FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION القسم مخصص للحديث عن شركات الوساطة و برامجها و مزاياها و عيوبها و مشاكلها المتعددة..,اراء الاعضاء عن الشركات تعبر عن تجاربهم الشخصية و ليست اراء المنتدى ، FXDD ، XM ، FXPRO ، EXNESS ، Tickmill ميتاتريدر ، ايفون ، منصة ، شركة فوركس ،شركة وساطة ، افضل شركة فوركس ، فوركس بروكر ، فوركس ، الفوركس ، منصة تداول ، افضل منصة .

مشكلة مع شركة اكسنس

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

قديم 24-03-2013, 03:19 PM   المشاركة رقم: 11
الكاتب
omar@exnees
عضو ذهبى
الصورة الرمزية omar@exnees

البيانات

الإتصالات
الحالة:
omar@exnees غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ASSER71 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: احذروا احذروا من الايداع بها................exness و فضيحة كبرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ASSER71 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى الكريم
انا لا اعرفك شخصيا و اظن اننى لا اريد بعد هذا الكلام و الهجوم من قبلك

ثانيا ياريت حضرتك تراعى فى التحدث معى اصول اللياقة و الادب لاننى ببساطة حتى كلمة "نصابة "على شركتكم الموقرة لم استخدمها
ثالثا موضوع التداول: اولا ردا عليك و على من قبلك انا لا اريد ان اعمل اى اعلانات لجذب ناس ادير حساباتهم لانى اصلا لا اعرف
و بالنسبة لتصديقى من عدمه ده شىء مش صعب لان الاكونت هيستورى موجود و ممكن اورهلكم او اديكم رقم الانفستور و الحساب و تطلعوا عليه.............انا مش بخاف

رابعا و ده الاهم انا منجحتش علشان مثلا انتم كنتم بتغيروا مخصوص اتجاه السوق و فقا لصفقاتى .......علشان تنجحونى النجاح الباهر اللى حضرتك بتتكلم عنه.....انا لما نجحت ده اولا توفيق من ربنا و اجتهاد شخصى

خامسا:انا كان بيوصلنى كود على المحمول من قبلكم كل اسبوع و لما كنت بتصل بالدعم الفنى كان اقرب رد غيرى الباص و ده الاسهل بدل ما تبحثوا عن محاذير امان لشركتكم..............و فعلا كنت بغيره بمعدل 4 مرات فى الاسبوع الواحد

سادسا: فكر شوية ..........ايه مصلحتى انى اعمل كده لو ده مش حقيقى انا حتى لم اطالبكم بتعويض بس واجب عليا كعربية مسلمة انى احذر اخوانى من مثل هذه الشركات و بقول لحضرتك برضه انا اصلا مش عايزة منكم حاجة و تحذيرى لغيرى ده لوجه الله تعالى
و اثباتى الوحيد انى قلت ان رأس المال جزء كبير منه لسه موجود معنى كده انى مش كدابة اخى الكريم

سابعا: انا معرفش حضرتك على اى اساس بتكدبنى و بتتكلم بالاسلوب ده و اصلا اللى ليه المصلحة الوحيدة انى معملش 1000% على حسابى فى خلال شهر هو انتم .......و للا حضرتك شايف غير كده؟
ثامنا:الحساب موجود و الصفقات موجودة و لو حضرتك حبيت تدى نفسك فرصة للتفكير حتلاقى انى اكيد مليش مصلحة انى اضيع حسابى بس علشان اسؤ سمعتكم لانى ببساطة مش قابضة من شركة تانية منافسة ليكم

تاسعا :الصفقات الكسبانة اللى حضرتك قلت عليها : دى انا اللى لحقت اقفلها لما فتحت حسابى و لقيت الوضع بالمنظر ده

عاشرا: أسفة جدا انى ضيعت وقتى ووقت الناس فى التحدث مع انسان خاوى الوفاض لانه اصلا حديث غير مجدى
و كلامك اللى انت تفضلت ووجهتهولى ان دل على شىء فيدل على انك اخى الكريم و عذرا فيما سأقوله غير كفء لمنصبك بجد اسفة انى قلت كده
بس اقرانك فى مواقع المسؤلية لا يبدءون ابدا بالهجوم على عملاءهم اذا كانت مشاكلهم تخص قضايا نصب...................................سعدت جدا بالحديث و اخراج ما بداخلى
و حزنت جدا اننى تعاملت مع شركتكم الموقرة و مش غريب طبعا فى هكذا شركة ان تكون مسؤلا

و انا ربنا يعوض عليا اللى ضاع منى سواء كان بسببكم ام بسبب غبائى انى اودعت عندك

اخوانى الاعزاء انا لسه عند كلمتى ارجو اخذ الحذر و الحيطة و حسابى موجود اللى عايز يتطلع عليه يتفضل و انا على اتم استعداد اديكم رقم الحساب و باص المشاهدة

و الله انا مش كدابة و يعلم ربنا
حسبنا الله و نعم الوكيل

السلام عليكم .

اعطيني كلمة واحدة اسأت فيها الادب معك و يشهد الاعضاء الكرام من فضلكم .

ام انك منفعلة بسبب اننى اكشف حقيقة الموضوع بشكل منصف وواقعى ؟

ثانيا ليس من حقك التهكم على بصفة شخصية او التهكم على موقعى بالشركة فهذا امر ليس لك به دخل .

