيت حد رايوا زى وكمان انا شارى باوند وبايع دولار كندى علشان كل دول بيدعموا صعود اليورو والانخفاض حصل على اليورو فقط وما حدث الا وهو ذيل على شارت الاربع ساعات واختراق كاذب على الساعه