FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

الارشيف يتم تخزين المواضيع القديمة و المؤرشفة

موضوع مغلق

قديم 15-11-2013, 07:18 PM   المشاركة رقم: 21
الكاتب
menato
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
menato غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : menato المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: أبحث عن حقي مع شركة FXDD وأرجو تفاعل الجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ممتاز يعنى حل المشكلة فى ان تعود العقود مفتوحة على الخسارة التى كانت عليها..
اصل كلمة حسابك يرجع كما كان دى انا فمهتها لاصل الحساب فاستغربت كيف تطلب مثل هذا الطلب و لقد خسرته للاسف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ارجو التاكيد على الامر و سوف اتواصل مع الشركة لاعلم امكانية هذا من عدمه على السيرفر لان التنفيذ قد تم فعلا..
الرساله دي يا د أسامه كانت بيننا
و إنتا يادكتور اسامة اتهمتنى انى مادتش
الوقتى بتقول انك مافهمتش الرسالة
طيب انا فعلا كنت بطلب الحساب يرجع زى ماكان على صفقاته مهدجة فى الكلام اللى كان بينك وبينى على الخاص

لاكن دلوقتى انا مصر على ان اعرف يعنى اية كلمة فرومfrom#
from#
from#
from#
from#
from#
from#
from# يا عاااااااااااااااااااالم فهموهاني

وعايز أفهم برده ليه الحساب التجريبي اللي حضرتك والدعم الفني هنا والدعم الفني في الشركه طلبتوا مني أفتحه مقفلش الصفقات بآلية هيدج زي آلية هيدج الحساب الحقيقي

ولية الشركة قفلت صفقاتى وضيعت عليا نقاط مهمة كنت منتظرها عشان افك عندها الهيدج
،،،

عرض البوم صور menato  
قديم 15-11-2013, 07:18 PM
menato menato غير متواجد حالياً
عضو جديد

ممتاز يعنى حل المشكلة فى ان تعود العقود مفتوحة على الخسارة التى كانت عليها..
اصل كلمة حسابك يرجع كما كان دى انا فمهتها لاصل الحساب فاستغربت كيف تطلب مثل هذا الطلب و لقد خسرته للاسف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ارجو التاكيد على الامر و سوف اتواصل مع الشركة لاعلم امكانية هذا من عدمه على السيرفر لان التنفيذ قد تم فعلا..
الرساله دي يا د أسامه كانت بيننا
و إنتا يادكتور اسامة اتهمتنى انى مادتش
الوقتى بتقول انك مافهمتش الرسالة
طيب انا فعلا كنت بطلب الحساب يرجع زى ماكان على صفقاته مهدجة فى الكلام اللى كان بينك وبينى على الخاص

لاكن دلوقتى انا مصر على ان اعرف يعنى اية كلمة فرومfrom#
from#
from#
from#
from#
from#
from#
from# يا عاااااااااااااااااااالم فهموهاني

وعايز أفهم برده ليه الحساب التجريبي اللي حضرتك والدعم الفني هنا والدعم الفني في الشركه طلبتوا مني أفتحه مقفلش الصفقات بآلية هيدج زي آلية هيدج الحساب الحقيقي

ولية الشركة قفلت صفقاتى وضيعت عليا نقاط مهمة كنت منتظرها عشان افك عندها الهيدج
،،،

قديم 15-11-2013, 07:30 PM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
menato
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
menato غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

وعايز أفهم حضرتك الحساب بتاعي كان فيه 540 علي فكره مش 550
المهم

إزاي حضرتك يرتفع رصيدي وكل المؤشرات تشير إلي إن المفروض الرصيد ينخفض حسب تفسيراتك !!

