FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

الارشيف يتم تخزين المواضيع القديمة و المؤرشفة

موضوع مغلق

قديم 15-11-2013, 10:04 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
star verdi
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
star verdi غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : menato المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: أبحث عن حقي مع شركة FXDD وأرجو تفاعل الجميع

السلام عليكم

د. عمر

فعلا شي سيء ما حصل معك لكن لكن انت تشتغل بالاسبريد متحرك و فاتح هيدج و عدد كبير من الصفقات و بي لوت عالي ودي نقطة ضعف في طريقة عملك ممكن اي شركة مهما كانت سمعتها جيدة و مصداقيتها تستغل مسألة الاسبريد المتحرك مع الهيدج اسوء استغلال
و تعلق اي مشكل خارج عن سيطرة الشركة وقت صدور اي اخبار قوية او تلاعب عن قصد من الشركة
دائما جواب الدعم الفني لشركات هو الاسبريد ارتفع دقيقة صدور الخبر .
ان شاء الله د . اسامة يقدر يقنع الشركة و يرجع لك الحساب زي مكان
الراجل ده تمام

سؤال لي د. اسامة

#from + رقم الصفقة ده اغلاق جزئى طب مين السبب في الاغلاق الجزئي ده العميل او الشركة او المنصة بشكل اتوماتيكي ؟؟

سؤال للاخkosha66

ياريت تخبرنا هي ايه المفاجئة الكبرى الي حصلت لك لما وجهت الشركة ؟؟
و تخبرنا عن التلاعبات الشركة الي حصلت مع العملاء

عرض البوم صور star verdi  
قديم 15-11-2013, 10:04 PM
star verdi star verdi غير متواجد حالياً
عضو جديد

السلام عليكم

د. عمر

فعلا شي سيء ما حصل معك لكن لكن انت تشتغل بالاسبريد متحرك و فاتح هيدج و عدد كبير من الصفقات و بي لوت عالي ودي نقطة ضعف في طريقة عملك ممكن اي شركة مهما كانت سمعتها جيدة و مصداقيتها تستغل مسألة الاسبريد المتحرك مع الهيدج اسوء استغلال
و تعلق اي مشكل خارج عن سيطرة الشركة وقت صدور اي اخبار قوية او تلاعب عن قصد من الشركة
الراجل ده تمام

سؤال لي د. اسامة

#from + رقم الصفقة ده اغلاق جزئى طب مين السبب في الاغلاق الجزئي ده العميل او الشركة او المنصة بشكل اتوماتيكي ؟؟

سؤال للاخkosha66

قديم 16-11-2013, 12:46 AM   المشاركة رقم: 32
الكاتب
ahmedphen0m
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmedphen0m غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

ربنا يعوض الاخ صاحب الموضوع خيرا ان شاء الله

نصيحيت الشخصية لك توجه مباشرة للهيئات الرقابية و باذن الله حقك هيرجع, و اعتقد ان اف اكس دي دي تعرضات لغرمات من الهيئات الرقابية قبل كدا بسبب مخلفات سابقة و تم تغريمها مبالغ كبيرة لكني مش متذكر التفاصيل حقيقية

عموما انا شخصيا قبل ما بفتح حساب في اي شركة بطلب منهم يرسلوا لي تاريخ مخالفاتهم من الهيئات الرقابية و في نفس الوقت ببعت ايميل للهيئة الراقبية اسئل عن المخلفات.. يعني مثلا انا عملت كدا مع سوليوشن و هما قالوا معليناش ولا مخالفة و الهيئة الراقبية قالت انهم معليهومش ولا مخالفة فاطمانيت و فتحت حساب معاهم

اسف لتدخلي فالموضوع و ربنا يوفقنا جميعا للخير

عرض البوم صور ahmedphen0m  
قديم 16-11-2013, 12:46 AM
ahmedphen0m ahmedphen0m غير متواجد حالياً
عضو متميز

ربنا يعوض الاخ صاحب الموضوع خيرا ان شاء الله

نصيحيت الشخصية لك توجه مباشرة للهيئات الرقابية و باذن الله حقك هيرجع, و اعتقد ان اف اكس دي دي تعرضات لغرمات من الهيئات الرقابية قبل كدا بسبب مخلفات سابقة و تم تغريمها مبالغ كبيرة لكني مش متذكر التفاصيل حقيقية