ثالثا , قلتها و اقولها مرة اخرى , ادعو جميع الاعضاء الكرام و كل من يشاهد هذا الموضوع ان يطلع جيدا على السكرين شوت و يرى الصفقات جيدا سوف يكتشف ان هناك صفقات اغلق على ربح و صفقات اغلقت على خسارة و فى نفس الوقت

مرة اخرى (((( فى نفس الوقت )))) و هذا يتنافى مع كلام حضرتك انك دخلتى لكى تنقذى ما يمكن انقاذه و اشياء من هذا القبيل .

شئ اخر .... هل من الممكن ان نقرأ اول مشاركة لحضرتك مرة اخرى ؟؟ انتى قلتى انك كنتى تقودين سيارتك و كنتى بعيدة تماما عن الكومبيوتر ووصلتك رسالة على الهاتف تخبرك بأنه كذا و كذا ...

طيب الم تقولين الان انك دخلت فورا لانقاذ ما يمكن انقاذه و ان الصفقات التى اغلقت على ربح هى من صنع يديك ؟

شئ يتنافى مع العقل تماما ولا اعلم لماذا قمتى بفتح الموضوع اليوم ( فجر الاحد و هو يوم اجازة السوق لكى لا اقوم بالرد فورا و لكي يتاح الفرصة لاكبر عدد مشاهدات للموضوع )

و ايضا استخدام كلمات دلالية فى عنوان الموضوع مثل ( فضيحة كبرى ) ( احذروا احذروا ) ثم ( ................. ) و هذه النقاط لكى تساعد فى تكبير عنوان الموضوع ليكون مشاهدا بوضوح .

بغض النظر عن كل ذلك .

ولكن ....

دعينا نتكلم بشكل حقيقي وواقعى و اقسم اننى سوف ابذل كل جهدى لمساعدتك مثل اى عضو كريم هنا اساعده فورا فى حال وجود مشكلة لديه او سؤال او استفسار .

اطلب من سيادتك رقم الحساب و باسورد الهاتف لكشف الموضوع كاملا و معرفة سبب المشكلة .

رغم انى اؤكد و اجزم ان المشكلة ناتجة عن سرقة لحسابك من احد الاشخاص و اكرر ( ليس للشركة علاقة به )

شركة exness لا تقوم بمثل هذه الاعمال و ارجو تفهم ذلك , الشركة لديها ايداعات بالمليارات و يوجد عملاء يتعاملون يوميا بعشرات بل و مئات الالاف و ادعو الاخ الكريم ( خدمة العملاء ) وهو مسؤول هنا بالمنتدى ان يتفضل بالتأكيد على قصة العميل الذى قمت بمساعدته منذ يومين وهو ايداعاته و سحوباته فاقت ال 60 الف دولار .

عرض البوم صور omar@exnees  
قديم 24-03-2013, 03:19 PM
omar@exnees omar@exnees غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ASSER71 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى الكريم
انا لا اعرفك شخصيا و اظن اننى لا اريد بعد هذا الكلام و الهجوم من قبلك

ثانيا ياريت حضرتك تراعى فى التحدث معى اصول اللياقة و الادب لاننى ببساطة حتى كلمة "نصابة "على شركتكم الموقرة لم استخدمها
ثالثا موضوع التداول: اولا ردا عليك و على من قبلك انا لا اريد ان اعمل اى اعلانات لجذب ناس ادير حساباتهم لانى اصلا لا اعرف
و بالنسبة لتصديقى من عدمه ده شىء مش صعب لان الاكونت هيستورى موجود و ممكن اورهلكم او اديكم رقم الانفستور و الحساب و تطلعوا عليه.............انا مش بخاف

رابعا و ده الاهم انا منجحتش علشان مثلا انتم كنتم بتغيروا مخصوص اتجاه السوق و فقا لصفقاتى .......علشان تنجحونى النجاح الباهر اللى حضرتك بتتكلم عنه.....انا لما نجحت ده اولا توفيق من ربنا و اجتهاد شخصى

خامسا:انا كان بيوصلنى كود على المحمول من قبلكم كل اسبوع و لما كنت بتصل بالدعم الفنى كان اقرب رد غيرى الباص و ده الاسهل بدل ما تبحثوا عن محاذير امان لشركتكم..............و فعلا كنت بغيره بمعدل 4 مرات فى الاسبوع الواحد

سادسا: فكر شوية ..........ايه مصلحتى انى اعمل كده لو ده مش حقيقى انا حتى لم اطالبكم بتعويض بس واجب عليا كعربية مسلمة انى احذر اخوانى من مثل هذه الشركات و بقول لحضرتك برضه انا اصلا مش عايزة منكم حاجة و تحذيرى لغيرى ده لوجه الله تعالى
و اثباتى الوحيد انى قلت ان رأس المال جزء كبير منه لسه موجود معنى كده انى مش كدابة اخى الكريم

سابعا: انا معرفش حضرتك على اى اساس بتكدبنى و بتتكلم بالاسلوب ده و اصلا اللى ليه المصلحة الوحيدة انى معملش 1000% على حسابى فى خلال شهر هو انتم .......و للا حضرتك شايف غير كده؟
ثامنا:الحساب موجود و الصفقات موجودة و لو حضرتك حبيت تدى نفسك فرصة للتفكير حتلاقى انى اكيد مليش مصلحة انى اضيع حسابى بس علشان اسؤ سمعتكم لانى ببساطة مش قابضة من شركة تانية منافسة ليكم

تاسعا :الصفقات الكسبانة اللى حضرتك قلت عليها : دى انا اللى لحقت اقفلها لما فتحت حسابى و لقيت الوضع بالمنظر ده