أولاً
إزاي حضرتك لما يرتفع الاسبريد عليا يصبح الحساب بعد ماكان فيه 540 يصبح فيه 670 ؟؟؟
هوا لما الاسبريد بيرتفع أنا باكسب فلوس ولا إيه ؟؟؟؟؟

ثانياً
وإزاي حضرتك يتقفل لي صفقة هيدج شراء ويصبح عندي متفعل صفقه بيع
يعني فاتح صفقه بيع والسعر ينطلق صعوداً ورصيدي يرتفع ولا ينخفض

ياريت حضرتك تفهمني النقطه دي حصلت إزاي ؟؟
وياريت حضرتك متطلبش الفلوس تتسحب من الحساب ولا حاجا لحد ما نفهم الموضوع دا حصل إزاي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور menato  
قديم 15-11-2013, 07:30 PM
menato menato غير متواجد حالياً
عضو جديد

وعايز أفهم حضرتك الحساب بتاعي كان فيه 540 علي فكره مش 550
المهم

إزاي حضرتك يرتفع رصيدي وكل المؤشرات تشير إلي إن المفروض الرصيد ينخفض حسب تفسيراتك !!

أولاً
إزاي حضرتك لما يرتفع الاسبريد عليا يصبح الحساب بعد ماكان فيه 540 يصبح فيه 670 ؟؟؟
هوا لما الاسبريد بيرتفع أنا باكسب فلوس ولا إيه ؟؟؟؟؟

ثانياً
وإزاي حضرتك يتقفل لي صفقة هيدج شراء ويصبح عندي متفعل صفقه بيع
يعني فاتح صفقه بيع والسعر ينطلق صعوداً ورصيدي يرتفع ولا ينخفض

ياريت حضرتك تفهمني النقطه دي حصلت إزاي ؟؟
وياريت حضرتك متطلبش الفلوس تتسحب من الحساب ولا حاجا لحد ما نفهم الموضوع دا حصل إزاي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 15-11-2013, 07:51 PM   المشاركة رقم: 23
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اهلا يا دكتور..
#from + رقم الصفقة ده اغلاق جزئى من الصفقة اللى مكتوب رقمها مش اغلاق يدوى..
انت تعتقد انها اغلاق يدوى من الشركة و ان الشركة سرقتك..الشركة مش حتسرقك و تسيبلك الدليل على البلاتفورم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

للاسف سياسة الميتاتريدر فى اغلاق الهيدج هى اللى مزعجة لنا فى الشرح قبل ان تكون مزعجة لك.
الميتاتريدر يصفر العقود و يغلقها على سعر دخولها و يحمل باقى الخسارة على العقود الاخرى..طريقة غير لطيفة و لكن هكذا هى طريقة من برمجوه من البداية..

المشكلة ان كل ده بيكون موجود على السيرفر انت داخل من اسعار كام و كام و متوسطات الدخول كام و السبريد كان كام ساعتها ده اللى انا مش بقدر احصل عليه لان معنديش صلاحيات الدخول للسيرفر و معرفة هذه الامور..
اما بخصوص الفلوس الزيادة فده برضه من السيرفر لان السبريد كان وصل ل 20 نقطة و طلعك مارجن كول و بعد كده رجع تانى حسب الصورة التى ارسلتها لك من سيرفر الاسعار الوارد للشركة..

اذا يوم الاثنين او الثلاثاء على اقصى تقدير سوف احضر لك ردا رسميا من القسم الفنى للشركة لشرح ما حدث من خلال الاطلاع على السيرفر..

هذا الموضوع و فتحه مفيد للغاية ففور اتمام الامر سوف نقوم بعمل شرح وافى لالية اغلاق المارجن كول على الميتاتريدر حتى يتعلم منها الجميع..

تحياتى و القاك فى الاسبوع الجديد ان شاء الله..

التعديل الأخير تم بواسطة مدير الموقع ; 15-11-2013 الساعة 08:17 PM
عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 15-11-2013, 07:51 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع

اهلا يا دكتور..
#from + رقم الصفقة ده اغلاق جزئى من الصفقة اللى مكتوب رقمها مش اغلاق يدوى..
انت تعتقد انها اغلاق يدوى من الشركة و ان الشركة سرقتك..الشركة مش حتسرقك و تسيبلك الدليل على البلاتفورم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

للاسف سياسة الميتاتريدر فى اغلاق الهيدج هى اللى مزعجة لنا فى الشرح قبل ان تكون مزعجة لك.
الميتاتريدر يصفر العقود و يغلقها على سعر دخولها و يحمل باقى الخسارة على العقود الاخرى..طريقة غير لطيفة و لكن هكذا هى طريقة من برمجوه من البداية..