عموما انا شخصيا قبل ما بفتح حساب في اي شركة بطلب منهم يرسلوا لي تاريخ مخالفاتهم من الهيئات الرقابية و في نفس الوقت ببعت ايميل للهيئة الراقبية اسئل عن المخلفات.. يعني مثلا انا عملت كدا مع سوليوشن و هما قالوا معليناش ولا مخالفة و الهيئة الراقبية قالت انهم معليهومش ولا مخالفة فاطمانيت و فتحت حساب معاهم

اسف لتدخلي فالموضوع و ربنا يوفقنا جميعا للخير

قديم 16-11-2013, 12:53 AM   المشاركة رقم: 33
الكاتب
haider sleem
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
haider sleem غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة star verdi نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم

د. عمر

الراجل ده تمام

سؤال لي د. اسامة

سؤال للاخkosha66

أحييك على سؤالك للدكتور أسامة
بس سؤالك للأخ كوشا أعتقد أنه ملوش لزمة لأن والله أعلى وأعلم "شكله بيصطاد في الميه العكره" من باب أولى لو الشركة زي مبيقول يخلص العملاء بتوعه بدل ما يدي نصايح هنا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور haider sleem  
قديم 16-11-2013, 12:53 AM
haider sleem haider sleem غير متواجد حالياً
عضو جديد

السلام عليكم

د. عمر

الراجل ده تمام

سؤال لي د. اسامة

سؤال للاخkosha66

أحييك على سؤالك للدكتور أسامة
بس سؤالك للأخ كوشا أعتقد أنه ملوش لزمة لأن والله أعلى وأعلم "شكله بيصطاد في الميه العكره" من باب أولى لو الشركة زي مبيقول يخلص العملاء بتوعه بدل ما يدي نصايح هنا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 16-11-2013, 01:15 AM   المشاركة رقم: 34
الكاتب
indomy
عضو متميز
الصورة الرمزية indomy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
indomy متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم

د. عمر

الراجل ده تمام

سؤال لي د. اسامة

سؤال للاخkosha66

السلام عليكم

احيك ياغالى على سؤالك الجوهرى والذى هو فعلا لب الموضوع سؤالك للدكتور اسامة صريح وواضح وهو مالاحظت ان الدكتور عمر فى كل ردودر يسأل عن هذا السؤال ولم يجد الرد الواضح
وانا اضم صوتى لنفس سؤالك
وارجوا الاهتمام بحل هذة المشكلة فى اسرع وقت
ولا نسمح ابدا ان تكون امولانا عرضة لمثل هذة الشركات
طبعا كل الناس هنا داخلة على سمعة المنتدى ولابد ايضا ان تحافظ الشركة على المنتدى
ولا نزايد على الدكتور اسامة لاكن عندما نشاهد فى موضوع واحد عدة مشاكل من اشخاص مختلفة يبقى اكيد فى حاجة غلط
ولازم نشوف الغلط فين
وان شاء الله اتمنى ان الموضوع دة ينتهى فى اقرب وقت

التوقيع

دعاء دخول السوق قال الرسول صلى الله عليه وسلم من دخل السوق فقال ( لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد يحي ويميت وهو حي لايموت بيده الخير وهو على كل شئ قدير)

اهم مواضيعى

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور indomy  
قديم 16-11-2013, 01:15 AM
indomy indomy متواجد حالياً
عضو متميز

السلام عليكم

د. عمر

الراجل ده تمام

سؤال لي د. اسامة

سؤال للاخkosha66

السلام عليكم

احيك ياغالى على سؤالك الجوهرى والذى هو فعلا لب الموضوع سؤالك للدكتور اسامة صريح وواضح وهو مالاحظت ان الدكتور عمر فى كل ردودر يسأل عن هذا السؤال ولم يجد الرد الواضح
وانا اضم صوتى لنفس سؤالك
وارجوا الاهتمام بحل هذة المشكلة فى اسرع وقت
ولا نسمح ابدا ان تكون امولانا عرضة لمثل هذة الشركات
طبعا كل الناس هنا داخلة على سمعة المنتدى ولابد ايضا ان تحافظ الشركة على المنتدى
ولا نزايد على الدكتور اسامة لاكن عندما نشاهد فى موضوع واحد عدة مشاكل من اشخاص مختلفة يبقى اكيد فى حاجة غلط
ولازم نشوف الغلط فين
وان شاء الله اتمنى ان الموضوع دة ينتهى فى اقرب وقت