عاشرا: أسفة جدا انى ضيعت وقتى ووقت الناس فى التحدث مع انسان خاوى الوفاض لانه اصلا حديث غير مجدى
و كلامك اللى انت تفضلت ووجهتهولى ان دل على شىء فيدل على انك اخى الكريم و عذرا فيما سأقوله غير كفء لمنصبك بجد اسفة انى قلت كده
بس اقرانك فى مواقع المسؤلية لا يبدءون ابدا بالهجوم على عملاءهم اذا كانت مشاكلهم تخص قضايا نصب...................................سعدت جدا بالحديث و اخراج ما بداخلى
و حزنت جدا اننى تعاملت مع شركتكم الموقرة و مش غريب طبعا فى هكذا شركة ان تكون مسؤلا

و انا ربنا يعوض عليا اللى ضاع منى سواء كان بسببكم ام بسبب غبائى انى اودعت عندك

اخوانى الاعزاء انا لسه عند كلمتى ارجو اخذ الحذر و الحيطة و حسابى موجود اللى عايز يتطلع عليه يتفضل و انا على اتم استعداد اديكم رقم الحساب و باص المشاهدة

و الله انا مش كدابة و يعلم ربنا
حسبنا الله و نعم الوكيل

السلام عليكم .

اعطيني كلمة واحدة اسأت فيها الادب معك و يشهد الاعضاء الكرام من فضلكم .

ام انك منفعلة بسبب اننى اكشف حقيقة الموضوع بشكل منصف وواقعى ؟

ثانيا ليس من حقك التهكم على بصفة شخصية او التهكم على موقعى بالشركة فهذا امر ليس لك به دخل .

ثالثا , قلتها و اقولها مرة اخرى , ادعو جميع الاعضاء الكرام و كل من يشاهد هذا الموضوع ان يطلع جيدا على السكرين شوت و يرى الصفقات جيدا سوف يكتشف ان هناك صفقات اغلق على ربح و صفقات اغلقت على خسارة و فى نفس الوقت

مرة اخرى (((( فى نفس الوقت )))) و هذا يتنافى مع كلام حضرتك انك دخلتى لكى تنقذى ما يمكن انقاذه و اشياء من هذا القبيل .

شئ اخر .... هل من الممكن ان نقرأ اول مشاركة لحضرتك مرة اخرى ؟؟ انتى قلتى انك كنتى تقودين سيارتك و كنتى بعيدة تماما عن الكومبيوتر ووصلتك رسالة على الهاتف تخبرك بأنه كذا و كذا ...

طيب الم تقولين الان انك دخلت فورا لانقاذ ما يمكن انقاذه و ان الصفقات التى اغلقت على ربح هى من صنع يديك ؟

شئ يتنافى مع العقل تماما ولا اعلم لماذا قمتى بفتح الموضوع اليوم ( فجر الاحد و هو يوم اجازة السوق لكى لا اقوم بالرد فورا و لكي يتاح الفرصة لاكبر عدد مشاهدات للموضوع )

و ايضا استخدام كلمات دلالية فى عنوان الموضوع مثل ( فضيحة كبرى ) ( احذروا احذروا ) ثم ( ................. ) و هذه النقاط لكى تساعد فى تكبير عنوان الموضوع ليكون مشاهدا بوضوح .

بغض النظر عن كل ذلك .

ولكن ....

دعينا نتكلم بشكل حقيقي وواقعى و اقسم اننى سوف ابذل كل جهدى لمساعدتك مثل اى عضو كريم هنا اساعده فورا فى حال وجود مشكلة لديه او سؤال او استفسار .

اطلب من سيادتك رقم الحساب و باسورد الهاتف لكشف الموضوع كاملا و معرفة سبب المشكلة .

رغم انى اؤكد و اجزم ان المشكلة ناتجة عن سرقة لحسابك من احد الاشخاص و اكرر ( ليس للشركة علاقة به )

شركة exness لا تقوم بمثل هذه الاعمال و ارجو تفهم ذلك , الشركة لديها ايداعات بالمليارات و يوجد عملاء يتعاملون يوميا بعشرات بل و مئات الالاف و ادعو الاخ الكريم ( خدمة العملاء ) وهو مسؤول هنا بالمنتدى ان يتفضل بالتأكيد على قصة العميل الذى قمت بمساعدته منذ يومين وهو ايداعاته و سحوباته فاقت ال 60 الف دولار .

قديم 24-03-2013, 03:27 PM   المشاركة رقم: 12
الكاتب
MemO_KinG
عضو فعال
الصورة الرمزية MemO_KinG

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MemO_KinG غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ASSER71 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ashraf sherif نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هههههههه
تصدق وتأمن ب ايه
انا ميت علي نفسي من الضحك علي كلامك

السيدة اللي كتبت البوست انا عارفها
وانا اللي قولتلها اكتبي مشكلتك هنا عشان بيحلو المشاكل
مش بيكدبو الاعضاء !!

عموما انا مش هقدر اكتب رقم الحساب والانفيستور غير لما مدام عايدة تكتبه بنفسها
بس هرفع الصورة اللي هيا رفعتها تاني يمكن معرفتش ترفعها بجودة عالية
مع العلم ان اخر صفقتين مدام عايدة هيا اللي قفلتهم بنفسها اول مافتحت الحساب ولقيته بالمنظر دا

لكن مش عشان اثبت صدقها وادعائك الفارغ عليها
لكن عشان دي تاني مشكلة تحصلها مع الشركة

وبعدين اشمعني العميلة دي اللي دخلت تكذبها وتقول الكلام دا !!
كأنك اول مرة تشوف حد كاتب مشكلة عن شركة اكسنس مثلا !!!!!!!!؟

عموما الصفقات اللي بتتكلم عليها في المرفقات .. لحد ما مدام عايدة تدخل بنفسها وتكتب رقم الحساب والانفيستور
عشان تشوف انها فعلا بدات من 100 دولار
ومش بتسوق لنفسها ولا حاجة من الكلام الغريب اللي بتقوله دا
ومش معني انها معاها عربية يبقي تستغني عن فلوسها لما تخسرها وكمان بسبب خداع مش بسبب سوء تداول !!!!