المشكلة ان كل ده بيكون موجود على السيرفر انت داخل من اسعار كام و كام و متوسطات الدخول كام و السبريد كان كام ساعتها ده اللى انا مش بقدر احصل عليه لان معنديش صلاحيات الدخول للسيرفر و معرفة هذه الامور..
اما بخصوص الفلوس الزيادة فده برضه من السيرفر لان السبريد كان وصل ل 20 نقطة و طلعك مارجن كول و بعد كده رجع تانى حسب الصورة التى ارسلتها لك من سيرفر الاسعار الوارد للشركة..

اذا يوم الاثنين او الثلاثاء على اقصى تقدير سوف احضر لك ردا رسميا من القسم الفنى للشركة لشرح ما حدث من خلال الاطلاع على السيرفر..

هذا الموضوع و فتحه مفيد للغاية ففور اتمام الامر سوف نقوم بعمل شرح وافى لالية اغلاق المارجن كول على الميتاتريدر حتى يتعلم منها الجميع..

تحياتى و القاك فى الاسبوع الجديد ان شاء الله..

التعديل الأخير تم بواسطة مدير الموقع ; 15-11-2013 الساعة 08:17 PM.
قديم 15-11-2013, 08:29 PM   المشاركة رقم: 24
الكاتب
kosha66
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
kosha66 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

انا فى يوم من الايام كان حسابى فى fxdd تحت راعيه احد الاشخاص
وبعد ماكتب هذا الكلام من يوميها وانا قولت توبه الى الله من fxdd
واحنا ياجماعه بنحزر الناس من انهم يضعو فلوسهم فى قبرص ما بالك ب مالطا افلا تعقلون
انا عن نفسى موجود هنا لشخصيه الدكتور اسامه المحترم اللى استفدت منه الكثير فى هذا المجال والهجوم ليس موجه لشخصه المحترم

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

الحمد لله رب العالمين و الصلاه السلام علي أشرف الخلق سيدنا رسول الله و علي أله و صحبه و سلم إلي يوم الدين

أما بعد

فقد إسترعي إنتباهي موضوع مهم و علي درجة عالية من الخطوره ألا و هو موضوع فيه تحذير من شركة fxdd و لأنني أي بي ( وكيل معتمد ) للشركة و أقوم بتوجية الناس إلي أن تفتح حسابات حقيقية بها فقد إسترعي إنتباهي الموضوع و نتيجة للمسؤلية التي أنا وضعت نفسي فيها أمام العملاء الذين وضعوا ثقتهم بي فقد كان واجبا عليا أن أتحقق من ما تم نشرة علي هذا المنتدي

و للأسف تأكدت تماما من صحة ما تم نشره من أن الشركة مشبوهة تماما و تقوم بالالتفاف علي العملاء و علي القانون و تقوم بالنصب المباشر علي المنصة و بدون أن يشعر العميل بذلك

وأصبحت في حيره من أمري

فكيف أواجة عملائي و أقول لهم إسحبوا أموالكم من تلك الشركة بعد أن كنت أقول الشعر عنهم و عن ثقتي فيهم

و أدركت أنني كنت مخطئا تماما أنني لم أتحقق من مصداقية الشركة

و كنت قد أنتجت مجموعه سيديهات تعليمية و أوضح فيها الفروق بين الشركات و هذا كان بداية تحرياتي عن إف إكس دي دي

المهم مطولش عليكم .. قررت مواجهة الشركه بما لدي و ما حصلت علية من الانترنت فكانت المفاجأه الكبري

عرض البوم صور kosha66  
قديم 15-11-2013, 08:29 PM
kosha66 kosha66 غير متواجد حالياً
عضو جديد

انا فى يوم من الايام كان حسابى فى fxdd تحت راعيه احد الاشخاص
وبعد ماكتب هذا الكلام من يوميها وانا قولت توبه الى الله من fxdd
واحنا ياجماعه بنحزر الناس من انهم يضعو فلوسهم فى قبرص ما بالك ب مالطا افلا تعقلون
انا عن نفسى موجود هنا لشخصيه الدكتور اسامه المحترم اللى استفدت منه الكثير فى هذا المجال والهجوم ليس موجه لشخصه المحترم