قديم 16-11-2013, 01:49 AM   المشاركة رقم: 35
الكاتب
menato
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
menato غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اهلا بيك يا دكتور..
انا حجيبلك رد رسمى من الشركة و انسخه هنا مش رد شخصى عشان يكون مفيد معاك لو حبيت تمضى قدما فى تقديم شكوى مع جهات رقابية و سوف احصل لك على الاى بى كمان..

و هذا جيد عشان الناس تتعلم من اخطاء الاخرين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنا لحد الآن يا دكتور أسامه لم أقم بنشر الموضوع في منتدي آخر
وذلك حفاظاً علي سمعة المنتدى وليس سمعة الشركه
وهاستني لما أشوف آخر الموضوع هنا وساعتها هاقرر أعمل إيه مع المنتديات التانيه

أما بالنسبه لموضوع الهيئات الرقابيه فحالياً بكتابة دعوه يقوم بكتابتها متخصصين .. وسوف أقوم برفعها هنا أيضاً قبل إرسالها للهيئات الرقابيه
عشان كل حاجا تكون أدام الناس

عرض البوم صور menato  
قديم 16-11-2013, 01:49 AM
menato menato غير متواجد حالياً
عضو جديد

اهلا بيك يا دكتور..
انا حجيبلك رد رسمى من الشركة و انسخه هنا مش رد شخصى عشان يكون مفيد معاك لو حبيت تمضى قدما فى تقديم شكوى مع جهات رقابية و سوف احصل لك على الاى بى كمان..

و هذا جيد عشان الناس تتعلم من اخطاء الاخرين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنا لحد الآن يا دكتور أسامه لم أقم بنشر الموضوع في منتدي آخر
وذلك حفاظاً علي سمعة المنتدى وليس سمعة الشركه
وهاستني لما أشوف آخر الموضوع هنا وساعتها هاقرر أعمل إيه مع المنتديات التانيه

أما بالنسبه لموضوع الهيئات الرقابيه فحالياً بكتابة دعوه يقوم بكتابتها متخصصين .. وسوف أقوم برفعها هنا أيضاً قبل إرسالها للهيئات الرقابيه
عشان كل حاجا تكون أدام الناس

قديم 16-11-2013, 02:02 AM   المشاركة رقم: 36
الكاتب
menato
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
menato غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اهلا يا دكتور..
#from + رقم الصفقة ده اغلاق جزئى من الصفقة اللى مكتوب رقمها مش اغلاق يدوى..
انت تعتقد انها اغلاق يدوى من الشركة و ان الشركة سرقتك..الشركة مش حتسرقك و تسيبلك الدليل على البلاتفورم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

للاسف سياسة الميتاتريدر فى اغلاق الهيدج هى اللى مزعجة لنا فى الشرح قبل ان تكون مزعجة لك.
الميتاتريدر يصفر العقود و يغلقها على سعر دخولها و يحمل باقى الخسارة على العقود الاخرى..طريقة غير لطيفة و لكن هكذا هى طريقة من برمجوه من البداية..

المشكلة ان كل ده بيكون موجود على السيرفر انت داخل من اسعار كام و كام و متوسطات الدخول كام و السبريد كان كام ساعتها ده اللى انا مش بقدر احصل عليه لان معنديش صلاحيات الدخول للسيرفر و معرفة هذه الامور..
اما بخصوص الفلوس الزيادة فده برضه من السيرفر لان السبريد كان وصل ل 20 نقطة و طلعك مارجن كول و بعد كده رجع تانى حسب الصورة التى ارسلتها لك من سيرفر الاسعار الوارد للشركة..

اذا يوم الاثنين او الثلاثاء على اقصى تقدير سوف احضر لك ردا رسميا من القسم الفنى للشركة لشرح ما حدث من خلال الاطلاع على السيرفر..

هذا الموضوع و فتحه مفيد للغاية ففور اتمام الامر سوف نقوم بعمل شرح وافى لالية اغلاق المارجن كول على الميتاتريدر حتى يتعلم منها الجميع..