اتقي الله يا اخي و ركز ف كلامك قبل ماتقوله !!!
واقرا الكلام اللي اتكتب كويس .. هيا مقالتش انها سحبت الف دولار .. قالت انها عملت ربح الف دولار والشركة ضيعته

ايه دا !! هوا لسة في ناس كده !!!

وبعدين مانت لسة كاتب في موضوع تاني ان لما حصلك مشكلة معاهم و رفعتلهم الصور قالولك ( خليك في كوزك لما نعوزك ) !!
مش قالولك كده ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دا كلامك اهو

تصدق انا اللى ضحكت على كلامك انت

الاخت كاتبة
----------------------
قال ايه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

exness بعتالى verification code

تعرفوا بتاع ايه ده يا ولاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا مش نعرف...........
ده بيتبعت على موبايل العميل اللى بيطلب السحب من رصيد حسابه فى الشركة
طيب ايه المشكلة؟
المشكلة انى ما عملتش كده
انتوا نسيتوا انا كنت سايقة................................
طيب مين مين مين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المهم
روحت....................فتحت اللاب توب ..........................ببص على المنصة.............................و الحقونى............................حاقع من طولى................ايه اللى حصل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-------------------------------------

ده ايه علاقته باللى انت بتقوله؟؟؟
هيا داخلة تقول جايلى كود تفعيل للسحب و انت داخل تقول الشركة عملت اوردرات خسرتها
و بعدين تقوللى انت كمان قلت انهم قالولك خليك فى كوزك اه هما قالولى كده فعلا
بس انا الصفقات اتقفلت عشان ديل شمعة مش ان الشركة دخلت تنفذ اوامر اوامر مكانى فا مشكلتى انا اللى كانت مع اكسنس غير مشكلتك تماما و تم تعويض الـ 2000 دولار بعدها
كشف الحساب اللى انت رفعته ده ليس له اى قيمة لأنه لا يدل على اى شئ سوى حد منفذ عمليات بكميات ضخمة و كسب كسب لحد ما خسر و دى حصلت مع ملايين العملاء

و اعتراضى على الشخص صاحب الموضوع انه داخل يشكك فى شركة بإنها سرقته بسحب اموال بدون علمه مش انها قامت بتنفيذ صفقات
الشركة مستحيل هاتنفذ صفقات للأسف اكسنس اصدق عندى منك

و مش كل واحد خسر فى الفوركس ييجى يشتم فى الشركات

عرض البوم صور MemO_KinG  
قديم 24-03-2013, 03:27 PM
MemO_KinG MemO_KinG غير متواجد حالياً
عضو فعال

هههههههه
تصدق وتأمن ب ايه
انا ميت علي نفسي من الضحك علي كلامك

السيدة اللي كتبت البوست انا عارفها
وانا اللي قولتلها اكتبي مشكلتك هنا عشان بيحلو المشاكل
مش بيكدبو الاعضاء !!

عموما انا مش هقدر اكتب رقم الحساب والانفيستور غير لما مدام عايدة تكتبه بنفسها
بس هرفع الصورة اللي هيا رفعتها تاني يمكن معرفتش ترفعها بجودة عالية
مع العلم ان اخر صفقتين مدام عايدة هيا اللي قفلتهم بنفسها اول مافتحت الحساب ولقيته بالمنظر دا

لكن مش عشان اثبت صدقها وادعائك الفارغ عليها
لكن عشان دي تاني مشكلة تحصلها مع الشركة

وبعدين اشمعني العميلة دي اللي دخلت تكذبها وتقول الكلام دا !!
كأنك اول مرة تشوف حد كاتب مشكلة عن شركة اكسنس مثلا !!!!!!!!؟

عموما الصفقات اللي بتتكلم عليها في المرفقات .. لحد ما مدام عايدة تدخل بنفسها وتكتب رقم الحساب والانفيستور
عشان تشوف انها فعلا بدات من 100 دولار
ومش بتسوق لنفسها ولا حاجة من الكلام الغريب اللي بتقوله دا
ومش معني انها معاها عربية يبقي تستغني عن فلوسها لما تخسرها وكمان بسبب خداع مش بسبب سوء تداول !!!!

اتقي الله يا اخي و ركز ف كلامك قبل ماتقوله !!!
واقرا الكلام اللي اتكتب كويس .. هيا مقالتش انها سحبت الف دولار .. قالت انها عملت ربح الف دولار والشركة ضيعته

ايه دا !! هوا لسة في ناس كده !!!