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

الحمد لله رب العالمين و الصلاه السلام علي أشرف الخلق سيدنا رسول الله و علي أله و صحبه و سلم إلي يوم الدين

أما بعد

فقد إسترعي إنتباهي موضوع مهم و علي درجة عالية من الخطوره ألا و هو موضوع فيه تحذير من شركة fxdd و لأنني أي بي ( وكيل معتمد ) للشركة و أقوم بتوجية الناس إلي أن تفتح حسابات حقيقية بها فقد إسترعي إنتباهي الموضوع و نتيجة للمسؤلية التي أنا وضعت نفسي فيها أمام العملاء الذين وضعوا ثقتهم بي فقد كان واجبا عليا أن أتحقق من ما تم نشرة علي هذا المنتدي

و للأسف تأكدت تماما من صحة ما تم نشره من أن الشركة مشبوهة تماما و تقوم بالالتفاف علي العملاء و علي القانون و تقوم بالنصب المباشر علي المنصة و بدون أن يشعر العميل بذلك

وأصبحت في حيره من أمري

فكيف أواجة عملائي و أقول لهم إسحبوا أموالكم من تلك الشركة بعد أن كنت أقول الشعر عنهم و عن ثقتي فيهم

و أدركت أنني كنت مخطئا تماما أنني لم أتحقق من مصداقية الشركة

و كنت قد أنتجت مجموعه سيديهات تعليمية و أوضح فيها الفروق بين الشركات و هذا كان بداية تحرياتي عن إف إكس دي دي

المهم مطولش عليكم .. قررت مواجهة الشركه بما لدي و ما حصلت علية من الانترنت فكانت المفاجأه الكبري

قديم 15-11-2013, 08:49 PM   المشاركة رقم: 25
الكاتب
فريدة 2009
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
فريدة 2009 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم
مع احترامى للجميع
بس فجأة الكل بقى يشكى من الشركة وعنده مشاكل وعيوب وكمان مفاجات ؟؟؟

عرض البوم صور فريدة 2009  
قديم 15-11-2013, 08:49 PM
فريدة 2009 فريدة 2009 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

السلام عليكم
مع احترامى للجميع

قديم 15-11-2013, 08:53 PM   المشاركة رقم: 26
الكاتب
forex 2012
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forex 2012 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

على كدا بقى احنا نعمل موضوع نجمع فيه كل مشاكل FXDD ليكون عبرة لكل الناس ونحذر بعضنا من الاعيبهم

وشكرا يا عادل يا صاحب الموقع على ذوقك العالى و على وصفى بالتهجم و على عدم الرد عليا بتوضيح فين هو التهجم فى كلامى

بس تقريبا كدا علشان مافيش اسباب مقنعة لمشاكلى فحضرتك تهربت من الرد عليا وقولت انك مش بترد على الناس اللى بتتهجم بالكلام

عموما انا كمان حفتح موضوع لمشاركة الاعضاء بالمشاكل اللى حصلت معايا

التوقيع

عرض البوم صور forex 2012  
قديم 15-11-2013, 08:53 PM
forex 2012 forex 2012 غير متواجد حالياً
عضو متميز

على كدا بقى احنا نعمل موضوع نجمع فيه كل مشاكل FXDD ليكون عبرة لكل الناس ونحذر بعضنا من الاعيبهم

وشكرا يا عادل يا صاحب الموقع على ذوقك العالى و على وصفى بالتهجم و على عدم الرد عليا بتوضيح فين هو التهجم فى كلامى

بس تقريبا كدا علشان مافيش اسباب مقنعة لمشاكلى فحضرتك تهربت من الرد عليا وقولت انك مش بترد على الناس اللى بتتهجم بالكلام

قديم 15-11-2013, 09:00 PM   المشاركة رقم: 27
الكاتب
forex 2012
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فريدة 2009 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
مع احترامى للجميع
لا وانتى صادقة الشركة هى اللى بقت فجأة كدا كلها مشاكل وبتخرف ..... انا عن نفسى اول مشكلة لى كانت بتاريخ 11/10/2013 والمشكلة التانية كانت بتاريخ 7 /11 /2013 وكنت بتابع مع خدمة العملاء و الشركة نفسها لحد لما تعبت من اجابتهم الغير مقنعة ولاقيت الموضوع دا فى وشى وقريت ما حصل لصاحبنا الله يكون بعونه