تحياتى و القاك فى الاسبوع الجديد ان شاء الله..

بالنسبه للإغلاق الجزئي دا يا دكتور أسامه from# زي ما بتسميها .. أنا برده عايز أعرف مين أغلق الإغلاق الجزئي .. وسبب الإغلاق الجزئي دا إيه
اللي أنا اعرفه ان الاغلاق الجزئي هو partial closded أما كلمة from# هو إغلاق الصفقه مباشرة

ويا دكتور أسامه تسمي from# إغلاق جزئي أسميها إغلاق يدوي تتسمي إغلاق مباشرة .. مش هنختلف عالمسميات ولكن اللي حصل هو ان
from# يعني تم إغلاق الصفقه دي مباشرة بفعل فاعل وهو ما أدي إلي مرجنة الحساب .. أنا بقي عايز أعرف مين الفاعل ؟؟؟؟!!!!

أما بالنسبه إن هتسرقني وتسيبلي دليل .. الحاجات دي يا دكتور أسامه بتبقي من عند ربنا .. مفيش حاجا كامله .. الكمال لله وحده

بالنسبه للفلوس الزياده في الحساب
يعني يا دكتور أسامه طالما إن السرفر حنين علينا أوي كدا وزود 130 دولار من جيبه وخلى ال 540 .. 670 .. مكنش يقدر يبقي حنين ويبحبح إيده حبتين كمان شويه ويخليهم 800 عشان الصفقات دي متقفلش ؟

عرض البوم صور menato  
قديم 16-11-2013, 02:02 AM
عضو جديد

اهلا يا دكتور..
#from + رقم الصفقة ده اغلاق جزئى من الصفقة اللى مكتوب رقمها مش اغلاق يدوى..
انت تعتقد انها اغلاق يدوى من الشركة و ان الشركة سرقتك..الشركة مش حتسرقك و تسيبلك الدليل على البلاتفورم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

للاسف سياسة الميتاتريدر فى اغلاق الهيدج هى اللى مزعجة لنا فى الشرح قبل ان تكون مزعجة لك.
الميتاتريدر يصفر العقود و يغلقها على سعر دخولها و يحمل باقى الخسارة على العقود الاخرى..طريقة غير لطيفة و لكن هكذا هى طريقة من برمجوه من البداية..

المشكلة ان كل ده بيكون موجود على السيرفر انت داخل من اسعار كام و كام و متوسطات الدخول كام و السبريد كان كام ساعتها ده اللى انا مش بقدر احصل عليه لان معنديش صلاحيات الدخول للسيرفر و معرفة هذه الامور..
اما بخصوص الفلوس الزيادة فده برضه من السيرفر لان السبريد كان وصل ل 20 نقطة و طلعك مارجن كول و بعد كده رجع تانى حسب الصورة التى ارسلتها لك من سيرفر الاسعار الوارد للشركة..

اذا يوم الاثنين او الثلاثاء على اقصى تقدير سوف احضر لك ردا رسميا من القسم الفنى للشركة لشرح ما حدث من خلال الاطلاع على السيرفر..

هذا الموضوع و فتحه مفيد للغاية ففور اتمام الامر سوف نقوم بعمل شرح وافى لالية اغلاق المارجن كول على الميتاتريدر حتى يتعلم منها الجميع..

تحياتى و القاك فى الاسبوع الجديد ان شاء الله..

بالنسبه للإغلاق الجزئي دا يا دكتور أسامه from# زي ما بتسميها .. أنا برده عايز أعرف مين أغلق الإغلاق الجزئي .. وسبب الإغلاق الجزئي دا إيه
اللي أنا اعرفه ان الاغلاق الجزئي هو partial closded أما كلمة from# هو إغلاق الصفقه مباشرة

ويا دكتور أسامه تسمي from# إغلاق جزئي أسميها إغلاق يدوي تتسمي إغلاق مباشرة .. مش هنختلف عالمسميات ولكن اللي حصل هو ان
from# يعني تم إغلاق الصفقه دي مباشرة بفعل فاعل وهو ما أدي إلي مرجنة الحساب .. أنا بقي عايز أعرف مين الفاعل ؟؟؟؟!!!!