وبعدين مانت لسة كاتب في موضوع تاني ان لما حصلك مشكلة معاهم و رفعتلهم الصور قالولك ( خليك في كوزك لما نعوزك ) !!
مش قالولك كده ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دا كلامك اهو

الاخت كاتبة
----------------------

لا مش نعرف...........
طيب ايه المشكلة؟
المشكلة انى ما عملتش كده

المهم
روحت....................فتحت اللاب توب ..........................ببص على المنصة.............................و الحقونى............................حاقع من طولى................ايه اللى حصل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بس انا الصفقات اتقفلت عشان ديل شمعة مش ان الشركة دخلت تنفذ اوامر اوامر مكانى فا مشكلتى انا اللى كانت مع اكسنس غير مشكلتك تماما و تم تعويض الـ 2000 دولار بعدها
كشف الحساب اللى انت رفعته ده ليس له اى قيمة لأنه لا يدل على اى شئ سوى حد منفذ عمليات بكميات ضخمة و كسب كسب لحد ما خسر و دى حصلت مع ملايين العملاء

و اعتراضى على الشخص صاحب الموضوع انه داخل يشكك فى شركة بإنها سرقته بسحب اموال بدون علمه مش انها قامت بتنفيذ صفقات

قديم 24-03-2013, 03:27 PM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
omar@exnees
عضو ذهبى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

مرة اخرى , ادعو الاخ الكريم ( خدمة العملاء ) ان يتفضل بشهادته بخصوص احد العملاء الذي فاقت ايداعاته و سحوباته ( 60 الف دولار و اكثر ) ان يتكرم بشهادته المنصفة فى هذا الامر , حيث ان الاخت الكريمة مازالت تصر على ان الشركة هى التى سحبت اموالها ولا تريد ان تفهم ان حسابها قد تم سرقته و التلاعب به من قبل شخص ليس للشركة اى علاقه به ( هذا على حسب ما وصفته لنا الاخت الكريمة )

ايضا ادعو العملاء الكرام ممن ساعدتهم و اجبت على اسئلتهم و استفساراتهم و لديهم ايداعات بعشرات الالاف بالشركة التفضل بالشهادة امام الجميع .

قديم 24-03-2013, 03:27 PM
عضو ذهبى

مرة اخرى , ادعو الاخ الكريم ( خدمة العملاء ) ان يتفضل بشهادته بخصوص احد العملاء الذي فاقت ايداعاته و سحوباته ( 60 الف دولار و اكثر ) ان يتكرم بشهادته المنصفة فى هذا الامر , حيث ان الاخت الكريمة مازالت تصر على ان الشركة هى التى سحبت اموالها ولا تريد ان تفهم ان حسابها قد تم سرقته و التلاعب به من قبل شخص ليس للشركة اى علاقه به ( هذا على حسب ما وصفته لنا الاخت الكريمة )

ايضا ادعو العملاء الكرام ممن ساعدتهم و اجبت على اسئلتهم و استفساراتهم و لديهم ايداعات بعشرات الالاف بالشركة التفضل بالشهادة امام الجميع .

قديم 24-03-2013, 03:32 PM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
fahdforex
عضو جديد
الصورة الرمزية fahdforex

البيانات

الإتصالات
الحالة:
fahdforex غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

انا شوفت التوبيك دة بالصدفة و بصراحة بعد طلب الاخ عمر شهادتنا .

هذه الشركة انا لم اواجه اى مشاكل بها .

الاخ عمر شخص محترم وساعدنى كثيرا و شهادة لله هو انسان قمة فى الزوق و الاحترام

شركة exness شركة محترمة و عيب الكلام اللى بيتقال دة .

عرض البوم صور fahdforex  
قديم 24-03-2013, 03:32 PM
fahdforex fahdforex غير متواجد حالياً
عضو جديد

انا شوفت التوبيك دة بالصدفة و بصراحة بعد طلب الاخ عمر شهادتنا .

هذه الشركة انا لم اواجه اى مشاكل بها .

الاخ عمر شخص محترم وساعدنى كثيرا و شهادة لله هو انسان قمة فى الزوق و الاحترام

شركة exness شركة محترمة و عيب الكلام اللى بيتقال دة .

قديم 24-03-2013, 03:38 PM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
Ashraf sherif
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ashraf sherif غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

تعليق بسيط علي جزئية ليه مدام عايدة كتبت الموضوع امبارح بالليل و دا يوم اجازة
انت بتتخيل انها كتبت كده عشان انت متبقاش موجود !!
تفكير غريب جدا !
شهادة حق قولتها و هقولها تاني .. امبارح انا اللي قولت لمدام عايدة تدخل علي المنتدي هنا و تكتب مشكلتها
مش شرط بقي في نفس اللحظة هتدخل تكتب الموضوع
الكلام دا كان امبارح الساعة 7 مساءا
ودي صورة كلامي ليها
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بصراحة انا مستغرب جدا منك ..
انا قولتلها ادخلي اكتبي الموضوع هنا عشان شوفت مساعدتك لاعضاء كتير
لكن متخيلتش ان ردك من غير ماتسعي و تشوف الحقيقية ممكن يكون كده !!!!

كل شوية تشهد الاعضاء الاعضاء الاعضاء !
انت مستني حد يدخل يقول كلمتين علي هواك يعني !!
هوا حد من الاعضاء عنده الامكانية انه يدخل يتوصل للحقيقة من جوة الشركة !!؟
ولا احنا هنحكم بناءا علي تخمينات و نوايا الاعضاء !!!

