FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

الارشيف يتم تخزين المواضيع القديمة و المؤرشفة

قديم 14-04-2014, 02:46 AM   المشاركة رقم: 81
الكاتب
walidleeda
عضو جديد
الصورة الرمزية walidleeda

البيانات

الإتصالات
الحالة:
walidleeda غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : المحروم المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: رد على موضوع كلكم خاسرون وكشف حساب للارباح خلال يومين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baidovich نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هههههههههه اسف السرعة في الكتابة خلاتني اكتب مرحوم عوض محروم .

تم لا لا لا لا و الف لا

و انا ساضع لك رابط موضوع الاخ في الاسفل حتى ترى باعينك

صديقي وليد هدا , فتح موضوع كتحدي على انه يحول 100 الى 1000

و بالفعل وصل انه يحول 800% من راس ماله

و كالعادة كان بعد الاعضاء "ينتقدوه" و ليس يتهجمون عليه , لانه بكل بساطة كانوا ينصحونه بوضع استوب لوز حتى يتفادى المارجن كول

لكن هو فضل انه لا يضع و هو حر

لكن لما وصل ل800% من الحساب , خسر كل شيء بسبب احد الاخطاء , فتاسف الاعضاء و انا كنت واحد منهم . لكننا سالناه انه يعرض استراتيجيته حتى نساعده على جعلها شاملة و نسد كل التغرات و نتتفادى الاخطاء .

و كالمتوقع كان رد الاخ وليد انه يريد ان يحتفظ باستراتيجيته لوحده

و هدا رابط الموضوع

رحلة سريعة من 100$ الى 1000$ في 5 أيام تداول

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ههههههههههه طب ليه بتشتم طيب .. مش عيب كدة يا أخي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ... عموما انا مش اناني و لا حاجة و مقولتش اني مش هشرح حاجة بس كل شيء يجي في وقته انا ليا اسبابي الحالية و هي اقسم بالله كلها في مصلحة الاعضاء
مش ف مصلحتي .. و ان شاء الله خير مع ان لو كل واحد شغل دماغ من غير تعقيد هيرتاح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله ياخي شفت الموضوع الاخ وليد ابدع وانا فعلا مرات بحط 100 دولار وبدخل عدد عقود كبير عليها يا اخسرها يا اضاعفها مرتين وتلاته فعلا طريقه رائعه في العمل وهو قال انه خسر بسبب صفقه يوم الجمعه الساعه خمسه وشكله خبر بطاله وما ينفع معاه لسكالبينج لانه السوق بيكون هائج اي خبر بكون السوق هائج ولا ينفع معه لسكالبينج بصراحه انا لما اضاعف راس مالي بسحبه وبخلي المبلغ الاصلي لانه مرات بكون عارف انه السوق يمكن يزبطني فبخسر جزء بسيط ولا اخسر المبلغ بخلي حاجتي فقط لتداول وبسحب الباقي بصراحه اخي وليد انا متأكد 100% انك انسان رابح وناجح في الفوركس اتمنى ان تقوم بفتح الورشه مره اخرى طريقة التداول الخاصه بك ناجحه ورائعه ارجوا ان تفتح الورشه مره اخرى
حبيبي الله يكرمك .. ان شاء الله قريب هكمل في الموضوع او اعمل موضوع جديد .. بالنسبة للخسارة حصلت ليس بخطأ الخبر لان اصلا لا اعمل وقت الاخبار لكن ساعتها دوست بالخطأ على فتح اوردر بيع و كان وقت الخبر فحصل ما حصل ...

أتمنى لك التوفيق و للجميع اكييييد بتمنالهم كل الخير و كلنا اخوة مش لازم نجرح في بعض لاي سبب من الاسباب لانه كل شيء فان و مش هيبقى غير العمل الصالح هو اللي هينفعنا

عرض البوم صور walidleeda  
قديم 14-04-2014, 02:46 AM
walidleeda walidleeda غير متواجد حالياً
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baidovich نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هههههههههه اسف السرعة في الكتابة خلاتني اكتب مرحوم عوض محروم .

تم لا لا لا لا و الف لا

و انا ساضع لك رابط موضوع الاخ في الاسفل حتى ترى باعينك

صديقي وليد هدا , فتح موضوع كتحدي على انه يحول 100 الى 1000

و بالفعل وصل انه يحول 800% من راس ماله

و كالعادة كان بعد الاعضاء "ينتقدوه" و ليس يتهجمون عليه , لانه بكل بساطة كانوا ينصحونه بوضع استوب لوز حتى يتفادى المارجن كول

لكن هو فضل انه لا يضع و هو حر

لكن لما وصل ل800% من الحساب , خسر كل شيء بسبب احد الاخطاء , فتاسف الاعضاء و انا كنت واحد منهم . لكننا سالناه انه يعرض استراتيجيته حتى نساعده على جعلها شاملة و نسد كل التغرات و نتتفادى الاخطاء .

و كالمتوقع كان رد الاخ وليد انه يريد ان يحتفظ باستراتيجيته لوحده

و هدا رابط الموضوع

رحلة سريعة من 100$ الى 1000$ في 5 أيام تداول

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ههههههههههه طب ليه بتشتم طيب .. مش عيب كدة يا أخي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ... عموما انا مش اناني و لا حاجة و مقولتش اني مش هشرح حاجة بس كل شيء يجي في وقته انا ليا اسبابي الحالية و هي اقسم بالله كلها في مصلحة الاعضاء
مش ف مصلحتي .. و ان شاء الله خير مع ان لو كل واحد شغل دماغ من غير تعقيد هيرتاح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله ياخي شفت الموضوع الاخ وليد ابدع وانا فعلا مرات بحط 100 دولار وبدخل عدد عقود كبير عليها يا اخسرها يا اضاعفها مرتين وتلاته فعلا طريقه رائعه في العمل وهو قال انه خسر بسبب صفقه يوم الجمعه الساعه خمسه وشكله خبر بطاله وما ينفع معاه لسكالبينج لانه السوق بيكون هائج اي خبر بكون السوق هائج ولا ينفع معه لسكالبينج بصراحه انا لما اضاعف راس مالي بسحبه وبخلي المبلغ الاصلي لانه مرات بكون عارف انه السوق يمكن يزبطني فبخسر جزء بسيط ولا اخسر المبلغ بخلي حاجتي فقط لتداول وبسحب الباقي بصراحه اخي وليد انا متأكد 100% انك انسان رابح وناجح في الفوركس اتمنى ان تقوم بفتح الورشه مره اخرى طريقة التداول الخاصه بك ناجحه ورائعه ارجوا ان تفتح الورشه مره اخرى
حبيبي الله يكرمك .. ان شاء الله قريب هكمل في الموضوع او اعمل موضوع جديد .. بالنسبة للخسارة حصلت ليس بخطأ الخبر لان اصلا لا اعمل وقت الاخبار لكن ساعتها دوست بالخطأ على فتح اوردر بيع و كان وقت الخبر فحصل ما حصل ...

أتمنى لك التوفيق و للجميع اكييييد بتمنالهم كل الخير و كلنا اخوة مش لازم نجرح في بعض لاي سبب من الاسباب لانه كل شيء فان و مش هيبقى غير العمل الصالح هو اللي هينفعنا

قديم 28-09-2014, 04:52 PM   المشاركة رقم: 82
الكاتب
root-47
عضو نشيط
الصورة الرمزية root-47

البيانات

الإتصالات
الحالة:
root-47 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : المحروم المنتدى : الارشيف