أما بالنسبه إن هتسرقني وتسيبلي دليل .. الحاجات دي يا دكتور أسامه بتبقي من عند ربنا .. مفيش حاجا كامله .. الكمال لله وحده

بالنسبه للفلوس الزياده في الحساب
يعني يا دكتور أسامه طالما إن السرفر حنين علينا أوي كدا وزود 130 دولار من جيبه وخلى ال 540 .. 670 .. مكنش يقدر يبقي حنين ويبحبح إيده حبتين كمان شويه ويخليهم 800 عشان الصفقات دي متقفلش ؟

قديم 16-11-2013, 02:24 AM   المشاركة رقم: 37
الكاتب
menato
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
menato غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بصراحة شركة FXDD بقالها حوالى شهر بتخرف وبيحصل فيها حاجات غريبة ولما تراسلهم او تراسل خدمة العملاء هنا بالمنتدى تجد اجابات اغرب

حصل معايا مشكلة من حوالى شهر وتم فتح موضوع هنا على العام وبعدها بدقيقة تم تحويل الموضوع لخدمة العملاء بحجة سرية البيانات المهم مالقيتش حل ولا تفسير للى حصل لان رد الشركة و خدمة العملاء كان غريب جدا وبعدها باسبوعين حصل مشكلة تانى ولسه الاولى ما كانت اتحلت او عرفت سببها لانها عكس قوانين الفوركس تماما .....و حتى الان ايضا لا يوجد اى حل ولا اى تفسير ومعايا صور لتاكيد المشكلتين بالتواريخ والارقام

من الاخر الشركة بتعمل اللى عاوزه تعمله وتقولك اخبط دماخك فى الحيط وللاسف انا ايضا انصدمت لما لاقيت د عادل بياكد كلام الشركة وكاننا لا نعرف ما هى قوانين الفوركس

ريحتك فاحت يا FXDD

أنا كنت متأكد إني مش لوحدي بواجه المشكله دي وكنت عارف إن الناس بتتكلم علي إستحياء ومحدش واثق إنه علي الحق لأن ردود الشركه والاداره هنا مراوغه جداً ومش سهل يتاخد منها حق ولا باطل
إن شاء الله كل المشاكل تتحل وكل واحد ياخد حقه

عرض البوم صور menato  
قديم 16-11-2013, 02:24 AM
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بصراحة شركة FXDD بقالها حوالى شهر بتخرف وبيحصل فيها حاجات غريبة ولما تراسلهم او تراسل خدمة العملاء هنا بالمنتدى تجد اجابات اغرب

حصل معايا مشكلة من حوالى شهر وتم فتح موضوع هنا على العام وبعدها بدقيقة تم تحويل الموضوع لخدمة العملاء بحجة سرية البيانات المهم مالقيتش حل ولا تفسير للى حصل لان رد الشركة و خدمة العملاء كان غريب جدا وبعدها باسبوعين حصل مشكلة تانى ولسه الاولى ما كانت اتحلت او عرفت سببها لانها عكس قوانين الفوركس تماما .....و حتى الان ايضا لا يوجد اى حل ولا اى تفسير ومعايا صور لتاكيد المشكلتين بالتواريخ والارقام

من الاخر الشركة بتعمل اللى عاوزه تعمله وتقولك اخبط دماخك فى الحيط وللاسف انا ايضا انصدمت لما لاقيت د عادل بياكد كلام الشركة وكاننا لا نعرف ما هى قوانين الفوركس

ريحتك فاحت يا FXDD

أنا كنت متأكد إني مش لوحدي بواجه المشكله دي وكنت عارف إن الناس بتتكلم علي إستحياء ومحدش واثق إنه علي الحق لأن ردود الشركه والاداره هنا مراوغه جداً ومش سهل يتاخد منها حق ولا باطل
إن شاء الله كل المشاكل تتحل وكل واحد ياخد حقه

قديم 16-11-2013, 02:30 AM   المشاركة رقم: 38
الكاتب
mohamed reda 2013
عضو جديد
الصورة الرمزية mohamed reda 2013

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mohamed reda 2013 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

حجم اللوت كان كام سنت لكل 100 دولار ؟؟و كنت بتستخدم رافعه كام ؟؟

عرض البوم صور mohamed reda 2013  
قديم 16-11-2013, 02:30 AM
mohamed reda 2013 mohamed reda 2013 غير متواجد حالياً
عضو جديد