خلاصة الحكاية ..
المشكلة الاولي ... مدام عايدة فتحت صفقة و كل مابتقرب من الهدف السالب بيزيد ( و انت ماردتش علي البوست دا )
ياريت تستشهد بحد من الاعضاء كمان ف الصورة دي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشكلة التانية .. هعيد الكلام مش اكتر من توضيح للمعني بصيغة تانية .. عشان مدام عايدة خانها التعبير في توضيح الصورة بشكل دقيق
كانت ( سايقة العربية )
جالها مسدج عالموبيل بكود تفعيل السحب من الحساب
رجعت البيت لقت الحساب بالشكل دا و كان في صفقتين مفتوحين قفلتهم
كلمت الدعم و حكيتلهم الموضوع قالولها غيري الباص
مع العلم .. ان محدش بيشتغل فوركس بيدي بيانات حساباته الشخصية لحد
دي فلوس مش تهريج .. واللي يفكر غير كده يبقي في منتهي السذاجة

ولو حضرتك عايز تستشهد بالاعضاء من مجرد صورة من الصفقات .. فصدقني دا مش في مصلحتك ولا مصلحة الشركة
لان الصورة بتتكلم بنفسها

مين يشتغل في الفوركس شهر و يعمل ربح الف دولار و يرجع يفتح الصفقات بالشكل الجنوني دا عشان يخسر نفسه ؟!!!!
لو هتتكلم بالعقل .. فالعقل بيقولك ان دا جنان و محدش هيعمل في نفسه كده
بص عالعقود المفتوحة و شوف دا حد بيفتح بهدف المكسب ولا بهدف الخسارة
ولو قولت في صفقات مكسب فالصفقات دي نفسها بتتقفل علي طول اول ماتعمل مكسب ويتفتح غيرها بهدف الخسارة

معقول كل دا و مش مقتنع ولا مش عايز تقتنع !!!!؟

بالنسبالي .. شركة ماركت ميكر زي اكسنس لما تلاقي عميل عمل 1000 % في شهر
اكيد مصلحتها انه ميكملش
لان الالف هيبقو 10,000 تاني شهر
وهكذا
ولا ايه ؟؟؟

التوقيع

عرض البوم صور Ashraf sherif  
قديم 24-03-2013, 03:38 PM
Ashraf sherif Ashraf sherif غير متواجد حالياً
عضو جديد

تفكير غريب جدا !
شهادة حق قولتها و هقولها تاني .. امبارح انا اللي قولت لمدام عايدة تدخل علي المنتدي هنا و تكتب مشكلتها
ودي صورة كلامي ليها

خلاصة الحكاية ..
المشكلة الاولي ... مدام عايدة فتحت صفقة و كل مابتقرب من الهدف السالب بيزيد ( و انت ماردتش علي البوست دا )

المشكلة التانية .. هعيد الكلام مش اكتر من توضيح للمعني بصيغة تانية .. عشان مدام عايدة خانها التعبير في توضيح الصورة بشكل دقيق
كانت ( سايقة العربية )

ولو حضرتك عايز تستشهد بالاعضاء من مجرد صورة من الصفقات .. فصدقني دا مش في مصلحتك ولا مصلحة الشركة
لان الصورة بتتكلم بنفسها

مين يشتغل في الفوركس شهر و يعمل ربح الف دولار و يرجع يفتح الصفقات بالشكل الجنوني دا عشان يخسر نفسه ؟!!!!
ولو قولت في صفقات مكسب فالصفقات دي نفسها بتتقفل علي طول اول ماتعمل مكسب ويتفتح غيرها بهدف الخسارة

اكيد مصلحتها انه ميكملش
وهكذا
ولا ايه ؟؟؟

قديم 24-03-2013, 03:50 PM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
Ashraf sherif
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MemO_KinG نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حتى لا تكون مجرد شخص داخل يقنع الناس انه عمل من 100 دولار اكثر من 1000%
و اذا كنت انت اودعت 100 و حولتهم لـ 1000 فا مش ده الشئ اللى هايخليك تحزن
تالت حاجة بما انك سايق فا ده معناه انك معاك عربية و 100 دولار مش هاتفرق معاك فى حاجة
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اما انك تقول الشركة فيها و فيها الشركة دى انا تعاملت معاها لأكثر من سنة و سحبت منهم اكتر من 4000 دولار بدون أى أدنى مشكلة
يوم الجمعة لما اتقفلك صفقتين فا ده عشان الرافعة بتتغير إلى 1:200 كل جمعة من اول السابعة مسائا بتوقيت القاهرة
انا واثق تمام الثقة ان فى حد تلاعب بحسابك لو كلامك صحيح بدون ادنى تدخل من الشركة و هما عندهم حق لأنهم مش مطالبين انهم يرجعولك الفلوس طالما حد سحبها
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
و من الآخر عشان اكشف كذبك للناس انت رفعت كشف حساب طبعا الكلام صغير جداً فيه بس مش مكتوب فيه انه تم سحب 1000 دولار و انك اصلا لما يجيلك كود تفعيل فا مستحيل حد يسحب فلوسك الا لما يكون معاه الكود اللى جالك على الموبايل
انما انت شخص داخل عايز تقنع الناس انك حولت من 100 لـ 1000 بطريقة اخرى
فلا تكذب فى اف اكس ارابيا
عشان هاتتفقس يا امور

--------------------------------------
لو انت حد صادق فعلا ارفعلنا كشف الحساب و مكتوب فيه انه تم سحب الف دولار
مش ترفع كشف الصفقات
---------------------------------------------------

الاخت كاتبة
----------------------

لا مش نعرف...........
طيب ايه المشكلة؟
المشكلة انى ما عملتش كده

المهم

هوا انت بتناقد نفسك ولا متهيألي ؟
انت مش قولت ضاع منك 2000 دولار و قالولك خليك في كوزك ؟
انت مش لسة كاتب الرد دا من دقايق في موضوع تاني ؟؟؟
انت مش انت وانت جعان ولا ايه !!!؟
يعني هناك تقول كلام وهنا تقول عكسه !!
تقوله احمد ربنا انهم رجعولك فلوسك
وهنا تقول رجعولي فلوسي !!!؟

هيا دي الاعضاء اللي عايز تستشهد بيها يا استاذ عمر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