التوقيع

عرض البوم صور forex 2012  
قديم 15-11-2013, 09:00 PM
عضو متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فريدة 2009 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
مع احترامى للجميع
لا وانتى صادقة الشركة هى اللى بقت فجأة كدا كلها مشاكل وبتخرف ..... انا عن نفسى اول مشكلة لى كانت بتاريخ 11/10/2013 والمشكلة التانية كانت بتاريخ 7 /11 /2013 وكنت بتابع مع خدمة العملاء و الشركة نفسها لحد لما تعبت من اجابتهم الغير مقنعة ولاقيت الموضوع دا فى وشى وقريت ما حصل لصاحبنا الله يكون بعونه

قديم 15-11-2013, 09:08 PM   المشاركة رقم: 28
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اهلا بك اخى العزيز..
لقد قام فريق الدعم الفنى بالرد على رسالتك فعلا فى موضوعها الخاص,
و لقد اثرت عدم الرد عليك لانه لم يتم ذكر المشكلة و اننا كنا كلنا مسافرين نحن و طاقم الشركة للسعودية و فور عودتنا قمنا بعمل اللازم و تم الرد عليك..

للاسف مشكلة التنفيذ اثناء الاخبار و السيولة العالية هى المشكلة السائدة بين الشركة و العملاء فالشركة تقول انها تنفذ كما تاتيها الاسعار من البنوك و لا حيلة لها فى هذا و العملاء يؤكدون ان الشركة عليها ان تنفذ من السعر المطلوب..
لقد كتبنا مرارا عن هذا الامر ان التنفيذ فى سوق الفوركس يخضع للعرض و الطلب و يخضع لتسعيرات البنوك و السيولة القادمة..

هذا الامر مع كل الشركات التى تتعامل مع البنوك و ليس شركات التى لا يوجد لديها تنفيذ فعلى مع البنك..
و ان كان من وجهة نظرك الافضل فى التعامل مع شركات ديلنج ديسك فعليك ان تجرب هذا الامر فعلا لترى ايهم الافضل و اين امان الاموال انذاك..

تقبل تحياتى..

قديم 15-11-2013, 09:08 PM
المدير العام للموقع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اهلا بك اخى العزيز..
و لقد اثرت عدم الرد عليك لانه لم يتم ذكر المشكلة و اننا كنا كلنا مسافرين نحن و طاقم الشركة للسعودية و فور عودتنا قمنا بعمل اللازم و تم الرد عليك..

للاسف مشكلة التنفيذ اثناء الاخبار و السيولة العالية هى المشكلة السائدة بين الشركة و العملاء فالشركة تقول انها تنفذ كما تاتيها الاسعار من البنوك و لا حيلة لها فى هذا و العملاء يؤكدون ان الشركة عليها ان تنفذ من السعر المطلوب..
لقد كتبنا مرارا عن هذا الامر ان التنفيذ فى سوق الفوركس يخضع للعرض و الطلب و يخضع لتسعيرات البنوك و السيولة القادمة..

هذا الامر مع كل الشركات التى تتعامل مع البنوك و ليس شركات التى لا يوجد لديها تنفيذ فعلى مع البنك..
و ان كان من وجهة نظرك الافضل فى التعامل مع شركات ديلنج ديسك فعليك ان تجرب هذا الامر فعلا لترى ايهم الافضل و اين امان الاموال انذاك..

تقبل تحياتى..

قديم 15-11-2013, 09:22 PM   المشاركة رقم: 29
الكاتب
forex 2012
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

اهلا بك اخى العزيز..