حجم اللوت كان كام سنت لكل 100 دولار ؟؟و كنت بتستخدم رافعه كام ؟؟

قديم 16-11-2013, 02:31 AM   المشاركة رقم: 39
الكاتب
menato
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
menato غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

إلي إدارة المنتدى الكرام

يا جماعه إحنا متفقين إن الموضوع هيتفتح مش هيتم حذف أي حاجا منه

وفيه ردود إتحذفت ومعنى كدا إن الردود اللي بتتحذف دي إتحذفت خصيصاً لكي لا تؤكد كلامي بالنسبه لتلاعب الشركه

طبعاً انا عامل حسابي وعارف ان الكلام دا كله هيحصل .. وواخد برنت سكرين لكل الردود وهنا
إحنا إتفقنا إن الموضوع يكون بكل شفافيه
فين الشفافيه ؟!!!!

أرجو من الإداره عدم حذف الردود حفاظاً علي حقوق الجميع

عرض البوم صور menato  
قديم 16-11-2013, 02:31 AM
عضو جديد

إلي إدارة المنتدى الكرام

يا جماعه إحنا متفقين إن الموضوع هيتفتح مش هيتم حذف أي حاجا منه

وفيه ردود إتحذفت ومعنى كدا إن الردود اللي بتتحذف دي إتحذفت خصيصاً لكي لا تؤكد كلامي بالنسبه لتلاعب الشركه

طبعاً انا عامل حسابي وعارف ان الكلام دا كله هيحصل .. وواخد برنت سكرين لكل الردود وهنا
إحنا إتفقنا إن الموضوع يكون بكل شفافيه
فين الشفافيه ؟!!!!

أرجو من الإداره عدم حذف الردود حفاظاً علي حقوق الجميع

قديم 16-11-2013, 02:59 AM   المشاركة رقم: 40
الكاتب
rany82
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rany82 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

تذكرني بكرا بس ياخدو منك شرفية لأن فتحك للموضوع هون غلط وبيستعمل ضدك الموضوع بينشر بالمنتدى بعد الدعوة للجهة الرقابية والحكم وارضى بنصيبك لأن بالنهاية كل صفقاتك كانت غلط لا تواخذني بس هالشي صار معي شخصياً وقتها ارتفع السبريد على الذهب تصور 15 دولار ورضيت بنصيبي بالنهاية ولا قدمت شكوى لأن بالنهاية كان الغلط غلطي بدخول هيدج مع هامش امان صغير لأ وكيف اذا بتعرف انه السبريد بهالشركة مرتفع , وافترضنا بكرا فتحت حسابك لقيتو متل ما كان قبل شو بدك تعمل تسكر الباي 15 أو 20 نقطة طلوع طلعت برا ما بدنا نضحك على بعض ونصيحة إذا بدك تشتغل هيدج وتترك الصفقات سنين مو شهور ما إلك غير شركة بتستخدم برنامج تريد ستيشن وليس ميتا تريدر

عرض البوم صور rany82  
قديم 16-11-2013, 02:59 AM
rany82 rany82 غير متواجد حالياً
عضو فعال

تذكرني بكرا بس ياخدو منك شرفية لأن فتحك للموضوع هون غلط وبيستعمل ضدك الموضوع بينشر بالمنتدى بعد الدعوة للجهة الرقابية والحكم وارضى بنصيبك لأن بالنهاية كل صفقاتك كانت غلط لا تواخذني بس هالشي صار معي شخصياً وقتها ارتفع السبريد على الذهب تصور 15 دولار ورضيت بنصيبي بالنهاية ولا قدمت شكوى لأن بالنهاية كان الغلط غلطي بدخول هيدج مع هامش امان صغير لأ وكيف اذا بتعرف انه السبريد بهالشركة مرتفع , وافترضنا بكرا فتحت حسابك لقيتو متل ما كان قبل شو بدك تعمل تسكر الباي 15 أو 20 نقطة طلوع طلعت برا ما بدنا نضحك على بعض ونصيحة إذا بدك تشتغل هيدج وتترك الصفقات سنين مو شهور ما إلك غير شركة بتستخدم برنامج تريد ستيشن وليس ميتا تريدر

موضوع مغلق