ماتتكلمش عن الصدق بقي وتقولي اكسنس اصدق عندي منك

البلاوي بتحصل كل يوم من كل شركات الفوركس
ومش حاجة غريبة
ومش اول شركة يتفتح فيها صقفات و تتقفل لوحدها
ومدام عايدة مش اول حد يشتكي من حاجة زي كده
في ايه يا جماعة ! انتو كويسين !!؟

التوقيع

قديم 24-03-2013, 03:50 PM
عضو جديد

حتى لا تكون مجرد شخص داخل يقنع الناس انه عمل من 100 دولار اكثر من 1000%
و اذا كنت انت اودعت 100 و حولتهم لـ 1000 فا مش ده الشئ اللى هايخليك تحزن
تالت حاجة بما انك سايق فا ده معناه انك معاك عربية و 100 دولار مش هاتفرق معاك فى حاجة
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اما انك تقول الشركة فيها و فيها الشركة دى انا تعاملت معاها لأكثر من سنة و سحبت منهم اكتر من 4000 دولار بدون أى أدنى مشكلة
يوم الجمعة لما اتقفلك صفقتين فا ده عشان الرافعة بتتغير إلى 1:200 كل جمعة من اول السابعة مسائا بتوقيت القاهرة
انا واثق تمام الثقة ان فى حد تلاعب بحسابك لو كلامك صحيح بدون ادنى تدخل من الشركة و هما عندهم حق لأنهم مش مطالبين انهم يرجعولك الفلوس طالما حد سحبها
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
و من الآخر عشان اكشف كذبك للناس انت رفعت كشف حساب طبعا الكلام صغير جداً فيه بس مش مكتوب فيه انه تم سحب 1000 دولار و انك اصلا لما يجيلك كود تفعيل فا مستحيل حد يسحب فلوسك الا لما يكون معاه الكود اللى جالك على الموبايل
انما انت شخص داخل عايز تقنع الناس انك حولت من 100 لـ 1000 بطريقة اخرى
فلا تكذب فى اف اكس ارابيا
عشان هاتتفقس يا امور

--------------------------------------
لو انت حد صادق فعلا ارفعلنا كشف الحساب و مكتوب فيه انه تم سحب الف دولار
مش ترفع كشف الصفقات
---------------------------------------------------

الاخت كاتبة
----------------------

لا مش نعرف...........
طيب ايه المشكلة؟
المشكلة انى ما عملتش كده

المهم

هوا انت بتناقد نفسك ولا متهيألي ؟
انت مش قولت ضاع منك 2000 دولار و قالولك خليك في كوزك ؟
انت مش لسة كاتب الرد دا من دقايق في موضوع تاني ؟؟؟
انت مش انت وانت جعان ولا ايه !!!؟
يعني هناك تقول كلام وهنا تقول عكسه !!
تقوله احمد ربنا انهم رجعولك فلوسك
وهنا تقول رجعولي فلوسي !!!؟

هيا دي الاعضاء اللي عايز تستشهد بيها يا استاذ عمر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

ماتتكلمش عن الصدق بقي وتقولي اكسنس اصدق عندي منك

البلاوي بتحصل كل يوم من كل شركات الفوركس
ومش حاجة غريبة
ومش اول شركة يتفتح فيها صقفات و تتقفل لوحدها
ومدام عايدة مش اول حد يشتكي من حاجة زي كده
في ايه يا جماعة ! انتو كويسين !!؟

قديم 24-03-2013, 03:58 PM   المشاركة رقم: 17
الكاتب
omar@exnees
عضو ذهبى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

تفكير غريب جدا !
ودي صورة كلامي ليها

خلاصة الحكاية ..

كانت ( سايقة العربية )

لان الصورة بتتكلم بنفسها

اكيد مصلحتها انه ميكملش
وهكذا
ولا ايه ؟؟؟

بغض النظر عن الشكوك التى مازلت اعتقد بها ان الاخت فتحت الموضوع بهدف تشويه صورة الشركة و اؤكد لك او لها ان هذا لن يفلح اطلاقا فلا داعى للمحاولة .

مرة اخرى , الحساب الخاص بالاخت قد تم سرقته و هذا واضح جدا , و بالنسبة لرسالة التفعيل التى تصل الى الهاتف فهى تصل عندما تحاول هى او يحاول اى شخص سحب اموال و هذه خاصية لزيادة الامان فتقوم الاخت بأدخال الكود الذى وصلها لاتمام عملية السحب ...

و مرة اخرى اكرر , لو كانت الشركة تريد اخذ اموالها كما تدعى كذبا فما كانت لترسل لها كود التفعيل لتنبهها .

ارجو ان تتفهم انت و هى ان شركة exness لا تقم بمثل هذه الاعمال ابدا و يوجد لدي الشركة ايداعات لعملاء تفوق مئات الالاف و سحوبات كبيرة تتم بدون مشاكل بأستخدام جميع وسائل الايداع و السحب المتاحة لدينا .

ثانيا بخصوص مشكلة الصفقة التى ارفقت انت صورة لها الان فهى غير واضحة تماما و كل ما اراه هو فارق طبيعي بين فتح الصفقة عند سعر معين و السعر الحالى الذى كان عليه الزوج مع فارق الاسبريد ولكى يكون الموضوع اكثر وضوحا طلبت مرارا و تكرارا من الاخت ارسال رقم الحساب الخاص بها مع باسورد الهاتف الى فى رسالة خاصة حتى اقوم بالتحقق من الموضوع .