تقبل تحياتى..
يا باشا انا ما بقولش ان الشركة لازم تنفذ من السعر المطلوب لانى عارف وفاهم كويس الية عمل البنوك والشركات واوقات كتير تغلق الصفقات عندى سواء هدف او استوب على اسعار غير المطلوبة منى سواء بالناقص او بالزيادة وهذا شئ لم اتذمر عليه ابدا لانه حسب السعر اللى جاى من البنك وزى ما هو شئ ضدى فى بعض الاوقات فهو شئ فى صالحى فى بعض الاوقات الاخرى

لحد هنا متفقين مع بعض فى الكلام

لكن السعر اللى جاى من البنك للشركة لازم يكون ظاهر امامى على الشارت بالتوقيت الفعلى .... مش يتم اغلاق الصفقة على سعر ليس موجود على الشارت اصلا ... هذا هو الشئ اللى مش مقبول

التوقيع

عرض البوم صور forex 2012  
قديم 15-11-2013, 09:22 PM
عضو متميز

اهلا بك اخى العزيز..

تقبل تحياتى..
يا باشا انا ما بقولش ان الشركة لازم تنفذ من السعر المطلوب لانى عارف وفاهم كويس الية عمل البنوك والشركات واوقات كتير تغلق الصفقات عندى سواء هدف او استوب على اسعار غير المطلوبة منى سواء بالناقص او بالزيادة وهذا شئ لم اتذمر عليه ابدا لانه حسب السعر اللى جاى من البنك وزى ما هو شئ ضدى فى بعض الاوقات فهو شئ فى صالحى فى بعض الاوقات الاخرى

لحد هنا متفقين مع بعض فى الكلام

لكن السعر اللى جاى من البنك للشركة لازم يكون ظاهر امامى على الشارت بالتوقيت الفعلى .... مش يتم اغلاق الصفقة على سعر ليس موجود على الشارت اصلا ... هذا هو الشئ اللى مش مقبول

قديم 15-11-2013, 09:39 PM   المشاركة رقم: 30
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

هذا ما يسمى ال Tick
اسعار العملات تتحرك بسرعة كبيرة و ليس كل سعر امامك على الشارت هو سعر البنك فالامر يختلف حسب سياسة العرض و الطلب و التنفيذ فقط ترى السعر و عندما تطلبه يحدث ريكوت او قد ترى ان الشمعة بالفعل مرت على الاسعار و لكن فى الحقيقة انها جابات و تكون واضحة فقط مع اغلاق السوق..لكن فى التنفيذ الحقيقى فالامر يختلف عنه عن الديمو..
فى اتفاقية اى شركة فوركس ستجد ان التنفيذ مضمون بنسبة 99% و تبقى ال 1% هى العالقة اثناء الاخبار عاتية السيولة او الجابات و هو ما حدث مع مشكلتك للاسف اثناء التنفيذ مع خبر الفائدة الاوروبى..
و لقد تم الاشارة لهذا فى عدة موضوعات و فى فيديوهات تعليم الفوركس فى الموقع فى اكثر من مرة..

على اى حال وصلنا طلبك بالكشف عن لوج السيرفر و الحصول على صورة التنفيذ اثناء هذا الخبر و سوف تصلك فى الاسبوع الجديد..

و سعيد بالتواصل معك فى اى وقت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تقبل تحياتى

قديم 15-11-2013, 09:39 PM
المدير العام للموقع

هذا ما يسمى ال Tick
اسعار العملات تتحرك بسرعة كبيرة و ليس كل سعر امامك على الشارت هو سعر البنك فالامر يختلف حسب سياسة العرض و الطلب و التنفيذ فقط ترى السعر و عندما تطلبه يحدث ريكوت او قد ترى ان الشمعة بالفعل مرت على الاسعار و لكن فى الحقيقة انها جابات و تكون واضحة فقط مع اغلاق السوق..لكن فى التنفيذ الحقيقى فالامر يختلف عنه عن الديمو..
فى اتفاقية اى شركة فوركس ستجد ان التنفيذ مضمون بنسبة 99% و تبقى ال 1% هى العالقة اثناء الاخبار عاتية السيولة او الجابات و هو ما حدث مع مشكلتك للاسف اثناء التنفيذ مع خبر الفائدة الاوروبى..
و لقد تم الاشارة لهذا فى عدة موضوعات و فى فيديوهات تعليم الفوركس فى الموقع فى اكثر من مرة..

على اى حال وصلنا طلبك بالكشف عن لوج السيرفر و الحصول على صورة التنفيذ اثناء هذا الخبر و سوف تصلك فى الاسبوع الجديد..

و سعيد بالتواصل معك فى اى وقت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تقبل تحياتى

موضوع مغلق