و انا مازلت اؤكد 100%100 ان الشركة ليس لها اى علاقة من قريب او من بعيد عن سرقة حسابك اذا كان فعلا قد تم سرقته و تحويل الاموال الى شخص اخر .

سؤال اخر .... هل بالامكان ان تقولى لى على اى بنك قام السارق بسحب اموالك ؟

على اى وسيلة دفع ؟

مع العلم ان وسيلة الدفع التى تقومين بالايداع منها لابد ان تسحبي اموالك عليها .

قديم 24-03-2013, 03:58 PM
عضو ذهبى

تفكير غريب جدا !
ودي صورة كلامي ليها

خلاصة الحكاية ..

كانت ( سايقة العربية )

لان الصورة بتتكلم بنفسها

اكيد مصلحتها انه ميكملش
وهكذا
ولا ايه ؟؟؟

بغض النظر عن الشكوك التى مازلت اعتقد بها ان الاخت فتحت الموضوع بهدف تشويه صورة الشركة و اؤكد لك او لها ان هذا لن يفلح اطلاقا فلا داعى للمحاولة .

مرة اخرى , الحساب الخاص بالاخت قد تم سرقته و هذا واضح جدا , و بالنسبة لرسالة التفعيل التى تصل الى الهاتف فهى تصل عندما تحاول هى او يحاول اى شخص سحب اموال و هذه خاصية لزيادة الامان فتقوم الاخت بأدخال الكود الذى وصلها لاتمام عملية السحب ...

و مرة اخرى اكرر , لو كانت الشركة تريد اخذ اموالها كما تدعى كذبا فما كانت لترسل لها كود التفعيل لتنبهها .

ارجو ان تتفهم انت و هى ان شركة exness لا تقم بمثل هذه الاعمال ابدا و يوجد لدي الشركة ايداعات لعملاء تفوق مئات الالاف و سحوبات كبيرة تتم بدون مشاكل بأستخدام جميع وسائل الايداع و السحب المتاحة لدينا .

ثانيا بخصوص مشكلة الصفقة التى ارفقت انت صورة لها الان فهى غير واضحة تماما و كل ما اراه هو فارق طبيعي بين فتح الصفقة عند سعر معين و السعر الحالى الذى كان عليه الزوج مع فارق الاسبريد ولكى يكون الموضوع اكثر وضوحا طلبت مرارا و تكرارا من الاخت ارسال رقم الحساب الخاص بها مع باسورد الهاتف الى فى رسالة خاصة حتى اقوم بالتحقق من الموضوع .

و انا مازلت اؤكد 100%100 ان الشركة ليس لها اى علاقة من قريب او من بعيد عن سرقة حسابك اذا كان فعلا قد تم سرقته و تحويل الاموال الى شخص اخر .

سؤال اخر .... هل بالامكان ان تقولى لى على اى بنك قام السارق بسحب اموالك ؟

على اى وسيلة دفع ؟

مع العلم ان وسيلة الدفع التى تقومين بالايداع منها لابد ان تسحبي اموالك عليها .

قديم 24-03-2013, 04:03 PM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
Ashraf sherif
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

حتة التشكيك
واننا مش هنفلح
والكلام دا .. هرد عليه بكلمة واحدة بس
الشركة مش محتاجة حد يشكك فيها وفمشاكلها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والا مكنتش حضرتك هتبقي متواجد هنا فالمنتدي عشان تحل مشاكل الناس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وانا متاكد مليون فالمية .. لو عميل عنده مشكلة و ماكتبهاش قدام الناس عمرها ما هتتحل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ودا مش مع اكسنس بس .. اي شركة فوركس وياما شوفت

عموما .. لو اي حد كتب موضوع بعد كده هترجع تقول بيشكك فالشركة
فربنا يعوض بقي علي اي خسارة و بلاها الشكوى اصلا

التوقيع

قديم 24-03-2013, 04:03 PM
عضو جديد

حتة التشكيك
واننا مش هنفلح
والكلام دا .. هرد عليه بكلمة واحدة بس
الشركة مش محتاجة حد يشكك فيها وفمشاكلها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والا مكنتش حضرتك هتبقي متواجد هنا فالمنتدي عشان تحل مشاكل الناس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وانا متاكد مليون فالمية .. لو عميل عنده مشكلة و ماكتبهاش قدام الناس عمرها ما هتتحل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ودا مش مع اكسنس بس .. اي شركة فوركس وياما شوفت

عموما .. لو اي حد كتب موضوع بعد كده هترجع تقول بيشكك فالشركة
فربنا يعوض بقي علي اي خسارة و بلاها الشكوى اصلا

قديم 24-03-2013, 04:04 PM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
ASSER71
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ASSER71 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

استاذ عمر حاولت ابعتلك بيانات انت طلبتها على الخاص و لكن لم استطع غالبا لقلة مشاركاتى فلو حضرتك عندك طريقة اخرى لارسالهم لك
ياريت

عرض البوم صور ASSER71  
قديم 24-03-2013, 04:04 PM
ASSER71 ASSER71 غير متواجد حالياً
عضو جديد

استاذ عمر حاولت ابعتلك بيانات انت طلبتها على الخاص و لكن لم استطع غالبا لقلة مشاركاتى فلو حضرتك عندك طريقة اخرى لارسالهم لك
ياريت

قديم 24-03-2013, 04:07 PM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
ASSER71
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ASSER71 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

شكرا يا اشرف على مساندتك

عرض البوم صور ASSER71  
قديم 24-03-2013, 04:07 PM
ASSER71 ASSER71 غير متواجد حالياً
عضو جديد

شكرا يا اشرف على مساندتك